Dames in de dop.
+47
Puk
Kaboutertje
Shy
Caro
Ilargi
Cheesegirl
Kabouter
Silver
MissD
Aimee
Cow
mzcharlotte
lente
Caroow
Lies
kippiee
Mariposa
Saxy
Minx
Lindsya
patjuhhh
Niekske
Rovine
Mermaid
Tyrael
psv-forever
Arwyn
Miccie
Laquisia
Ploen
nina
Inge
CCC
Zwerver
Toet
loura
Try
Caramba
Mari
Diese
Alias
Joli86
SuperGrover
SnowWhite
Jeanette
smooch
Mamsie
51 plaatsers
Pagina 5 van 25
Pagina 5 van 25 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25
Re: Dames in de dop.
Meron vind ik heel erg leuk, tot nu toe.
Linsey vind ik heel erg akelig worden. Vind niets leuk, doet niets leuk, klaagt alleen maar, gebruikt het woord k*nker echt te vaak, is respectloos en is zo dom als een achtereind van een varken/koe.
Linsey vind ik heel erg akelig worden. Vind niets leuk, doet niets leuk, klaagt alleen maar, gebruikt het woord k*nker echt te vaak, is respectloos en is zo dom als een achtereind van een varken/koe.
Gast- Gast
psv-forever schreef:hahaha echt erg die meiden.. Maar ik ga voor dilara en meron
Tja Lindsey wat moet je daar van zeggen..
ZOu me als ouder schamen
https://www.youtube.com/watch?v=UUbKRlj9Ad0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
http://www.dumpert.nl/mediabase/1397391/27e2df9b/stemmen_doe_je_zo_.html
Sommige mensen zijn echt heel erg dom.....
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
hahaha om dat filmpje moest ik echt ff lachen, pim vortuin vonds! bij de meeste deelnemers zie je wel dat ze willen veranderen maar linsey is echt zo dwars en negatief, ik vind haar echt niet leuk.
zij is echt het tegenovergestelde van meron. meron vind ik trouwens niet eens zo erg, ze heeft wel goede opvoeding gehad volgens mij, ze is alleen een beetje boers soms maar ik denk dat het een prima meid is verder.
zij is echt het tegenovergestelde van meron. meron vind ik trouwens niet eens zo erg, ze heeft wel goede opvoeding gehad volgens mij, ze is alleen een beetje boers soms maar ik denk dat het een prima meid is verder.
Gast- Gast
Jenna & Linsey vind ik echt vervelend. De rest is nog wel wat van te maken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
psv-forever schreef:hahaha echt erg die meiden.. Maar ik ga voor dilara en meron
ZOu me als ouder schamen
Ja heel dom, maar waarom plaats je twee keer het zelfde filmpje?
Ik vind Linsey vermakelijk om naar te kijken, maar ze heeft echt 0 motivatie, dus wat mij betreft mag ze het programma verlaten. Gevolgt door Jennifer, achterbaks mens.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@ Yasmin: Meron komt uit een goed en warm gezin. Dat boerse klopt wel, komt van Friesland Woont 5 km van mij vandaan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Meron komt er wel denk ik.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ow dat denk ik ook wel. Moest trouwens ook om Jenna lachen gister, "weet ik veel, ik praat nooit met mijn mond" hahah.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
hahahahaha inderdaad!!Spetterdespat schreef:Ow dat denk ik ook wel. Moest trouwens ook om Jenna lachen gister, "weet ik veel, ik praat nooit met mijn mond" hahah.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik vind haar echt te dom om te poepen gewoon...voor mij verpest ze heel Dames in de Dop.Dijn82 schreef:Nee Linsey moet blijven! Ik heb zitten huilen van het lachen om haar vandaag: "Als je heel slim bent gaat iedereen vragen: wil je dit doen, wil je dat doen, en de belastingaangifte en zo."
En een staande ovaluatie of wat maakte ze ervan?
Gast- Gast
Ga zo eens die van gister terugkijken hihi het is wel een leuk programma, wat ik graag blijf kijken! ;0
Gast- Gast
2x
Laatst aangepast door psv-forever op wo 16 maa 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
toetje_ schreef:psv-forever schreef:hahaha echt erg die meiden.. Maar ik ga voor dilara en meron
ZOu me als ouder schamen
Ik vind Linsey vermakelijk om naar te kijken, maar ze heeft echt 0 motivatie, dus wat mij betreft mag ze het programma verlaten. Gevolgt door Jennifer, achterbaks mens.
ja das dom he
psv-forever- Fluisteraar
psv-forever schreef:toetje_ schreef:psv-forever schreef:hahaha echt erg die meiden.. Maar ik ga voor dilara en meron
ZOu me als ouder schamen
ja das dom he
Linsey, undercover op het forum?
Toet- Lady Post-a-lot
denk je dat zij het yes forum kan vinden
psv-forever- Fluisteraar
Je wil anoniemn blijven he..
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Je wil anoniemn blijven he..
wie is er nu ook dom
psv-forever- Fluisteraar
psv-forever schreef:toetje_ schreef:Je wil anoniemn blijven he..
wie is er nu ook dom
Wat is die linsey een arrogante trol zeg!
Gast- Gast
Spetterdespat schreef:@ Yasmin: Meron komt uit een goed en warm gezin. Dat boerse klopt wel, komt van Friesland Woont 5 km van mij vandaan.
Nou zo lief is ze geloof ik niet:
Meron (20) vindt zichzelf geen dame omdat ze zich niet kan gedragen in openbare ruimtes. Als het haar uitkomt laat ze boeren en scheten en vloekt ze er flink op los. Haar moeder heeft haar dan ook opgegeven voor Dames in de Dop.
Haar hobby’s zijn boksen, slapen en films kijken. Ze gebruikt veel drugs en mishandeling en inbraak zijn de oorzaak van een behoorlijk strafblad.
Gast- Gast
Sommige verhalen zijn best sneu, er zit vaak natuurlijk een verhaal achter waarom iemand is zoals ie is.
Marcin is de 20-jarige zoon van Poolse ouders. Zijn moeder heeft het contact verbroken, wat hij erg moeilijk vindt. Hij is veel op straat te vinden en doet de hele dag niets anders dan blowen. Geen auto is veilig in de buurt van Marcin want hij kickt erop om ze te stelen.
Hij drinkt veel en zit vaak achter de meisjes aan. Hij doet mee om aan zijn moeder te laten zien dat hij kan veranderen. Lukt het deze Ajax-hooligan om een echte heer te worden?
Marcin is de 20-jarige zoon van Poolse ouders. Zijn moeder heeft het contact verbroken, wat hij erg moeilijk vindt. Hij is veel op straat te vinden en doet de hele dag niets anders dan blowen. Geen auto is veilig in de buurt van Marcin want hij kickt erop om ze te stelen.
Hij drinkt veel en zit vaak achter de meisjes aan. Hij doet mee om aan zijn moeder te laten zien dat hij kan veranderen. Lukt het deze Ajax-hooligan om een echte heer te worden?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Sommige verhalen zijn best sneu, er zit vaak natuurlijk een verhaal achter waarom iemand is zoals ie is.
Dat vind ik nou sneu.
Gast- Gast
Wat een dom kind die Lindsey.
Ze moet Marokkanen niet met hun stinketen etc. etc.
Zegt ze ook nog heel dom iets in de zin van dat het lekker eten was en de mensen dus toch wel aardig waren.
Zegt ze ook nog heel dom iets in de zin van dat het lekker eten was en de mensen dus toch wel aardig waren.
Gast- Gast
Die Lindsey moet er echt uit.. Vreselijk mens, echt respectloos en alleen maar negatief over alles bleg
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Coco schreef:Wat een dom kind die Lindsey.
Ik vind de vergelijking met Turken en Marokkanen altijd zo raar. 'Ik heb eigenlijk nog nooit bij een Turk of Marokkaan gegeten' Alsof ze hetzelfde zijn.
Gast- Gast
Pagina 5 van 25 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» O.. Dames
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Aan de dames met lenzen...
» Motor rijdende dames?
» Gezocht: Dames in een rolstoel
» dames uit (de omg van) Harderwijk? vraagje...
» Aan de dames met lenzen...
» Motor rijdende dames?
» Gezocht: Dames in een rolstoel
Pagina 5 van 25
Permissies van dit forum: