Dames in de dop.
+47
Puk
Kaboutertje
Shy
Caro
Ilargi
Cheesegirl
Kabouter
Silver
MissD
Aimee
Cow
mzcharlotte
lente
Caroow
Lies
kippiee
Mariposa
Saxy
Minx
Lindsya
patjuhhh
Niekske
Rovine
Mermaid
Tyrael
psv-forever
Arwyn
Miccie
Laquisia
Ploen
nina
Inge
CCC
Zwerver
Toet
loura
Try
Caramba
Mari
Diese
Alias
Joli86
SuperGrover
SnowWhite
Jeanette
smooch
Mamsie
51 plaatsers
Pagina 18 van 25
Pagina 18 van 25 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25
Re: Dames in de dop.
zo dus... lekker vriendelijk... kan het niet wat minder bitchy?Caribbeanlover schreef:''De'' water! Het is ''het'' hoor. Op welke school heb jij gezeten?
Yosie gaat er deze week uit
Jij maakt gelukkig nooit fouten?
Daarbij misschien wilde ze eerst wel de emmer plaatsen en dacht ze toen aan water en postte ze de water... althans zulk soort dingen heb ik nog wel eens als ik typ (de emmer willen typen, aan water denken en dan de water typen)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij was het daarom ook Inge, weet het niet eens meer, omdat het vanmiddag al gepost is
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Het/de het mag allebei in een multi-culti samenleving. Zelfs zou ik kiezen voor "een emmer met water", dan zijn we sowieso het/de kwijt.
Gast- Gast
Ik, als allochtoon die 16 jaar in Nederland woon, kan dat ook nog steeds niet.
Ik word zelf af en toe verbeterd door mijn leerlingen.....
Ik word zelf af en toe verbeterd door mijn leerlingen.....
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Weet je, misschien komt het bij mij wel door het fries zijn Weet wel dat dat niet zo is.
Maar het boeit me dit keer niet niet. Weet wie het hier zegt, alleen vind het diep triest van CBL door dan inees te zeggen welke school heb je gezeten, want dat slaat echt nergens op.
Maar het boeit me dit keer niet niet. Weet wie het hier zegt, alleen vind het diep triest van CBL door dan inees te zeggen welke school heb je gezeten, want dat slaat echt nergens op.
Caramba- Ratel
Ik vraag me zoiezo een beetje af waarom je een opmerking moet maken in een topic wat over een programma gaat, en dan struikelen over een spelfout, who cares?
Gast- Gast
Het is geen spelfout, zoals 'zoiezo', maar een táálfout, which is múch worse, o donder en bliksem!
Gast- Gast
Gloria schreef:Je kent CBL toch wel langer dan vandaag.
Ik zei toch weet wie het zegt.
Caramba- Ratel
Het kwam wel zo over, maar ik doelde niet specifiek op jou.Spetterdespat schreef:Ik zei toch weet wie het zegt.
Waar is het ouderwetse 'men' als je het nodig hebt...
Gast- Gast
Gloria schreef:Het is geen spelfout, zoals 'zoiezo', maar een táálfout, which is múch worse, o donder en bliksem!
en het regent meters bier: dat wordt dus pompen of verzuipen, das de enige manier!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Yosie heeft echt geen eigen mening.
Moet ze bij de kassa nog een keuze maken tussen een effen shirt en het sterretjes shirt, gaat ze nog voor het sterretjes shirt. Terwijl ze die veels te druk vind/vond voor Jean.
En slechter dan een 2 word het niet, hehe.
Moet ze bij de kassa nog een keuze maken tussen een effen shirt en het sterretjes shirt, gaat ze nog voor het sterretjes shirt. Terwijl ze die veels te druk vind/vond voor Jean.
En slechter dan een 2 word het niet, hehe.
Caramba- Ratel
Ik denk dat Wilma Nanninga haar arrogante gedrag gewoon nep is trouwens. Zou het wel heel, heel triest vinden als ze echt zo is.
Gast- Gast
Volgens mij was dat ook gespeeld ja. Maar ik vind haar sowieso niets.
Caramba- Ratel
Storm schreef:Ik denk dat Wilma Nanninga haar arrogante gedrag gewoon nep is trouwens. Zou het wel heel, heel triest vinden als ze echt zo is.
Zag al gelijk dat het aangedikt was voor het programma.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik denk dat Wilma Nanninga haar arrogante gedrag gewoon nep is trouwens. Zou het wel heel, heel triest vinden als ze echt zo is.
ja dat kun je zo horen dat dat gespeeld is joh.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
patjuhhh schreef:Storm schreef:Ik denk dat Wilma Nanninga haar arrogante gedrag gewoon nep is trouwens. Zou het wel heel, heel triest vinden als ze echt zo is.
Los daarvan: wat een lelijk huis!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
patjuhhh schreef:Storm schreef:Ik denk dat Wilma Nanninga haar arrogante gedrag gewoon nep is trouwens. Zou het wel heel, heel triest vinden als ze echt zo is.
Vind het idd ook heel nep overkomen, ook zoals ze aan de telefoon zat met BN'ers
ach ja
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Gloria schreef:Het is geen spelfout, zoals 'zoiezo', maar een táálfout, which is múch worse, o donder en bliksem!
Uiteindelijk blijft het een typfout
Gast- Gast
Ik kijk altijd alles op zaterdag of zondag terug, dus ben erg benieuwd! had wel voorstukje gezien van nanninga idd
Gast- Gast
Caro schreef:Los daarvan: wat een lelijk huis!!
Nou echt wel! Het viel me op, dat die gordijnen niet op maat hingen, maar slordig deels over de vloer liggen. Heb je zoveel geld, zorg dan dat dat ook netjes hangt.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik vind Dave zo'n schatje.
Het zou jammer zijn als hij door het incident van gisteravond (althans, toen werd het uitgezonden op TV) zou worden weggestuurd. Jenna provoceerde natuurlijk wel lichtelijk. Althans, dat vond ik. Eerst de meiden bij Dave wegjagen en vervolgens gaan staan zoenen met DJ Jean. Ik zou ook pissed zijn als het me zou overkomen.
Het zou jammer zijn als hij door het incident van gisteravond (althans, toen werd het uitgezonden op TV) zou worden weggestuurd. Jenna provoceerde natuurlijk wel lichtelijk. Althans, dat vond ik. Eerst de meiden bij Dave wegjagen en vervolgens gaan staan zoenen met DJ Jean. Ik zou ook pissed zijn als het me zou overkomen.
Gast- Gast
Ik vind nog steeds dat Yosie eruit moet. Denk ook dat dat gebeurt, anders zit er geen man in de finale en is het geen Dames en Heren in de Dop meer (als Dave eruit gaat vanwege dat incident met die bloempot).
Gast- Gast
Grrr ik erger me dood aan Yosie! Dat de rest er nog zo rustig onder blijft, ik zou echt gek van haar worden! Verder vind ik Jenna, Meron en Dave alle 3 kanshebbers voor de winst. Jammer dat Dave zich heeft laten gaan, ik hoop dat hij mag blijven. Dominique heeft ook meerdere kansen gekregen, dus Dave verdient dat ook vind ik:)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Is vanavond de laatste aflevering?
Gezien Mevr. van Eekelen zegt: vandaag zit jullie opleiding er op..
Gezien Mevr. van Eekelen zegt: vandaag zit jullie opleiding er op..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 18 van 25 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» O.. Dames
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Aan de dames met lenzen...
» Motor rijdende dames?
» Gezocht: Dames in een rolstoel
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Aan de dames met lenzen...
» Motor rijdende dames?
» Gezocht: Dames in een rolstoel
Pagina 18 van 25
Permissies van dit forum: