Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dames gezocht in Spijkenisse e.o.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dames gezocht in Spijkenisse e.o. Empty Dames gezocht in Spijkenisse e.o.

Bericht  Spijk do 4 apr 2013 - 21:37

Dag meiden,
Ik ben Linda, 27 jaar en sinds een paar maanden wonend in Spijkenisse. Helaas ken ik hier nog niemand. Ik wil daarom een poging wagen om een groepje meiden op te starten om regelmatig wat leuks mee te gaan doen. Enerzijds gewoon een gezellige avond hebben met meerdere dames onder elkaar. Anderzijds de kans dat het met iemand goed genoeg klikt om een echte vriendschap mee op te bouwen.

Ik denk aan:
- Een groep van een stuk of 4 tot 8 dames uit Spijkenisse en omgeving
- Leeftijd ongeveer 25 tot 30 jaar
- Ongeveer 1x per maand met zijn allen afspreken (vrijblijvend, altijd mensen die niet kunnen)
- Activiteiten als: samen koken/eten, poolen, terrasje, ladies night, spelletjesavond, etc.

Alles in overleg en naar behoefte. Klikt het niet, dan ook niet geforceerd doorzetten.

Interesse? Mail naar damesspijkenisse@gmail.com

Groetjes Linda

Spijk
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 04-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames gezocht in Spijkenisse e.o. Empty Re: Dames gezocht in Spijkenisse e.o.

Bericht  mzcharlotte vr 5 apr 2013 - 18:58

Klinkt gezellig! Heb je al reacties? Waar kom jij van origine vandaan? Hoe ben je in Spijk terecht gekomen? Ben je al bekend met het dorp? Althans dat men dorp zegt om het stadscentrum aan te duiden? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor haha!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames gezocht in Spijkenisse e.o. Empty Re: Dames gezocht in Spijkenisse e.o.

Bericht  Spijk vr 5 apr 2013 - 21:28

Hoi charlotte, mijn vriend woont in Spijkenisse en ik onlangs met hem gaan samen wonen. Dus zodoende!
Dat ze hier over 'Het dorp' praten is wel even wennen ja, haha. Ik vind het toch een aardige stad. Ik kom zelf uit Gouda, ik vind het daar wel mee vergelijkbaar qua grootte.
Woon jij al je hele leven in Spijk, of ben je ook import?
Groetjes!

Spijk
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 04-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames gezocht in Spijkenisse e.o. Empty Re: Dames gezocht in Spijkenisse e.o.

Bericht  mzcharlotte vr 5 apr 2013 - 23:04

Mijn ouders zijn er toen ik klein was heen verhuisd en inmiddels woon ik weer in de grote stad in de buurt Wink, maar ik vind het altijd wel grappig om er weer doorheen te rijden. Import-buren begrepen er niks van dat hele "dorp" gebeuren, dus we moesten het elke keer uitleggen, vandaar. Maar als er animo is, vind ik het weleens leuk om te meeten hoor! De dingen om te doen die jij benoemt, ben ik gek op. Very Happy Ik ben alleen wel een beetje een kat-uit-de-boom kijker.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames gezocht in Spijkenisse e.o. Empty Re: Dames gezocht in Spijkenisse e.o.

Bericht  Spijk vr 5 apr 2013 - 23:22

Waarom ben je spijkenisse uiteindelijk ontvlucht? Te klein? Of ging je op kamers?
Geeft niks van dat kat uit de boom kijken, er zullen ongetwijfeld meer mensen wat afwachtend zijn, komt vanzelf. Ik heb tot nu toe twee reacties, maar de oproep is ook pas net een dag oud. Het is misschien handig als je je emailadres geeft. Als er dan meer mensen reageren, kan ik iedereen via de email uitnodigen. Kijk maar of je die hier wil posten of dat je me zelf even een email stuurt.

Spijk
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 04-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames gezocht in Spijkenisse e.o. Empty Re: Dames gezocht in Spijkenisse e.o.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum