Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Laten we vooral vooropstellen dat Z. niet mijn leven is, maar wel mijn inkomstenbron. Verder heb ik net als iedere andere werknemer, bij elk willekeurig bedrijf, mijn nukken, mijn "ik ben het er niet mee eens momenten" en "Ik haat ze allemaal" momenten. Anders zou het echt niet gezond zijn, haha!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Als ik een jankbui voel aankomen kijk ik altijd een filmpje van Frank en Frey. Succes gegarandeerd!
Ik had werkelijk alle tranentrekkende liedjes al uit de kast getrokken, maar het kwam gewoon niet. Heel irritant, maar goed intussen vloeien de tranen rijkelijk werkelijk waar een hele stomme aanleiding maar goed, ik ben het straks weer kwijt.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dolores schreef:Jordana schreef:Dolores schreef:Lief=lief
Maar ik voel mezelf gewoon bagger. En ik kan heus wel doen alsof en leuk en jippie. Maar soms even niet.
Schat, Ik heb vanavond ook met een vriend van aan de telefoon gezeten die mij echt liet huilen. Even mij liet uitpraten en uithuilen. Ik kon niet meer doen alsof alles goed was. Ik moest mijn ei kwijt.
Maar lieve J, soms.... gunst hoe zeg ik dat...
Ik heb echt wel mensen die er willen zijn in alle opzichten. Maar sommige dingen kan een ander niet troosten, beter maken. Er is gewoon soms niks wat iemand kan doen/zeggen wat helpt of maar een beetje effectief is.
Lieve schat, Hij was ook mijn luisterend oor. Hij zei momenten niets hij hoorde mij alleen aan.
Soms is dat jij praat en een ander luisterd ook fijn. Niets geen woorden moet je zo doen,geen woorden alleen luisteren. Gewoon je verhaal kwijt kunnen en je hart luchten.
Soms heb je geen woorden die zeggen hoe je je voelt. Soms heb je niets aan woorden, soms heb je aan een oor al genoeg en ook dat kan fijn zijn.
Dolll Hele dikke knuffel van mij
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, CC juist voor jou.
Omdat jij weer op de been bent en asskicking cool aan een betere opleiding begint...
En als jij daar je diploma haalt hè, dan gaan we die uitvergroten op A1 formaat en brengen we m even naar die takkeschool waar je tot heden zat...
Krijg jij gewoon een 'in your face' momentje...
Omdat jij weer op de been bent en asskicking cool aan een betere opleiding begint...
En als jij daar je diploma haalt hè, dan gaan we die uitvergroten op A1 formaat en brengen we m even naar die takkeschool waar je tot heden zat...
Gast- Gast
Dolores schreef:Ja, CC juist voor jou.
Hahaha, you make me smile! Ik heb nu ook inderdaad een pfff-ik-laat-mij-zeker-niet-wegjagen-kutschool-bui Thanks lieverd!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedenavond!
Ik ben weer terug van die voorstelling en OH MY GOD! Wat een verschrikking zeg. Leuk gedaan maar echt een nerden-ding. Ik studeer iets nerderigs en het toneelstuk ging over "techno's" en iets anders, mensen die niets met techniek hadden. En die gingen in oorlog en de techno's gingen een bom maken en dat probeerden die anderen te verhinderen en toen ging het alsnog fout..
Oja, ik heb ook nog niets van mijn vriend gehoord behalve dat ene smsje, gaat goed hier dus.. Rot begin van een rotdag gehad.
Hoe was jullie dag vandaag?
Ik ben weer terug van die voorstelling en OH MY GOD! Wat een verschrikking zeg. Leuk gedaan maar echt een nerden-ding. Ik studeer iets nerderigs en het toneelstuk ging over "techno's" en iets anders, mensen die niets met techniek hadden. En die gingen in oorlog en de techno's gingen een bom maken en dat probeerden die anderen te verhinderen en toen ging het alsnog fout..
Oja, ik heb ook nog niets van mijn vriend gehoord behalve dat ene smsje, gaat goed hier dus.. Rot begin van een rotdag gehad.
Hoe was jullie dag vandaag?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Chocolate Cookie schreef:Dolores schreef:Ja, CC juist voor jou.
Hahaha, you make me smile! Ik heb nu ook inderdaad een pfff-ik-laat-mij-zeker-niet-wegjagen-kutschool-bui Thanks lieverd!
Onthoud dat maar.....
Kick ass, kick big big big ass!
Gast- Gast
Mag ik zeggen dat ik Dolores echt lief vindt ( en heel benieuwd ben naar haar)
Jordana- Ratel
Precieeeeeees!Dolores schreef:Chocolate Cookie schreef:Dolores schreef:Ja, CC juist voor jou.
Onthoud dat maar.....
Kick ass, kick big big big ass!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik try een hele dikke knuffel wil geven vanwege haar vriend.
En ik snap je gevoel
En ik snap je gevoel
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Mag ik zeggen dat ik Dolores echt lief vindt (en heel benieuwd ben naar haar)
Daar ben ik het volledig mee eens.
Chocolate Cookie- Ratel
Jordana schreef:Mag ik zeggen dat ik Dolores echt lief vindt (en heel benieuwd ben naar haar)
Nee. Want het is ik vind, zonder t
En ik ben helemaal niet iets om benieuwd naar te zijn. Maar vraag het TD, die kent me en komt zondagmiddag op de soep
Gast- Gast
Niet zo negatief Do!!!
Chocolate Cookie- Ratel
Sorry hoor Dol, Maar toch wil ik weten wie er zo wijs is.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ik try een hele dikke knuffel wil geven vanwege haar vriend.
Thanks, jij ook he?!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:Jordana schreef:Ik try een hele dikke knuffel wil geven vanwege haar vriend.
Thanks, jij ook he?!
Japs, again
Jordana- Ratel
Dolores schreef:Ik zie echt niet waar ik negatief was....?
Je ziet niet wat er zo "benieuwd" aan je is. Vind ik niet heel erg positief
Je mag er zeker wezen hoor! No worries!
Chocolate Cookie- Ratel
Wat hebben al die mannen/vriendjes hier toch? :o
Chocolate Cookie- Ratel