Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dames in de dop.

+47
Puk
Kaboutertje
Shy
Caro
Ilargi
Cheesegirl
Kabouter
Silver
MissD
Aimee
Cow
mzcharlotte
lente
Caroow
Lies
kippiee
Mariposa
Saxy
Minx
Lindsya
patjuhhh
Niekske
Rovine
Mermaid
Tyrael
psv-forever
Arwyn
Miccie
Laquisia
Ploen
nina
Inge
CCC
Zwerver
Toet
loura
Try
Caramba
Mari
Diese
Alias
Joli86
SuperGrover
SnowWhite
Jeanette
smooch
Mamsie
51 plaatsers

Pagina 25 van 25 Vorige  1 ... 14 ... 23, 24, 25

Ga naar beneden

Dames in de dop. - Pagina 25 Empty Re: Dames in de dop.

Bericht  Inge wo 18 mei 2011 - 10:12

Caribbeanlover schreef:
Mammalin schreef:
Caribbeanlover schreef:
Carola589 schreef:Leuk dat Meron heeft gewonnen!
Jammer dat Rtl het bij uirzending gemist al neerzet. Voordat ik ging kijken wist ik dus al wie er ging winnen, maar goed. Vond de finale/uitzending trouwens echt niet boeiend.

Daar moet ook maar eens wat aan gedaan worden aan dat rtl gemist dat ze alles verklappen..................suckers!

Belachelijk dat RTL de finale uitzending niet online heeft gezet. Maar zoals ik begreep was het dus niet zo boeiend.

Huh? Maar ze zegt toch niet dat het niet online was. Ze zegt dat ze het er bij hebben gezet wie er gewonnen heeft.

Mamalin zegt zelf dat het niet online gezet is, want het programma waar zij het via kijkt, daar staat het niet online
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames in de dop. - Pagina 25 Empty Re: Dames in de dop.

Bericht  Caramba wo 18 mei 2011 - 17:31

SuperGrover schreef:
Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:Ok voor alle duidelijkheid, ik weet al een aantal weken dat Meron gewonnen heeft, dit omdat ik 5 km van haar vandaan woon, de geruchten gingen hier al in het dorp rond.
Iemand van de sportschool woont bij haar in het dorp en die heeft het mij verteld. Ze zei , "Meron is niet eens zo bekend in het dorp, valt reuze mee die meid, we weten niet eens waarom ze aan zo'n programma mee heeft gedaan".

Vraag me af waarom iemand bekend moet zijn in een dorp om mee te doen. Raar hoor!
Als je in een dorp geen 'naam' hebt, ben je wellicht niet zo'n losbol? In ons dorp ben je al een ultieme slet als je met 2 jongens zoent binnen 2 maanden. laughcry

Dat was in mijn vorige dorp ook zo. Eerst kende niemand je, flikte je er iets, dan was je binnen een week een bekende in het dorp, iedereen wist dan wie je was en van wie je er één was.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 25 Vorige  1 ... 14 ... 23, 24, 25

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum