Waarom is JOUW relatie zo leuk?
+26
Stuiterbal
Dikkie Dik
Parisienne
Blair
Parel
Ilovethe90s
Marsy28
Silver
Caroow
Poubelle
June
Frappuccino
Bliss
Marin
Reva
Feline
Exogenesis
Jip
Punk'd
Slakje
Taeda
Mermaid
Lady4
Sam
Arwyn
vlinder-2011
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarom is JOUW relatie zo leuk?
Ik hou ook van dit soort verhalen <3
Mijn relatie is de leukste omdat ik altijd blij ben als ik naar huis ga en hij op me wacht, of andersom. Omdat we niet van elkaar af kunnen blijven en uren kunnen knuffelen en kroelen. Omdat hij elke ochtend zegt als de wekker gaat: Nee, nog even knuffelen Jannie. Omdat hij naar de appie fietst als ik zin heb in iets lekkers. Omdat we uren met elkaar kunnen praten maar ook heerlijk bij elkaar kunnen zijn en ondertussen iets voor onszelf doen. Omdat hij (op een goede manier) zoveel op mijn vader lijkt dat ik er gewoon om moet lachen. Omdat we dezelfde dingen willen en dromen. Omdat ik, zelfs als hij onuitstaanbaar is, weet dat ik voor altijd bij hem wil blijven en kindjes met hem wil maken. Omdat hij met mijn vriendinnen knuffelt als ze het nodig hebben. Omdat hij de meest hilarische gesprekken voert met mijn opaatje. Ik kan echt nog wel 10000 dingen bedenken haha.
Mijn relatie is de leukste omdat ik altijd blij ben als ik naar huis ga en hij op me wacht, of andersom. Omdat we niet van elkaar af kunnen blijven en uren kunnen knuffelen en kroelen. Omdat hij elke ochtend zegt als de wekker gaat: Nee, nog even knuffelen Jannie. Omdat hij naar de appie fietst als ik zin heb in iets lekkers. Omdat we uren met elkaar kunnen praten maar ook heerlijk bij elkaar kunnen zijn en ondertussen iets voor onszelf doen. Omdat hij (op een goede manier) zoveel op mijn vader lijkt dat ik er gewoon om moet lachen. Omdat we dezelfde dingen willen en dromen. Omdat ik, zelfs als hij onuitstaanbaar is, weet dat ik voor altijd bij hem wil blijven en kindjes met hem wil maken. Omdat hij met mijn vriendinnen knuffelt als ze het nodig hebben. Omdat hij de meest hilarische gesprekken voert met mijn opaatje. Ik kan echt nog wel 10000 dingen bedenken haha.
Gast- Gast
Omdat we de hele dag flauwe grappen maken en dan heel hard gaan lachen en zeggen Gratis-kut-grap! En een lol dat we hebben.
Omdat we nooit uitgepraat zijn
Omdat we samen het meest fantastische gezin hebben
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik word gewoon een beetje jaloers (op een goede manier), van de verhalen van Harrie, Feline, June, Caroow
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Ik vind het echt zó leuk om te lezen hoe blij jij bent met jullie zoon . De liefde spat gewoon van het scherm.Caroow schreef:Omdat we de hele dag flauwe grappen maken en dan heel hard gaan lachen en zeggen Gratis-kut-grap! En een lol dat we hebben.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik vind het echt zó leuk om te lezen hoe blij jij bent met jullie zoon . De liefde spat gewoon van het scherm.Caroow schreef:Omdat we de hele dag flauwe grappen maken en dan heel hard gaan lachen en zeggen Gratis-kut-grap! En een lol dat we hebben.
Ik moet hem over een kwartier naar de oppas brengen en nu maak je me helemaal aan het huilen. Ik ben zooo gek op hem.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Omdat we elkaar aanvullen waar dat nodig is, hij mijn maatje is, we ontzettend met elkaar kunnen lachen gieren brullen. En omdat we beiden helemaal uitkijken naar het kleine wonder wat straks in juli/augustus komt.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn gewoon het leukste stel ter wereld! We hebben werkelijk dagelijks zoveel lol en ik denk dat we in 2,5 jaar tijd 2 keer een meningsverschil hebben gehad. Alles gaat gewoon zo makkelijk en soepel. We wonen samen op een kleine kamer en zijn relatief veel vrij en bij elkaar en we ergeren ons nooit aan elkaar. We knuffelen onwijs veel en zijn hier zelfs beetje verslaafd aan. En we hebben een heel actief sexleven. We zijn elkaars beste vrienden en elkaars geliefden.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Voor de bruiloft had ik een aantal dingen op een rijtje gezet en zo denk ik er nog steeds over
* omdat ik me veilig bij hem voel
* omdat ik weet dat hij er altijd voor me is
* omdat ik alles tegen hem kan zeggen
* omdat we samen lachen en huilen
* omdat hij me gewoon mezelf laat zijn
* omdat hij me regelmatig even laat zeuren
* omdat ik hem kan vertrouwen
* omdat ik me veilig bij hem voel
* omdat ik weet dat hij er altijd voor me is
* omdat ik alles tegen hem kan zeggen
* omdat we samen lachen en huilen
* omdat hij me gewoon mezelf laat zijn
* omdat hij me regelmatig even laat zeuren
* omdat ik hem kan vertrouwen
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Reva schreef:Ik word gewoon een beetje jaloers (op een goede manier), van de verhalen van Harrie, Feline, June, Caroow
Same here, maar ooit is dit ook voor ons weggelegd hoor Reevje
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat we kunnen lachen, huilen, kibbelen en zorgen.
En omdat het gewoon goed is, allebei tevreden, rust. Heerlijk!
En omdat het gewoon goed is, allebei tevreden, rust. Heerlijk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Mijn relatie is niet de leukste, dat vind ik raar om te zeggen. Maar waarom ik het fijn vind om uitgerekend met hem verder te gaan?
Omdat we elkaar accepteren en liefhebben, inclusief onze zwakheden en fouten. En omdat we elkaar mooie, integere mensen vinden. Het is ook gewoon gezellig, we lachen en kroelen veel, en praten heel wat af. We nemen dingen van elkaar aan, willen van elkaar leren en groeien. We hebben veel overeenkomsten en delen dezelfde interesses. En ik vind het ontzettend fijn om met hem in God te geloven.
Omdat we elkaar accepteren en liefhebben, inclusief onze zwakheden en fouten. En omdat we elkaar mooie, integere mensen vinden. Het is ook gewoon gezellig, we lachen en kroelen veel, en praten heel wat af. We nemen dingen van elkaar aan, willen van elkaar leren en groeien. We hebben veel overeenkomsten en delen dezelfde interesses. En ik vind het ontzettend fijn om met hem in God te geloven.
Gast- Gast
Rood schreef:Mijn relatie is niet de leukste, dat vind ik raar om te zeggen. Maar waarom ik het fijn vind om uitgerekend met hem verder te gaan?
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik word vrolijk van jullie verhalen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Omdat we elkaar echt op handen dragen. Hij behandelt mij als een prinsesje en ik hem als een prinsje.
We kunnen keihard lachen met elkaar. We zitten 24/7 op elkaars lip omdat we ook samen werken en we hebben echt heel weinig ruzie. We waarderen, respecteren en hebben elkaar lief.
Hij is mijn allerbeste vriendje en minnaar en de allerliefste papa voor mijn dochter. Mijn man is gewoon echt heel lief en charmant. Maakt altijd iets bijzonders van verjaardagen en dergelijke.
Hij geeft mij echt het gevoel het allerliefste, mooiste en meest bijzondere meisje van de wereld te zijn.
We kunnen keihard lachen met elkaar. We zitten 24/7 op elkaars lip omdat we ook samen werken en we hebben echt heel weinig ruzie. We waarderen, respecteren en hebben elkaar lief.
Hij is mijn allerbeste vriendje en minnaar en de allerliefste papa voor mijn dochter. Mijn man is gewoon echt heel lief en charmant. Maakt altijd iets bijzonders van verjaardagen en dergelijke.
Hij geeft mij echt het gevoel het allerliefste, mooiste en meest bijzondere meisje van de wereld te zijn.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Wat leuk en fijn Dikkie Dik
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Waarom mijn relatie de leukste is?
Omdat wij samen kunnen lachen en samen kunnen huilen. Dat we ons beide enorm op ons gemak voelen als we samen zijn. Dat het voelt alsof we al jaren samen zijn. Dat we op 1 lijn liggen qua gedachten gang en dat onze kindjes het samen fantastisch doen. Dat ik me veilig voel bij hem in de buurt en dat ik hem elke sec mis als hij er niet is.
Mijn vriend is dat puzzelstukje wat nog ontbrak en wat ik gevonden heb en mijn leven zo compleet maakt.
Omdat wij samen kunnen lachen en samen kunnen huilen. Dat we ons beide enorm op ons gemak voelen als we samen zijn. Dat het voelt alsof we al jaren samen zijn. Dat we op 1 lijn liggen qua gedachten gang en dat onze kindjes het samen fantastisch doen. Dat ik me veilig voel bij hem in de buurt en dat ik hem elke sec mis als hij er niet is.
Mijn vriend is dat puzzelstukje wat nog ontbrak en wat ik gevonden heb en mijn leven zo compleet maakt.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stuiterbal schreef:Waarom mijn relatie de leukste is?
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Omdat ik na 4 jaar nog altijd het gevoel heb dat we pas samen zijn En als ik denk aan de toekomst, ik niet bang ben. Trouwen? Liever vandaag dan morgen. Kindjes? Overmorgen prima! Ik heb gewoon zoveel vertrouwen in ons, dat vind ik echt een heel bijzonder gevoel.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Punk'd schreef:Omdat hij de liefste is voor mij. Ik weet gewoon dat hij helemaal gek op mij is en dat gevoel is gewoon heerlijk. Ik hoef bij hem niet onzeker te zijn en dat bouwt mij zelfvertrouwen alleen maar meer op. We kunnen samen heerlijk kletsen en lachen. Hij is echt mijn allerbeste vriend en maatje en zou gewoon niet weten wat ik zonder hem in mijn leven zou moeten. We zijn bijna 10 jaar samen en hoe langer wij samen zijn hoe groter de verliefdheid wordt (terwijl hij normaal gesproken afneemt toch haha). Bij mij niet
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Omdat hij mijn moeder voorleest als we bij haar langs gaan
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Guus schreef:Omdat hij mijn moeder voorleest als we bij haar langs gaan
Omdat hij mij aanvult en het beste in mij naar boven haalt. Omdat hij soms het bloed onder mijn nagels vandaan haalt omdat hij me beter kent dan wie dan ook. Omdat hij me lief heeft en ik hem blindelings vetrouw. En omdat hij mijn mama op haar sterfbed heeft beloofd op mij te passen..
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom vind jij je relatie zo fijn?
» Welk cijfer geef jij je relatie en waarom?
» waarom heb ik een relatie nodig om me fijn te voelen
» Hoe hou jij je relatie leuk/spannend?
» Is jouw relatie veranderd?
» Welk cijfer geef jij je relatie en waarom?
» waarom heb ik een relatie nodig om me fijn te voelen
» Hoe hou jij je relatie leuk/spannend?
» Is jouw relatie veranderd?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: