Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ten einde raad!

+16
Roze Roos
Caro
Yzma
CrazyGrace
Serena
Beachgirl
Rovine
Niekske
Lady4
Inge
Kqip
pantuf
Susan
TGR
Gizmo
MaRiSkA
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  Lady4 za 26 feb 2011 - 5:18

Wat knap dat je de knoop het kunnen doorhakken. Ik kan me je angst echt indenken hoor, om eenzaam en alleen te worden, maar ik geloof echt dat dit wel wat zal meevallen. Er zijn zoveel manieren om in contact te komen met mensen om vriendschap mee te sluiten. Alleen dit forum is hier al een goed voorbeeld van, er zijn hier veel vriendschappen ontstaan.

Heel goed dat jij je, uiteindelijk, niet laat leiden door je angst.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  MaRiSkA za 26 feb 2011 - 6:08

Ik ben weer thuis en officieel vrijgezel nu. Wat klinkt dat raar zeg!
Ik voel me ook echt zwaar klote! Ondanks dat ik weet dat het beter is zit ik toch bijna continue te huilen als een klein kind. En ik raak diep van binnen ook helemaal in paniek als ik mij bedenk dat ik veel thuis zal zijn, geen smsjes, geen telefoontjes, niemand waar ik mijn verhaal bij kwijt kan. Ja mijn moeder maar dat is toch anders.

Je hebt gelijk Gizmo maar ik heb een jaar geleden een auto-ongeluk gehad en ik kan nu niks anders. Ik ben ondertussen herstellende en het duurt lang maar ik hoop over een jaar, anderhalf jaar weer te kunnen werken.

Pffff wat voel ik mij kut zeg! Sad

MaRiSkA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 15
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  Angela_1986 za 26 feb 2011 - 6:14

Wat goed dat je ondanks je angsten toch de knoop hebt doorgehakt!

Natuurlijk voel je je klote, je hebt toch een deel van je leven met hem gedeeld, je weet niet wat je nu te wachten staat, je maakt een nieuw begin met de bijbehorende onzekerheden en dat zorgt voor emoties!

Hoe reageerde hij?

Veel sterkte! hug Het klinkt cliché maar je voelt je over 'n tijdje écht beter!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  Roze Roos za 26 feb 2011 - 7:21

Angela_1986 schreef:Wat goed dat je ondanks je angsten toch de knoop hebt doorgehakt!

Natuurlijk voel je je klote, je hebt toch een deel van je leven met hem gedeeld, je weet niet wat je nu te wachten staat, je maakt een nieuw begin met de bijbehorende onzekerheden en dat zorgt voor emoties!

Hoe reageerde hij?

Veel sterkte! hug Het klinkt cliché maar je voelt je over 'n tijdje écht beter!!!

+1
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  Janelie za 26 feb 2011 - 8:32

Ik wilde eigenlijk +1-en. smile Heeel veel sterkte! Maar ik denk dat je wel de goede keus hebt gemaakt..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:32

MaRiSkA schreef:Ik werk inderdaad 2uur per dag maar ik woon nog/weer thuis en mijn ouders hebben altijd alles nog voor mij betaald. Behalve kleding e.d

Ik zie hem straks en dan gaan we praten al heb ik het besluit genomen om er een punt achter te zetten. Ik ken hem langer dan vandaag en ik weet gewoon dat hij niet zal veranderen, dat hoeft ook niet want zo is hij gewoon. Vind het alleen zo jammer dat ik er nu pas achterkom, dat het mij nu zo duidelijk word. Ik heb gisteravond en vanmorgen een heel gesprek met mijn moeder gevoerd en zij vond het ook heel verstandig en gelukkig ben ik nog wel een tijd welkom thuis! Tja en dan moet ik maar even eenzaam zijn. Zie er heel erg tegenop (tegen het alleen zijn, geen vriendinnen) maar dit werkt voor mij echt niet meer. Ik wil in september ook weer naar school en daar kom ik vast ook meiden tegen en zoals al eerder gezegd: oproepen plaatsen op internet!

Ik heb echt heel veel aan jullie tips en adviezen gehad, bedankt daarvoor!
Ik verwijder ook het stukje in mijn openingsverhaal ivm privacy

Poeh vind het mega-eng! Ben vooral bang voor zijn reactie want hij kan soms heel erg het slachtoffer gaan spelen.
Maar ik weet dat ik mij beter ga voelen, niet meteen maar wel over een paar weken.

Maar wat had je dan verwacht met iemand met een verstandelijke (lichte?) handicap? Dat matcht dan toch ook niet? Ik zou er nooit aan begonnen zijn.

Sterkt dat je de relatie toch hebt beeindigd, ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Je komt er heus wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  Gizmo za 26 feb 2011 - 21:07

MaRiSkA schreef:Je hebt gelijk Gizmo maar ik heb een jaar geleden een auto-ongeluk gehad en ik kan nu niks anders. Ik ben ondertussen herstellende en het duurt lang maar ik hoop over een jaar, anderhalf jaar weer te kunnen werken.


Sorry, maar hier snap ik nog steeds niks van. Juist als je herstellende bent kan je beter niet lichamelijk werk doen.
Waarom zou je nu niet kunnen solliciteren op wat anders dan? Of wil je zo graag in de schoonmaak blijven?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 0:22

Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Knap van je!
Ach,anders kom je hier toch gewoon lekker vaak meekletsen!
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ten einde raad! - Pagina 3 Empty Re: Ten einde raad!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum