Dames in de dop.
+47
Puk
Kaboutertje
Shy
Caro
Ilargi
Cheesegirl
Kabouter
Silver
MissD
Aimee
Cow
mzcharlotte
lente
Caroow
Lies
kippiee
Mariposa
Saxy
Minx
Lindsya
patjuhhh
Niekske
Rovine
Mermaid
Tyrael
psv-forever
Arwyn
Miccie
Laquisia
Ploen
nina
Inge
CCC
Zwerver
Toet
loura
Try
Caramba
Mari
Diese
Alias
Joli86
SuperGrover
SnowWhite
Jeanette
smooch
Mamsie
51 plaatsers
Pagina 7 van 25
Pagina 7 van 25 • 1 ... 6, 7, 8 ... 16 ... 25
Re: Dames in de dop.
Ik had ook gehoopt dat Linsey eruit moest, maar zij doet die 'special reports' op rtlxl, dus ik denk dat zij daarom nog wel een tijdje mag blijven..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
linsey had er echt uitgemoeten. dacht ook echt dat zij eruit ging. vond het echt onvolkomen onterecht dat zira eruit ging.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Terecht dat Yosie de nieuwe leading lady is geworden. Als er iemand hard werkt dan is zij het wel.
Gast- Gast
Zo even heel ongenuanceerd, waat heeft die Jenna een lelijke rotkop! Ze gaat zo vaak onder de zonnebank dat ze een oud hoofd krijgt. En die Lindsey haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat een dom, dom meisje. En de grappen die ze maakt over de vriend van dat meisje vind ik erg sneu.
Gast- Gast
Echt helemaal mee eens, maar ik heb nog 1 ding toe te voegen: Jenna praat zo ontzettend irritant he, zo sloom. Krijg er helemaal rillingen van, naar meisje.Jen_ schreef:Zo even heel ongenuanceerd, waat heeft die Jenna een lelijke rotkop! Ze gaat zo vaak onder de zonnebank dat ze een oud hoofd krijgt. En die Lindsey haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat een dom, dom meisje. En de grappen die ze maakt over de vriend van dat meisje vind ik erg sneu.
Gast- Gast
Storm schreef:Echt helemaal mee eens, maar ik heb nog 1 ding toe te voegen: Jenna praat zo ontzettend irritant he, zo sloom. Krijg er helemaal rillingen van, naar meisje.Jen_ schreef:Zo even heel ongenuanceerd, waat heeft die Jenna een lelijke rotkop! Ze gaat zo vaak onder de zonnebank dat ze een oud hoofd krijgt. En die Lindsey haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat een dom, dom meisje. En de grappen die ze maakt over de vriend van dat meisje vind ik erg sneu.
Ja ook dat! En Lindsey, daar heb ik geneens woorden voor hoe erg ik haar vind. Of ja heb ze heus wel, maar zal me inhouden Dat zij er nog in zit, snap ik echt niet, ze heeft totaal geen motivatie.
Gast- Gast
Misschien heel flauw, maar het is Linsey. De ouders wisten kennelijk niet hoe je Lindsey moesten schrijven.
Gast- Gast
Hahaha ik heb echt precies hetzelfde, ik walg gewoon van haar. Ja best erg, ik weet het, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die zo kortzichtig en zo respectloos denken als zij.Jen_ schreef:Storm schreef:Echt helemaal mee eens, maar ik heb nog 1 ding toe te voegen: Jenna praat zo ontzettend irritant he, zo sloom. Krijg er helemaal rillingen van, naar meisje.Jen_ schreef:Zo even heel ongenuanceerd, waat heeft die Jenna een lelijke rotkop! Ze gaat zo vaak onder de zonnebank dat ze een oud hoofd krijgt. En die Lindsey haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat een dom, dom meisje. En de grappen die ze maakt over de vriend van dat meisje vind ik erg sneu.
Ja ook dat! En Lindsey, daar heb ik geneens woorden voor hoe erg ik haar vind. Of ja heb ze heus wel, maar zal me inhouden Dat zij er nog in zit, snap ik echt niet, ze heeft totaal geen motivatie.
Gast- Gast
Storm schreef:Echt helemaal mee eens, maar ik heb nog 1 ding toe te voegen: Jenna praat zo ontzettend irritant he, zo sloom. Krijg er helemaal rillingen van, naar meisje.Jen_ schreef:Zo even heel ongenuanceerd, waat heeft die Jenna een lelijke rotkop! Ze gaat zo vaak onder de zonnebank dat ze een oud hoofd krijgt. En die Lindsey haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat een dom, dom meisje. En de grappen die ze maakt over de vriend van dat meisje vind ik erg sneu.
Ze praat ook 'niet met haar mond' zoals ze zelf eens gezegd heeft.
Gast- Gast
ABE schreef:Misschien heel flauw, maar het is Linsey. De ouders wisten kennelijk niet hoe je Lindsey moesten schrijven.
Op de site staat het als 'Linsey' maar de bekende dame schrijf je weer zo 'Lindsay' (Lohan)
Gast- Gast
+1Storm schreef:Echt helemaal mee eens, maar ik heb nog 1 ding toe te voegen: Jenna praat zo ontzettend irritant he, zo sloom. Krijg er helemaal rillingen van, naar meisje.Jen_ schreef:Zo even heel ongenuanceerd, waat heeft die Jenna een lelijke rotkop! Ze gaat zo vaak onder de zonnebank dat ze een oud hoofd krijgt. En die Lindsey haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat een dom, dom meisje. En de grappen die ze maakt over de vriend van dat meisje vind ik erg sneu.
+1
Beide zeer irritant
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ja Jenna praat inderdaad sloom, daar kan ik me ook echt aan irriteren. Sowieso mensen die zo sloom zijn zeg maar. Haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik begin me steeds meer aan Linsey te ergeren. Grapje maken ok, maar dit sloeg echt nergens op, en dan ook nog zo om je eigen grappen zitten lachen. Ze lacht trouwens ook dom.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
ABE schreef:Misschien heel flauw, maar het is Linsey. De ouders wisten kennelijk niet hoe je Lindsey moesten schrijven.
Dat moet je ook helemaal niet met een D schrijven. Je kunt een naam toch schrijven hoe je het zelf wil.
Ik ken wel meer Linsey's
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Die Linsey haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Volgens mij is er in haar opvoeding iets ernstig mis gegaan. En ik hoop voor Bonnie St Claire dat ze ooit nog mee gaat doen aan de nationale IQ-test.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind Jennifer echt een naar kind. Vind Jenna nog wel wat mee vallen..
Wat een sukkel trouwens, die Gary. Hij gaat gewoon vreemd!
Gast- Gast
Brennuss schreef:
Inderdaad is ook niet erg leuk voor zijn vriendin om dat zo te zien op tv.
Linsey is echt irritant en bij elke zin zeg ze wel "waus" erachter.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Brennuss schreef:
Zijn hier ook mensen die vaak 'waus' zeggen? Ik nooit...
+ misschien heeft Gary het al aan zijn vriendin verteld, aangezien het programma al een tijdje geleden is opgenomen...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
nina schreef:Lindsya schreef:Brennuss schreef:
Zijn hier ook mensen die vaak 'waus' zeggen? Ik nooit...
+ misschien heeft Gary het al aan zijn vriendin verteld, aangezien het programma al een tijdje geleden is opgenomen...
Maar zij zeg het extreem veel, na elke zin bijna dat is wel irritant op ten duur.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Gary zijn vriendin weet vast wel dat Gary vaker dan deze keer vreemd is gegaan. Hij staat er wel om bekend om vaak vreemd te gaan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ook al heeft Gary een vriendin, ik vind hem en Dilara wel een leuk stel samen.
Jennifer vind ik minder vervelend worden de laatste tijd, ik erger me meer aan Linsey en Jenna.
Jennifer vind ik minder vervelend worden de laatste tijd, ik erger me meer aan Linsey en Jenna.
Gast- Gast
Pagina 7 van 25 • 1 ... 6, 7, 8 ... 16 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» O.. Dames
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Aan de dames met lenzen...
» Motor rijdende dames?
» Gezocht: Dames in een rolstoel
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Aan de dames met lenzen...
» Motor rijdende dames?
» Gezocht: Dames in een rolstoel
Pagina 7 van 25
Permissies van dit forum: