Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:May schreef:Ja wandelen doe ik ook vaak wel 2 uur per week. Maar goed daar kom ik helaas niet mee van mijn klachten af.
Helpt het?
Want ik wandel per dag al meer dan 2 uur, dus het kan ook zijn dat je er meer 'regelmaat' in moet kweken?
Nee het helpt mezelf wel, maar mijn rug niet. Ik moet iets hebben waar ik gericht mijn rugspieren mee losmaak eigenlijk.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
wauw dolores, meer dan 2 uur per dag! petje af...!
Dames. Ik ga mezelf echt naar bed sturen, hoe wakker ik ook ben.
morgen er weer vroeg uit, boodschappen voor verjaardag halen, dan gelijk visite alvast want die kon zaterdag niet, 's middags servies schilderen en 's avonds behangen bij vriendje lief! dan slapen en dan jarig zijn.. woohoo! dan lekker taarten maken:)
Druk dus, (alweer )
tot snel en slaap lekker,
Liefs
Dames. Ik ga mezelf echt naar bed sturen, hoe wakker ik ook ben.
morgen er weer vroeg uit, boodschappen voor verjaardag halen, dan gelijk visite alvast want die kon zaterdag niet, 's middags servies schilderen en 's avonds behangen bij vriendje lief! dan slapen en dan jarig zijn.. woohoo! dan lekker taarten maken:)
Druk dus, (alweer )
tot snel en slaap lekker,
Liefs
Gast- Gast
Mijn vader moet voor onder andere zijn rug oefeningen op zo'n grote bal doen. Doet hij trouw elke dag. Vooral de hond maakt hij er blij mee Is dat niks, May?
Gast- Gast
Dolores schreef:****
Laatst aangepast door Theedoosje op do 24 feb 2011 - 12:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolores schreef:Slaap lekker Sannie!
En Reevster, voel je je al wat beter?
Mwah! Lig in ieder geval lekker in bed
Heb mn nachtbezoek maar afgezegd. Helaas, maar nu toch meer zin om gewoon oncharmant in een flubberbroek en flubbershirt in bed te liggen met ontploft haar en mn bril op
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Dolores schreef:Je kent me toch, TD, stabiel blijven is in geen enkel opzicht iets waar ik goed in ben....
k haal het zo wel weg van jou
Maar hier reageerde ik dus op. Jij bent niet goed in stabiel blijven.
Ja en toen zei je dat dat lastig was....
Maar ik weet toch niet beter?
Gast- Gast
Reva schreef:Dolores schreef:Slaap lekker Sannie!
En Reevster, voel je je al wat beter?
Mwah! Lig in ieder geval lekker in bed
Heb mn nachtbezoek maar afgezegd. Helaas, maar nu toch meer zin om gewoon oncharmant in een flubberbroek en flubbershirt in bed te liggen met ontploft haar en mn bril op
Groot gelijk!!!
Gast- Gast
Heb je ook wandelschoenen ofzo, Do? Ik heb echt alleen maar laarzen/pumps/uggs, dat is zo onhandig als een keer wil wandelen. Opzich kan het wel op uggs, maar toch.
Gast- Gast
Nou ik wou dus een verwijzing naar de mensendieck oid, maar goed ze wou die wel geven, maar ze zei daarna moet je toch gaan sporten om het te onderhouden, dus dan kan je net zo goed meteen gaan sporten.
Nou ja en daar had ze een punt. En thuis sporten is voor mijn geen optie want ik leef op 12 m2 en geen ruimte om in mijn kamer te sporten. Dat zou over 6 tot 9 maanden waarschijnlijk wel een optie zijn.
Nou ja en daar had ze een punt. En thuis sporten is voor mijn geen optie want ik leef op 12 m2 en geen ruimte om in mijn kamer te sporten. Dat zou over 6 tot 9 maanden waarschijnlijk wel een optie zijn.
May- Ratel
DO> ik heb hem weer ...en ja dat is waar voor jou is het dan niet lastig, ik snap het.
Gast- Gast
Nice one, TD...
Laatst aangepast door Dolores op do 24 feb 2011 - 12:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
May> nee op zo'n kleine ruimte is het lastig ja thuis sporten. Ik hoop dat je wel wat vind wat je wel gaat doen als dat zo goed kan werken voor je klachten.
Gast- Gast
Ja ik hoop dat ik mezelf gewoon die gigantische schop onder mijn kont ga geven!Theedoosje schreef:May> nee op zo'n kleine ruimte is het lastig ja thuis sporten. Ik hoop dat je wel wat vind wat je wel gaat doen als dat zo goed kan werken voor je klachten.
May- Ratel
May schreef:Ja ik hoop dat ik mezelf gewoon die gigantische schop onder mijn kont ga geven!Theedoosje schreef:May> nee op zo'n kleine ruimte is het lastig ja thuis sporten. Ik hoop dat je wel wat vind wat je wel gaat doen als dat zo goed kan werken voor je klachten.
Wees zuinig op je lichaam, daar heb je er maar 1 van. Straks heb je alleen maar meer klachten en ben je verder van huis.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:May schreef:Ja ik hoop dat ik mezelf gewoon die gigantische schop onder mijn kont ga geven!Theedoosje schreef:May> nee op zo'n kleine ruimte is het lastig ja thuis sporten. Ik hoop dat je wel wat vind wat je wel gaat doen als dat zo goed kan werken voor je klachten.
Wees zuinig op je lichaam, daar heb je er maar 1 van. Straks heb je alleen maar meer klachten en ben je verder van huis.
Ja I know en ik zit al zo gammel in mekaar als maar kan. Dank je in elk geval
May- Ratel
Dolores schreef:Ik haak af...
Morgen belangrijke afspraken....
Take care y'all!
Ik ga er ook vandoor. Slaap lekker jullie!
Succes met je afspraken Do!
Gast- Gast
Ik ga er ook vandoor, nog even mijn thee opdrinken op de bank en dan slapen. Morgen weer werken (ook niet goed voor mijn rug )
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker allemaal!
May- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: