Grappig of aanstootgevend?
+26
Joan
SDL
Rush
SuperGrover
Toet
Bubbelicious
Sterrin_
Exogenesis
Funk
Sugarfall
Luce
Capt'n Zero
mzcharlotte
luisa
Ilovethe90s
Lady Starstruck
Sea of Trees
Melis_je
SoGood
Bazinga
_Femme
Susan
Antibes
Aoi
Razz
Sorrento
30 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Grappig of aanstootgevend?
Ik weet niet of het hier al besproken is, maar ik las net in de krant dat Facebook wederom in opspraak is geraakt wegens het toelaatbaar achten van afbeeldingen en uitlatingen die geweld tegen vrouwen aanmoedigen. Nu zag ik wat van deze plaatjes voorbij komen en stiekem moest ik er wel om lachen. Voor de goede orde: júist omdat ze zo absurd zijn en ik het uiteraard natuurlijk niet eens ben met de boodschap van deze afbeeldingen.
Nu vraag ik mij af, wat is jullie mening over de onderstaande plaatjes? Zie je er de humor wel van in? Of vind je het echt niet kunnen?
Nu vraag ik mij af, wat is jullie mening over de onderstaande plaatjes? Zie je er de humor wel van in? Of vind je het echt niet kunnen?
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Re: Grappig of aanstootgevend?
Ik vind het absoluut niet grappig en ook echt niet kunnen.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik vind ze echt veel te ver gaan, vooral de eerste. Kan er de humor absoluut niet van in zien.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Hmm, ik snap de eerste niet geloof ik. Maar ik vind de andere twee wel grappig. Erg hard ja, maar ik ben wel van de cynische/sarcastische humor. Hoewel ik het vaak in meme's toch minder grappig vind. Vind het dan grappiger als het een scherpe opmerking is in een context van iemand. Vind de laatste het "leukst", omdat die nog wel slim gevonden is.
Laatst aangepast door Antibes op wo 29 mei 2013 - 5:49; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik denk niet dat het geweld tegen vrouwen aanmoedigt, maar ik vind het ook niet grappig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind er niks aan. Geen 1 mondhoekje beweegt ook maar een beetje.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kan er niet echt om lachen, vind de tweede nog wel vaag wat grappigs hebben, maar that's it. Ik vind FB echter niet fout door dit toe te laten, 't zet in mijn ogen niet aan tot geweld of verkrachting.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Haha precies. Bij jouw post bewoog mijn mondhoekje wel een beetje._Femme schreef:Ik vind er niks aan. Geen 1 mondhoekje beweegt ook maar een beetje.
Gast- Gast
Carrie schreef:Haha precies. Bij jouw post bewoog mijn mondhoekje wel een beetje._Femme schreef:Ik vind er niks aan. Geen 1 mondhoekje beweegt ook maar een beetje.
Moet er toch nog iemand een beetje lachen in dit topic
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kan een beetje harde humor soms wel waarderen maar dit vind ik echt alles behalve grappig.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
*
Laatst aangepast door Jaya op wo 29 mei 2013 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind ze alledrie niet grappig en de eerste en derde vind ik ook nog absoluut niet kunnen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik ben ook wel van de grove humor, maar grappen over verkrachting vind ik absoluut niet leuk.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Mee eens. Ik zie er overigens maar twee. Derde is een kruisje.Sea of Trees schreef:Ik ben ook wel van de grove humor, maar grappen over verkrachting vind ik absoluut niet leuk.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Nee, hier ook niet._Femme schreef:Ik vind er niks aan. Geen 1 mondhoekje beweegt ook maar een beetje.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik vind die derde wel grappig. De andere twee niet, maar die vind ik ook niet aanstootgevend.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik zie de derde niet, maar de eerste twee vind ik weinig grappig. Ik vind verkrachting sowieso niet iets waar mee gespot mag worden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind de tekst van de derde in combinatie met een cartoonplaatje misschien nog wel te doen, maar niet met het plaatje wat er nu staat. De rest vind ik niet grappig ofzo.
Gast- Gast
Nee, ik word hier echt pislink van. Als er mannen in mijn lijst staan die dit zouden plaatsen, oei...
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik vind het echt niet grappig. Als mishandeling of misbruik je eenmaal is overkomen, is dit super aanstootgevend, beledigend en kwaadmakend.
Gast- Gast
Ik nu weer om jouw mondhoekje. Laten we een mondhoekjes-beweging starten.Carrie schreef:Haha precies. Bij jouw post bewoog mijn mondhoekje wel een beetje._Femme schreef:Ik vind er niks aan. Geen 1 mondhoekje beweegt ook maar een beetje.
Gast- Gast
Ik vind het bizarre humor en kan me dus niet voorstellen dat mensen dit grappig kunnen vinden. Werkelijk..
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Capt'n Zero schreef:
Nee, ik word hier echt pislink van. Als er mannen in mijn lijst staan die dit zouden plaatsen, oei...
Nou inderdaad, spontane 'ontvriending'.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Capt'n Zero schreef:
Precies. Dan krijgen ze er van langs.
Edit: Ik zie de derde nu ook. Jemig wie verzint zoiets
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: