Dames in de dop.
+47
Puk
Kaboutertje
Shy
Caro
Ilargi
Cheesegirl
Kabouter
Silver
MissD
Aimee
Cow
mzcharlotte
lente
Caroow
Lies
kippiee
Mariposa
Saxy
Minx
Lindsya
patjuhhh
Niekske
Rovine
Mermaid
Tyrael
psv-forever
Arwyn
Miccie
Laquisia
Ploen
nina
Inge
CCC
Zwerver
Toet
loura
Try
Caramba
Mari
Diese
Alias
Joli86
SuperGrover
SnowWhite
Jeanette
smooch
Mamsie
51 plaatsers
Pagina 9 van 25
Pagina 9 van 25 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 25
Re: Dames in de dop.
ik vind linsey trouwens wel een stuk vooruitgaan in de serie.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Tijdens het avondje stappen dronken ze shotjes uit een condoom. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Hebben jullie dat weleens gezien?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
_Leah_ schreef:Tijdens het avondje stappen dronken ze shotjes uit een condoom. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Hebben jullie dat weleens gezien?
Dat was in die travestie tent toch? Ik heb het nog nooit gezien verder.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:_Leah_ schreef:Tijdens het avondje stappen dronken ze shotjes uit een condoom. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Hebben jullie dat weleens gezien?
Dat was in die travestie tent toch? Ik heb het nog nooit gezien verder.
Ja klopt. Ik moest echt 3X kijken voordat ik doorhad dat het een condoom was. Lijkt me niet echt smakelijk...
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Die Jenna drinkt in D-H al shotjes uit een condoom, de anderen heeft ze denk ik zover gekregen om dat ook te doen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
ABE schreef:Wat mis ik? Waarom vind iedereen Jennifer zo'n ongelofelijke bitch?
Ja ik snap het ook niet helemaal... ze lijkt soms wel een beetje achterbaks, maar zeker niet minder dan de rest van de dames in dat huis. Ik krijg bij haar wel het idee dat ze echt wil veranderen.
Linsey is inderdaad wel aardig bij aan het trekken, ben benieuwd hoe ze het doet deze week als leading lady.
En ik ben nieuwsgierig bij wie die drugs zijn gevonden!!! Ze stellen het nu al twee dagen uit dat stukje... ik vind het moeilijk om het in te schatten. Wie denken jullie? Ik neig naar Gary, maar ik vind het lastig!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Kinderachtig met die oesters zeg.. Vreet gewoon op zo vies is het niet. Ik vind het zelfs erg lekker Ik vind het zooo storend als mensen zeggen ik lust geen vis.. Hoezo?? Je hebt honderden verschillende soorten met verschillende smaken en bereidingen, hoe kun je nou zeggen dat je vis niet lust?
Ik vind die Jennifer een beetje viezig eruit zien, zo vettig ofzo.. Ik snap wel dat ze haar allemaal niet mogen.
Ik vind die Jennifer een beetje viezig eruit zien, zo vettig ofzo.. Ik snap wel dat ze haar allemaal niet mogen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Kinderachtig met die oesters zeg.. Vreet gewoon op zo vies is het niet. Ik vind het zelfs erg lekker Ik vind het zooo storend als mensen zeggen ik lust geen vis.. Hoezo?? Je hebt honderden verschillende soorten met verschillende smaken en bereidingen, hoe kun je nou zeggen dat je vis niet lust?
Ja, en ze heeft altijd haar vinger zo vies in haar mond. Ik stoor me daar echt aan, dat is toch gewoon hartstikke vies?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Niekske schreef:ABE schreef:Wat mis ik? Waarom vind iedereen Jennifer zo'n ongelofelijke bitch?
Ja ik snap het ook niet helemaal... ze lijkt soms wel een beetje achterbaks, maar zeker niet minder dan de rest van de dames in dat huis. Ik krijg bij haar wel het idee dat ze echt wil veranderen.
Linsey is inderdaad wel aardig bij aan het trekken, ben benieuwd hoe ze het doet deze week als leading lady.
En ik ben nieuwsgierig bij wie die drugs zijn gevonden!!! Ze stellen het nu al twee dagen uit dat stukje... ik vind het moeilijk om het in te schatten. Wie denken jullie? Ik neig naar Gary, maar ik vind het lastig!
Ja, begint me wel te irriteren dat ze alles 100x herhalen. Volgens mij weten we volgende week nog niet wie die drugs bij heeft
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Fijn dat ook eens iemand het met me eens....loura schreef:Kinderachtig met die oesters zeg.. Vreet gewoon op zo vies is het niet. Ik vind het zelfs erg lekker Ik vind het zooo storend als mensen zeggen ik lust geen vis.. Hoezo?? Je hebt honderden verschillende soorten met verschillende smaken en bereidingen, hoe kun je nou zeggen dat je vis niet lust?
Ik vind het zó flauw als mensen dat zeggen (geen vis lusten)
+ oesters zijn geen vis
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
loura schreef:Kinderachtig met die oesters zeg.. Vreet gewoon op zo vies is het niet. Ik vind het zelfs erg lekker Ik vind het zooo storend als mensen zeggen ik lust geen vis.. Hoezo?? Je hebt honderden verschillende soorten met verschillende smaken en bereidingen, hoe kun je nou zeggen dat je vis niet lust?
Je laatste zin komt of niet goed op me over óf ik vind het een vreemde opmerking. Snap je dat de rest haar niet mag omdat ze er viezig of vettig uitziet? Zo begrijp ik je zin namelijk.
Gast- Gast
Dit snap ik dus echt niet. Ik lust geen vis, en ik heb genoeg vis gehad om dat te kunnen weten. Zalm, tonijn en calamaris, daar ga ik echt van over mijn nek. Maar witvis vind ik ook echt vies, de geur, de smaak, bah. Zo veel verschil vind ik niet tussen verschillende soorten witvis, dus het is volgens mij niet zo gek dat je schol niet lust als je kabeljauw ook niet lust.nina schreef:Fijn dat ook eens iemand het met me eens....loura schreef:Kinderachtig met die oesters zeg.. Vreet gewoon op zo vies is het niet. Ik vind het zelfs erg lekker Ik vind het zooo storend als mensen zeggen ik lust geen vis.. Hoezo?? Je hebt honderden verschillende soorten met verschillende smaken en bereidingen, hoe kun je nou zeggen dat je vis niet lust?
+ oesters zijn geen vis
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Natuurlijk kan het dat je die vissen niet lust.SuperGrover schreef:Dit snap ik dus echt niet. Ik lust geen vis, en ik heb genoeg vis gehad om dat te kunnen weten. Zalm, tonijn en calamaris, daar ga ik echt van over mijn nek. Maar witvis vind ik ook echt vies, de geur, de smaak, bah. Zo veel verschil vind ik niet tussen verschillende soorten witvis, dus het is volgens mij niet zo gek dat je schol niet lust als je kabeljauw ook niet lust.nina schreef:Fijn dat ook eens iemand het met me eens....loura schreef:Kinderachtig met die oesters zeg.. Vreet gewoon op zo vies is het niet. Ik vind het zelfs erg lekker Ik vind het zooo storend als mensen zeggen ik lust geen vis.. Hoezo?? Je hebt honderden verschillende soorten met verschillende smaken en bereidingen, hoe kun je nou zeggen dat je vis niet lust?
+ oesters zijn geen vis
Maar vaak zeggen mensen dit zonder verschillende soorten vis geprobeerd te hebben.
Daarbij vind ik haring echt heel anders smaken dan gerookte zalm en dat is weer anders dan schol (of kabeljauw).
Dus vind wel dat je iets geprobeerd moet hebben, voor je kan zeggen dat je alles ervan niet lust.
Als je niet van speklapjes houdt, kun je nog wel van karbonade houden en toch is het beide varkensvlees..
En qua programma betreft: Oesters zijn geen vis, dus een opmerking als: ik lust geen vis. Dat slaat dan nergens op.
nina- Kletskop
Ik heb nog nooit oesters gehad, maar ik heb dusdanig veel gruwelijke smaakervaringen met dingen uit de zee, dat ik dat ook van zn levensdagen niet zal proberen. Ik snap dat wel. Misschien ben ik overgevoelig, maar vieze dingen eten is iets waar ik me echt niet overheen kan zetten, ik krijg kotsneigingen en kan een vieze smaak in mijn mond niet relativeren. Vieze dingen eten vind ik echt afschuwelijk verschrikkelijk, dus ik lijd liever honger dan dit risico lopen.
En wat je vergelijking met vlees betreft: Als je karbonade, hamlap, varkensschnitzel, varkersfilet, varkensoester en varkenssaté allemaal echt walgelijk vindt, kan ik me prima voorstellen dat je er dan vanuit gaat dat je speklap ook niet lust.
En wat je vergelijking met vlees betreft: Als je karbonade, hamlap, varkensschnitzel, varkersfilet, varkensoester en varkenssaté allemaal echt walgelijk vindt, kan ik me prima voorstellen dat je er dan vanuit gaat dat je speklap ook niet lust.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Oesters heb ik nog nooit gehad, maar ik hoef dat ook zeker niet! Ik hou niet van dingen die snotterig doen lijken etc.
Ik lust veel soorten vis, maar oesters krijg je mij echt niet aan.
Als ik oesters al op een schaal zie liggen sta ik te kokhalzen.
Ik lust veel soorten vis, maar oesters krijg je mij echt niet aan.
Als ik oesters al op een schaal zie liggen sta ik te kokhalzen.
Caramba- Ratel
Jemig wat wordt dat drugsverhaal nu irritant zeg!!!
nina- Kletskop
Morgen word het dan eindelijk bekend gemaakt wie. Wat trekt Gary een rare kop als er gezegd word, Ik verzoek je vriendelijk binnen 30 minuten te zijn gepakt en het huis verlaat.
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Morgen word het dan eindelijk bekend gemaakt wie. Wat trekt Gary een rare kop als er gezegd word, Ik verzoek je vriendelijk binnen 30 minuten te zijn gepakt en het huis verlaat.
Ja, dat vond ik ook! Daarom ben ik een beetje bang dat het Dilara is... Zou wel jammer zijn, want ik vind haar wel leuk. Ze hebben nu iedereen laten zien behalve Meron, Dilara en Jennifer toch?
Haha als Jennifer eruit moet dan kijkt hij niet zo verschrikt
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Op de een of andere manier verdenk ik Meron, ik heb geen idee waarom. Het is 'too obvious' dat het Jennifer zou zijn, net als het 'too obvious' was dat iedereen zéker wist dat Linsey eruit gestuurd zou worden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dilara was de tweede die naar binnen ging bij die meneer en hond. er werd toen gezegd dat zij het niet was, want die hond ruikt het als men dus 2 weken clean is.
Ik verdenk Jennifer eigenlijk ook wel en Meron ook. Jennifer omdat ze steeds zo raar in beeld deed, Meron omdat die hond wel erg tekeer ging, was voorstukje.
Gary keek niet echt geschrikt, misschien is het bij hem ook wel gevonden? En moet hij het huis verlaten?
Of verschrikt van, Meron moet het huis verlaten?
Ik verdenk Jennifer eigenlijk ook wel en Meron ook. Jennifer omdat ze steeds zo raar in beeld deed, Meron omdat die hond wel erg tekeer ging, was voorstukje.
Gary keek niet echt geschrikt, misschien is het bij hem ook wel gevonden? En moet hij het huis verlaten?
Caramba- Ratel
Spetterdespat schreef:Dilara was de tweede die naar binnen ging bij die meneer en hond. er werd toen gezegd dat zij het niet was, want die hond ruikt het als men dus 2 weken clean is.
Oh echt? Haha dat heb ik dan net even gemist . Ik hoop echt dat het niet Meron is, maar nu begin ik toch een beetje bang te worden van wel... Jennifer vind ik idd ook echt heel irritant, aandachttrekken en die gekke bekken die ze steeds trekt.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Straks blijkt het niemand te zijn en hebben we voor niks in spanning gezeten. Vind het wel erg sensatie-sbs, eerst veel drama schoppen en als het zover is heb je dat stukje al zes keer gezien en is de onthulling een stevige anticlimax.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Ik denk dat het Gary zelf is.
Aangezien ik in tussentijd iets heb gehoord, weet ik nu wie het niet is.
Aangezien ik in tussentijd iets heb gehoord, weet ik nu wie het niet is.
Caramba- Ratel
Nobucta schreef:Straks blijkt het niemand te zijn en hebben we voor niks in spanning gezeten. Vind het wel erg sensatie-sbs, eerst veel drama schoppen en als het zover is heb je dat stukje al zes keer gezien en is de onthulling een stevige anticlimax.
Er was sowieso die telefoon gevonden en Mevrouw zei dat de drugs en mobiel bij dezelfde persoon horen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 9 van 25 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» O.. Dames
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Aan de dames met lenzen...
» Motor rijdende dames?
» Gezocht: Dames in een rolstoel
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Aan de dames met lenzen...
» Motor rijdende dames?
» Gezocht: Dames in een rolstoel
Pagina 9 van 25
Permissies van dit forum: