Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

+6
flower
Siamsa
Inge
duckie
Tinus
JD
10 plaatsers

Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  JD za 12 mei 2012 - 10:41

Zijn er hier meiden uit de omgeving van Harderwijk???

Wij gaan donderdag een nachtje weg, en slapen in Harderwijk.
Nu willen we donderdagavond lekker samen uit eten, en natuurlijk...kunnen we dan ter plekke kijken wat leuk en lekker is, maar ik vroeg me af of er iemand echte aanraders heeft wat betreft restaurantjes in (of vlakbij) Harderwijk?

Alvast bedankt!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Tinus zo 13 mei 2012 - 0:42

Ik heb niet heel veel ervaring, maar ik vond de Dolle Griet wel erg gezellig. Verder was het eten lekker en was het een snelle, aardige en nette bediening. Verder is o.a. de Graaf van Gelre aan te bevelen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  duckie zo 13 mei 2012 - 0:50

steakhouse tennesee (harderwijk)

de dolle griet (harderwijk)

texas ribhouse (epe)

fat allice (nunspeet)

de stern (epe)

ik weet niet wat voor soort restaurant je zoekt?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Inge zo 13 mei 2012 - 1:14

duckie schreef:steakhouse tennesee (harderwijk)

de dolle griet (harderwijk)


Bij deze allebei eens gegeten en beide erg lekker
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Siamsa zo 13 mei 2012 - 1:15

'De Dorpskamer' in Ermelo is en blijft mijn favoriet! Als het mooi weer is kun je op het grote terras zitten (opgedeeld uit terrassen op verschillende hoogtes), en als het minder lekker weer is kun je binnen ook heel erg gezellig eten. Het eten is er altijd top!! Bekijk het menu maar eens op hun website, denk dat er voor iedereen wel iets tussen staat!

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Inge zo 13 mei 2012 - 1:17

In ermelo kan je ook lekker tapas eten http://www.deschoutvanermel.nl/

de dorpskamer ga ik zelf ook even onthouden :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  duckie zo 13 mei 2012 - 1:21

Inge schreef:In ermelo kan je ook lekker tapas eten http://www.deschoutvanermel.nl/

de dorpskamer ga ik zelf ook even onthouden :-D



ohja idd de schout kun je heerlijk eten ja... tapas maar ook wel gewoon!
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 1:44

Mama's vollen pot! Niet heel goedkoop maar heerlijk eten, lekkere sfeer en kan je lang tafelen smile

Zit dichtbij de boulevard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  flower zo 13 mei 2012 - 1:59

Fuego => Tapas
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  JD zo 13 mei 2012 - 3:26

wow meiden, thanks voor alle tips!
Ik ga ze eens even googlen om het menu te bekijken!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Antibes zo 13 mei 2012 - 3:31

Tennessee zou ik niet meer aanraden, is me laatste paar keer tegen gevallen. Ik weet niet wat je budget is.. Opties hierboven (Graaf, Schout, Dorpskamer, Volle pot) is allemaal leuk en goed te eten, maar niet echt kwaliteit ofo.. Meer voor je saté met frietjes zeg maar.. Je kunt er prima eten maar ik ben verwend, zijn voor mij meer "studenten-tussendoor-etentjes" en niet "weekendje-weg-genieten-etentjes"..

Fantastisch: Ratatouile, The Lotus Lounge, maar zijn ook duurder. Ook leuk: Gallura (kwalitatief te vergelijken met, of net iets beter dan eerdere opties).

Gouden tip in omgeving: Ermelo, Italia = perfect! Fantastische kok, belachelijk goede producten die hij veel te goedkoop op de kaart zet. Vooral voor vlees/vis (en vooral wat ze buiten de kaart hebben is altijd mooi). Eigenlijk zonde om daar een pizza te nemen!

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  JD zo 13 mei 2012 - 3:37

Antibes schreef:Tennessee zou ik niet meer aanraden, is me laatste paar keer tegen gevallen. Ik weet niet wat je budget is.. Opties hierboven (Graaf, Schout, Dorpskamer, Volle pot) is allemaal leuk en goed te eten, maar niet echt kwaliteit ofo.. Meer voor je saté met frietjes..

Fantastisch: Ratatouile, The Lotus Lounge, maar zijn ook duurder. Ook leuk: Gallura. Omgeving: Ermelo, Italia = perfect! Fantastische kok, belachelijk goede producten die hij veel te goedkoop op de kaart zet. Vooral voor vlees/vis (en vooral wat ze buiten de kaart hebben is altijd mooi).


we zijn een nachtje samen weg, dus ga dan niet teveel op het budget letten smile
Hier in de buurt eten wij graag bij Wonders (wondersetenendrinken.nl) dus dat idee vinden we lekker.
Hoeft niet perse hoogstaand te zijn, als het maar lekker is, en ene gezellig restaurantje!
Tapas is sowieso wel aan ons besteed, dus die houd ik sowieso in mijn achterhoofd.
Ga nu even die van jou googlen antibes, bedankt!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  JD zo 13 mei 2012 - 3:39

wat grappig, als je op de website van Italia kijkt, zou je niet direct zeggen dat het zo'n goed restaurant is.... ziet er best simpel uit. Maar het menu klinkt wel goed, dus ook die schrijf ik op!

Weet alleen niet of het handig is om te reserveren...denk t maar wel he, hemelvaartsdag, iedereen is vrij...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Antibes zo 13 mei 2012 - 3:41

Heb er gisteren nog gegeten en geniet er nu nog van na.. Wink Wel reserveren, het is (logisch) eigenlijk altijd druk. Geldt trouwens voor al mijn opties, dat reserveren (kan wel evt. zelfde middag) wel nodig is.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Snoopy zo 13 mei 2012 - 3:45

Als het mooi weer is dan zou ik kiezen voor iets op het plein, altijd gezellig. De graaf van gelre, hertog karel of luigi's zitten daar!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Antibes zo 13 mei 2012 - 3:48

JaneDoe schreef:wat grappig, als je op de website van Italia kijkt, zou je niet direct zeggen dat het zo'n goed restaurant is.... ziet er best simpel uit. Maar het menu klinkt wel goed, dus ook die schrijf ik op!

Weet alleen niet of het handig is om te reserveren...denk t maar wel he, hemelvaartsdag, iedereen is vrij...

Nope, daarom gouden tip.. Klinkt als simpele Italiaan, maar de eigenaar is bourgondische Italiaan met liefde voor wijn en (goede!!!) producten. Hij koopt precies de goede producten in en hangt er geen absurde prijskaartjes aan. Wij zijn groot fan van zijn zeetong, die hij alleen koopt als zegroot, dik en kuitvrij zijm en dan voor 26 euro op de kaart zet. Dat is natuurlijk een duur gerecht, er zijn goedkopere opties (zijn tonijn/ossenhaas zijn ook topkwaliteit), maar voor gerechten van die kwaliteit betaal je elders het dubbele.. Puur om het plaatje te schetsen. Sfeer/inrichting ook leuk/mooi trouwens!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Siamsa zo 13 mei 2012 - 7:11

Ga in ieder geval niet in een restaurant aan de boulevard eten, maar kies iets uit in de stad!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  JD zo 13 mei 2012 - 7:15

Oke bedankt siamsa!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Siamsa zo 13 mei 2012 - 7:18

Ben jij trouwens ooit van forumnaam veranderd? Of heb je deze naam altijd al gehad?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  JD zo 13 mei 2012 - 7:27

Siamsa schreef:Ben jij trouwens ooit van forumnaam veranderd? Of heb je deze naam altijd al gehad?

Ik ben ooit veranderd, wel een hele tijd terug....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Dribbel zo 13 mei 2012 - 7:37

Als je echt uit eten wilt gaan zou ik niet bij de graaf etc. (op de markt) gaan eten.
Eerder zou ik daar heen gaan voor gezellig een drankje doen.
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  flower zo 13 mei 2012 - 8:18

Petra* schreef:
Antibes schreef:Tennessee zou ik niet meer aanraden, is me laatste paar keer tegen gevallen. Ik weet niet wat je budget is.. Opties hierboven (Graaf, Schout, Dorpskamer, Volle pot) is allemaal leuk en goed te eten, maar niet echt kwaliteit ofo.. Meer voor je saté met frietjes zeg maar.. Je kunt er prima eten maar ik ben verwend, zijn voor mij meer "studenten-tussendoor-etentjes" en niet "weekendje-weg-genieten-etentjes"..

Fantastisch: Ratatouile, The Lotus Lounge, maar zijn ook duurder. Ook leuk: Gallura (kwalitatief te vergelijken met, of net iets beter dan eerdere opties).

Gouden tip in omgeving: Ermelo, Italia = perfect! Fantastische kok, belachelijk goede producten die hij veel te goedkoop op de kaart zet. Vooral voor vlees/vis (en vooral wat ze buiten de kaart hebben is altijd mooi). Eigenlijk zonde om daar een pizza te nemen!

[i]Ratatouile is inderdaad ook erg goed! Maar mama's vollen pot betalen wij ook wel 150 euro voor 2 personen als we echt tafelen en na aardig wat restaurants gezien te hebben vind ik dat niet genoeg krediet krijgen voor een staté frietjes idee dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... 827601 *jaja echte fan*

Ratatoille is ook erg leuk, krijg je tussendoor allerlei amuses!

Mama's volle pot vind ik zelf ook erg lekker, beide niet erg goedkoop maar wel de moeite waard
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  JD do 17 mei 2012 - 8:50

We hebben net heeeeerlijk gegeten bij de Dolle Griet!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Pien do 17 mei 2012 - 9:17

Wat leuk dat je in Harderwijk bent! Leuke dag hier gehad? Welk hotel zit je? Veel plezier nog in harderwijk!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Tinus do 17 mei 2012 - 22:19

JaneDoe schreef:We hebben net heeeeerlijk gegeten bij de Dolle Griet!

Goede keuze geweest dus? Leuke en gezellige sfeer ook he? Veel plezier nog in Harderwijk!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje... Empty Re: dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum