Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
[quote="Sannie89"]
Nou ja ik zit nog wel groter qua maat geloof ik
Maarre ik sport nu standaard op de hometrainer onder GTST. Dat is mijn houvast.
Theedoosje schreef:Dolores schreef:****
Dat zou ik ook ooit nog eens willen Al ga ik nu voor een maat die ik kan vinden in de "normale" winkel
Dat wil ik ook! ben weer vd 31 naar mn oude 32 terug.. zucht.. moet hard aan de bak met sporten etc. maar lukt me niet, kan het gewoon niet inplannen lijkt het wel.
Hoe komt het dat jij zoveel bent afgevallen dolores?
Nou ja ik zit nog wel groter qua maat geloof ik
Maarre ik sport nu standaard op de hometrainer onder GTST. Dat is mijn houvast.
Laatst aangepast door Theedoosje op do 24 feb 2011 - 12:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Dat zou ik ook ooit nog eens willen Al ga ik nu voor een maat die ik kan vinden in de "normale" winkel
Wil je mijn quote verwijderen meissie? Tnx!!
Enne, dat laatste was ook mijn streven, dit was niet de bedoeling....
Gast- Gast
@ theedoosje.. wooohoo goed man!
Ik probeer 2 x per week te sporten, maar deze week nog maar 1 keer geweest. zou vanochtend gaan, maar had echt slaap nodig en ben snot verkouden dus bijna geen adem:S komende 3 dagen lukt ook niet. dus volgende week beter
Ik probeer 2 x per week te sporten, maar deze week nog maar 1 keer geweest. zou vanochtend gaan, maar had echt slaap nodig en ben snot verkouden dus bijna geen adem:S komende 3 dagen lukt ook niet. dus volgende week beter
Gast- Gast
Dat wil ik ook! ben weer vd 31 naar mn oude 32 terug.. zucht.. moet hard aan de bak met sporten etc. maar lukt me niet, kan het gewoon niet inplannen lijkt het wel.
Hoe komt het dat jij zoveel bent afgevallen dolores?[/quote]
Gast- Gast
En Sannie,
gewoon eetpatroon aanpassen, in den beginne tenminste, en veel wandelen...
Gast- Gast
DO> oke dus dat was ook jouw eerste doel. Maar goed als je het nu onder controle hebt dit gewicht?
(heb verwijderd als het goed is nu alles)
(heb verwijderd als het goed is nu alles)
Gast- Gast
Ik moet eigenlijk sporten van de dokter, maar ik doe het gewoon niet En heb alleen mezelf er maar mee en dat is nog wel het stomme.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dolores schreef:En Sannie,
Knap man en ja dat probeer ik al (ben ik 2 jaar geleden ook 8 kilo mee afgevallen) dus t moet lukken! alleen fietste ik toen bijna 22 km per dag (minstens 4 keer per week naar t werk) en nu ga ik met de auto
Gast- Gast
May schreef:Ik moet eigenlijk sporten van de dokter, maar ik doe het gewoon niet En heb alleen mezelf er maar mee en dat is nog wel het stomme.
Hoezo van de dokter ? En waarom doe je het niet?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:May schreef:Ik moet eigenlijk sporten van de dokter, maar ik doe het gewoon niet En heb alleen mezelf er maar mee en dat is nog wel het stomme.
Hoezo van de dokter ? En waarom doe je het niet?
Ik heb verkrampte spiergroepen in mijn rug, en af en toe schieten die compleet in een kramp en dat doet echt heel veel pijn. En ik sport eigenlijk makkelijk gezegd niet omdat ik sporten echt verschrikkelijk vind en mezelf gewoon niet kan motiveren. En baal dan zo van mezelf dat ik gewoon niet doorzet op dat gebied maar het lukt me gewoon niet op de één of andere manier. Terwijl het niet aan mijn doorzettingsvermogen in het algemeen ligt.
May- Ratel
O May? Ik vind sporten ook vreselijk, muv twee sporten die ik niet mag doen vanwege gewrichten...
Daarom wandel ik oa.... dat vind ik wel leuk....
Ik wil mss wel een proefles boulderen proberen...
Daarom wandel ik oa.... dat vind ik wel leuk....
Ik wil mss wel een proefles boulderen proberen...
Gast- Gast
Wat vervelend may?
Je hebt ook geen sport dat je echt leuk vind.
Ik fitness (puur praktisch, gezien mn werk) en volg als t even kan groepslessen.
Maar wanneer ik fitness heb ik t na 10 min ook gezien, ik houdt t door om tegelijk te lezen. ben dan zo een halfuur aan het fietsen etc! en voel me daarna wel als herboren.. ook al vind ik t soms ook moeilijk mezelf te motiveren, ik plan mezelf dan ook in in mijn agenda
Je hebt ook geen sport dat je echt leuk vind.
Ik fitness (puur praktisch, gezien mn werk) en volg als t even kan groepslessen.
Maar wanneer ik fitness heb ik t na 10 min ook gezien, ik houdt t door om tegelijk te lezen. ben dan zo een halfuur aan het fietsen etc! en voel me daarna wel als herboren.. ook al vind ik t soms ook moeilijk mezelf te motiveren, ik plan mezelf dan ook in in mijn agenda
Gast- Gast
Aah oke dat is vervelend. Is er niks wat jij leuk vind en wat je kan ?
Zo heb ik ook lang geen echte sport meer gedaan, maar ik wandel 1x per week/2 weken net hoe het uitkomt qua werk, met een vriendin. En ik heb een hometrainer waar ik zowat elke avond onder gtst op ga. Dat stimuleert mij wel die vaste tijd.
Zo heb ik ook lang geen echte sport meer gedaan, maar ik wandel 1x per week/2 weken net hoe het uitkomt qua werk, met een vriendin. En ik heb een hometrainer waar ik zowat elke avond onder gtst op ga. Dat stimuleert mij wel die vaste tijd.
Gast- Gast
Ja wandelen doe ik ook vaak wel 2 uur per week. Maar goed daar kom ik helaas niet mee van mijn klachten af.
May- Ratel
Je kent me toch, TD, stabiel blijven is in geen enkel opzicht iets waar ik goed in ben....
Gast- Gast
May schreef:Ja wandelen doe ik ook vaak wel 2 uur per week. Maar goed daar kom ik helaas niet mee van mijn klachten af.
Wat zou goed zijn voor je dan om te doen? Zwemmen misschien?
Gast- Gast
May schreef:Ja wandelen doe ik ook vaak wel 2 uur per week. Maar goed daar kom ik helaas niet mee van mijn klachten af.
Helpt het?
Want ik wandel per dag al meer dan 2 uur, dus het kan ook zijn dat je er meer 'regelmaat' in moet kweken?
Gast- Gast
Ik ben ook niet zo'n fan van sporten Al vind ik het springtouwen wel erg leuk (en vermoeiend).
Kwam vanmiddag bij mijn ouders, doe ik mn vest uit (ik draag geen winterjas/zomerjas) was het gelijk 'Ben je afgevallen? Ik zie het aan je lijf en koppie'
Kwam vanmiddag bij mijn ouders, doe ik mn vest uit (ik draag geen winterjas/zomerjas) was het gelijk 'Ben je afgevallen? Ik zie het aan je lijf en koppie'
Gast- Gast
Nee ik heb echt van alles geprobeerd maar sporten is gewoon echt niks voor mij. Maar goed ik moet eigenlijk echt en dat maakt het nog frustrerender denk ik.
May- Ratel
DO> ja ik ken je, van tijd terug...ik weet niet hoe het nu is qua stabiliteit. Maar vervelend dat het toch nog lastig is dan.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: