Dames in de dop.
+47
Puk
Kaboutertje
Shy
Caro
Ilargi
Cheesegirl
Kabouter
Silver
MissD
Aimee
Cow
mzcharlotte
lente
Caroow
Lies
kippiee
Mariposa
Saxy
Minx
Lindsya
patjuhhh
Niekske
Rovine
Mermaid
Tyrael
psv-forever
Arwyn
Miccie
Laquisia
Ploen
nina
Inge
CCC
Zwerver
Toet
loura
Try
Caramba
Mari
Diese
Alias
Joli86
SuperGrover
SnowWhite
Jeanette
smooch
Mamsie
51 plaatsers
Pagina 23 van 25
Pagina 23 van 25 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25
Re: Dames in de dop.
Spetterdespat schreef:Ik hoef niet meer te hopen.
Want ik weet het eigenlijk al zeker.
?? Als je feiten hebt, zet ze dan in een spoiler aub. Niet iedereen wil dit weten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ABE schreef:Volgens mij ben ik de enige die verandering ziet bij Jenna. Voorheen was ze net als Linsey, maar ik zag, toen ze samen de opdrachten moesten doen, toch echt verandering bij Jenna. Ze blijft ietwat sloom, maar voor de rest mag ze best winnen. Ook al heb ik heel erg sterk het gevoel dat "Mama Meron" wint. En dat mag ook, want haar vind ik leuk.
Klopt, ze wees Linsey een paar keer op haar (asociale) gedrag.
Gast- Gast
Ik zou echt binnen 2 seconden ruzie hebben met linsey echt ergerde me kapot aan haar weer samen met jenna. Heb de aflevering van vandaag nog niet gezien maar denk idd dat meron gaat winnen en die gaat het ook wel volhouden. Ze heeft haar ouders en vrienden gewoon mee in dat opzicht.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop eigenlijk dat Jenna gaat winnen Ook al is ze nog steeds wel sloom, ik vind wel dat zij de grootste verandering heeft doorgemaakt. Meron was vanaf het begin al netjes, ik vraag me soms af wat ze in de serie doet, soms heb ik het idee dat ze toneelspeelt ofzo..
Gast- Gast
toetje_ schreef:Spetterdespat schreef:Ik hoef niet meer te hopen.
?? Als je feiten hebt, zet ze dan in een spoiler aub. Niet iedereen wil dit weten.
Bedoel alleen maar, wat moet je nu van Jenna verwachten, van daaruit weet ik gewoon zeker dat Meron zal winnen.
Heb het niet gezien, maar heb hier gelezen dat Jenna Meron haar tegenstandster is. Zegt voor mij gewoon veel.
Ik weet bijna zeker dat Meron een veel sterkere speech zal voorbereiden en houden dan Jenna.
Zijn het feiten, nee. Mijn voorgevoel is heel sterk.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nja dan weet je dus niet zeker.. maar heb je gewoon een sterk vermoedenSpetterdespat schreef:toetje_ schreef:Spetterdespat schreef:Ik hoef niet meer te hopen.
Bedoel alleen maar, wat moet je nu van Jenna verwachten, van daaruit weet ik gewoon zeker dat Meron zal winnen.
Heb het niet gezien, maar heb hier gelezen dat Jenna Meron haar tegenstandster is. Zegt voor mij gewoon veel.
Ik weet bijna zeker dat Meron een veel sterkere speech zal voorbereiden en houden dan Jenna.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Spetterdespat schreef:toetje_ schreef:Spetterdespat schreef:Ik hoef niet meer te hopen.
Dat is dus al weer heel iets anders, het kwam over dat je het zeker wist.
Mijn gevoel zegt ook Meron, maar mijn gevoel zei 5 weken geleden ook al dat Jenna eruit zou gaan, ik had haar nooit in de finale verwacht en vind het ook nog steeds misplaatst.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Spetterdespat schreef:Ik hoef niet meer te hopen.
Zeg zeur niet zo! Zij weet dat voor zichzelf zeker en ik ook dus dat geeft niks!
Gast- Gast
oh jee, er springt weer iemand uit zn vel
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dat Meron is het huis geen ordinaire dingen heeft gedaan/laten zien zegt niks. Zo was ze wel, maar zij is zo slim geweest om vanaf het begin in programma om gewoon normaal te doen.
Had ze dan anders al kotsend over de vloer moeten kruipen ofzo?
Nee, vind het geen reden om haar niet te laten winnen.
Had ze dan anders al kotsend over de vloer moeten kruipen ofzo?
Nee, vind het geen reden om haar niet te laten winnen.
Gast- Gast
Ik denk nog steeds dat Jenna gaat winnen Al hoop ik heel erg op Meron! Ik vind Jenna gewoon een nare meid!
Gast- Gast
Jenna zal wel winnen, anders had ze er allang uitgelegen. Dat zegt mijn gevoel in ieder geval, want Meron gun ik het veel meer.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Is vanavond de finale ?
ja
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik denk dat Jenna gaat winnen, maar ben toch echt voor Meron
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoop tozh zo dat Meron gaat winnen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
JAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
vind het ook terecht, alhoewel ik het de ander ook had gegund.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Het was te verwachten. Maar dit wist ik allang maaruh, ik vond die jurk die meron aan had niet mooi bij haar decoloté zitten... of ben ik de enige die dit zag?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Echt leuk dat Meron gewonnen heeft
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Caribbeanlover schreef:toetje_ schreef:Spetterdespat schreef:Ik hoef niet meer te hopen.
Zeg zeur niet zo! Zij weet dat voor zichzelf zeker en ik ook dus dat geeft niks!
Hahahahah
Toet- Lady Post-a-lot
Ok voor alle duidelijkheid, ik weet al een aantal weken dat Meron gewonnen heeft, dit omdat ik 5 km van haar vandaan woon, de geruchten gingen hier al in het dorp rond.
Iemand van de sportschool woont bij haar in het dorp en die heeft het mij verteld. Ze zei , "Meron is niet eens zo bekend in het dorp, valt reuze mee die meid, we weten niet eens waarom ze aan zo'n programma mee heeft gedaan".
Iemand van de sportschool woont bij haar in het dorp en die heeft het mij verteld. Ze zei , "Meron is niet eens zo bekend in het dorp, valt reuze mee die meid, we weten niet eens waarom ze aan zo'n programma mee heeft gedaan".
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 23 van 25 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25
Soortgelijke onderwerpen
» Motor rijdende dames?
» Aan de dames met lenzen...
» Dames... ik ben teleurgesteld...
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Dames gezocht in Spijkenisse e.o.
» Aan de dames met lenzen...
» Dames... ik ben teleurgesteld...
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Dames gezocht in Spijkenisse e.o.
Pagina 23 van 25
Permissies van dit forum: