Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:TD kent mijn moeder zelfs, ik heb haar ouders gezien én ben op haar verjaarsfeest geweest wat heel tof was :-)
En ABE, wat koop je dan voor 46 euro?
voor 46 euro kan ik heel veel halen
Gast- Gast
Try schreef:Isabella schreef:Ow, ik was je net aan het sms-en Try, maar zie nu dat je hem te pakken hebt gekregen. Hopelijk belt hij zo meteen en kunnen jullie er even rustig over praten, en geef ook heel duidelijk aan dat dit jou onwijs kwetst. En dat het prima is als hij druk is, maar het is een kleine moeite om dat even te laten weten, lijkt mij.
Ik heb dat wel duidelijk gemaakt net en hij begreep het, he takes full responsibility en we praten zo verder. Hij zei dat hij niet boos op me is geweest (of geirriteerd), en het speet hem echt. Zijn redenatie was trouwens weer: 'ik wilde je smsen maar ik was heel druk en ik wist toch dat alles goed was'.
Achja, het is fijn dat hij me (nu wel) serieus neemt, hij was erg lief en we skypen zometeen wanneer ie thuis is. Hij had er trouwens gewoon niet aan gedacht/bij stilgestaan dat hij me kon uitnodigen voor die verjaardag..
Dat zei ik al inderdaad, volgens mij staat hij er gewoon niet bij stil en is het totaal niet omdat hij jou niet erbij wíl hebben. Dus het is alleen maar goed dat jij dat gewoon eerlijk vertelt, dan kun je er samen wel uitkomen. Komt wel goed, zolang jullie goed communiceren.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Isabella schreef:Alex167 schreef:Isabella, ik vind jou zó wijs!
Hoe dat zo?
Je weet altijd de juiste dingen te zeggen en precies te verwoorden wat je bedoelt. Je geeft goede adviezen en slaat vaak ook de spijker volledig op z'n kop. Ik heb daar zoveel moeite mee, soms wil ik advies geven maar weet ik niet hoe, dus dan zeg ik niks.
Ah wat lief van jou
Gast- Gast
Gelukkig maar, Try! Mannen snappen ook gewoon niet hoe wij vrouwen denken, neem het hem niet teveel kwalijk.
ABE, wat koop je allemaal voor 46 euro? Is dat wekelijks of had je deze keer wat extra nodig (wasmiddel oid)?
ABE, wat koop je allemaal voor 46 euro? Is dat wekelijks of had je deze keer wat extra nodig (wasmiddel oid)?
Gast- Gast
Vriend belt net dat hij op weg naar huis is, jeej! Samen weekend
En ik ga er gelijk vandoor, in de keuken aan de slag!
Gast- Gast
Isabella schreef:Alex167 schreef:Try, eens met Isabella. Laat je vriend weten hoe belangrijk jij die communicatie vindt, dat hij inderdaad even sms't als hij het te druk heeft om te bellen.
Jullie zitten gewoon niet op 1 lijn en hebben beide, blijkbaar, hele andere gedachten hierover, en dat botst (continu). Spreek dingen af en houd je daar ook beide aan. Hij moet meer van zich laten horen; of iig reageren als jij hem probeert te bereiken, en jij moet het proberen wat meer los te laten, omdat je beide ook je eigen dingen hebt, waardoor je ook wel eens geen tijd hebt om (snel) te reageren.
Dat begrijp ik, en ik reageer soms ook een dag niet, maar niet als we ruzie hebben of ik weet dat hij ergens mee zit..
Hij zei in het telefoongesprek net al uit zichzelf dat hij begrijpt dat ik een paar dagen nodig heb om weer 'normaal' te worden en dat hij graag weer terug wilt naar hoe het was. En ik krijg nu net een smsje: "Babe i am really sorry to hear i made you upset! I feel really bad because i was nog pissed off with you which makes it worse. I was just really busy the last couple of days and my phone cutting out didn't help the situation. xx" dus dat is weer lief..
Ik ben het trouwens met je eens Alex, over Isabella. Het is een schat!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:
En ABE, wat koop je dan voor 46 euro?
Even mijn bonnetje pakken...
En nu moet ik morgen nog naar de Lidl: Sesambrood, vleeswaren, tomaten, komkommer halen. Dat zijn gewoon ontzettend fijne producten van de Lidl.
Laatst aangepast door ABE op vr 25 feb 2011 - 3:25; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva! Waar ben je?
Kijk nou wat ik vind!
http://www.smulweb.nl/1385702/koken/recept/Licor-43-taart
Kijk nou wat ik vind!
http://www.smulweb.nl/1385702/koken/recept/Licor-43-taart
Gast- Gast
Isabella schreef:Vriend belt net dat hij op weg naar huis is, jeej! Samen weekend
Lekker, lekker vroeg ook!
Try- Kletskop
Dat is n lief smsje Try....hij neemt je hiermee ook echt serieus, in mijn ogen....
Gast- Gast
Jij bent ook een schat Try, ben erg blij met jou als vriendin.
Komt wel goed Mop, maak je er maar niet te druk om. Jij hebt je hart gelucht, hij beseft zelf dat het geen goede manier van communicatie was, en nu zullen jullie er beide extra op letten denk ik zo, komt wel goed!
Komt wel goed Mop, maak je er maar niet te druk om. Jij hebt je hart gelucht, hij beseft zelf dat het geen goede manier van communicatie was, en nu zullen jullie er beide extra op letten denk ik zo, komt wel goed!
Gast- Gast
ABE, ik snap wel hoe je aan dat geld koopt met alle A-merken, die zijn gewoon een stuk duurder
Gast- Gast
Isabella schreef:ABE, ik snap wel hoe je aan dat geld koopt met alle A-merken, die zijn gewoon een stuk duurder
+1, want Do snapt t ook!
Gast- Gast
Ik wens jullie een fijn weekend dames. Theedoosje & DO, veel plezier samen zondag! Try, don't worry, komt goed! Alex, geniet van je etentje met je man, en wees maar heel lief voor elkaar!
Gast- Gast
\Dolores schreef:Isabella schreef:ABE, ik snap wel hoe je aan dat geld koopt met alle A-merken, die zijn gewoon een stuk duurder
+1, want Do snapt t ook!
+ nog 1. Je bent veel goedkoper uit als je die A-merken skipt.
Gast- Gast
Isabella schreef:ABE, ik snap wel hoe je aan dat geld koopt met alle A-merken, die zijn gewoon een stuk duurder
Ze hadden mijn KOMO-vuilniszakken niet eens, dus toen heb ik een B-merk gepakt.
Niet alles is A-Merk. Heel veel dingen neem ik mee van een B-merk. Zoals koffiemelk. Dat koop ik enkel voor visite, omdat ik koffie zwart drink. Keukenpapier, Dim Sum, vuilniszakken.... Kaas... *stopt hier haar pleidooi...* Verdorie, ik koop eigenlijk alleen maar A-merk.
En ik dacht nog wel zo goed bezig te zijn door sommige dingen bij de Lidl te kopen.... Maar achteraf zijn dat alleen tomaten, komkommer, salami en mijn lievelings sesam-volkorenbrood...
Gast- Gast
Brennuss schreef:\Dolores schreef:Isabella schreef:ABE, ik snap wel hoe je aan dat geld koopt met alle A-merken, die zijn gewoon een stuk duurder
+1, want Do snapt t ook!
+ nog 1. Je bent veel goedkoper uit als je die A-merken skipt.
En Dim Sum is ook erg duur....
Ik ben misschien 30 euro per week kwijt..... incl wasmiddel....
Gast- Gast
Dank je Isabella ! Jij ook fijn weekend!
En ja dat scheelt veel die A merken
Gast- Gast
Isabella schreef:Jij bent ook een schat Try, ben erg blij met jou als vriendin.
Ja, komt het ook wel weer hoor, en idd Dolores hij neemt me nu ook wel serieus maar waarom kan dat pas nadat ik me dagen aan het opvreten ben en me ontzettend kut voel. Ik ben nu even kinderachtig en heb nog niet teruggesmst, dat doe ik over een paar minuutjes
Try- Kletskop
Ja, 2 4-packs Cola Light is al zeker 10 euro bij elkaar. Dan is het niet gek dat je op € 46,- uitkomt.
Dank je wel, Isabella! Jij ook heel veel plezier dit weekend, succes straks in de keuken.
Try, fijn om te lezen dat je vriend zo'n lief smsje stuurde. Voel je je weer wat zekerder wat hem betreft?
Dank je wel, Isabella! Jij ook heel veel plezier dit weekend, succes straks in de keuken.
Try, fijn om te lezen dat je vriend zo'n lief smsje stuurde. Voel je je weer wat zekerder wat hem betreft?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Idd, het enige dat ik A-merk koop is Cola (maar dat mag ik maar heeeeeeel af en toe van mezelf kopen) en aanmaaklimonade (dat gaat een half jaar ofzo mee) en chips (en dat koop ik alleen als mijn vriend er is).
Try- Kletskop
Ik heb woensdagavond 2 volle rondjes gegeven en daarna nog voor een kleinere groep 2/3 rondjes en ik was nog geen eens €60 kwijt in de kroeg.. Ik heb nog nooit zo`n goedkoop feestje gehad, haha..
Gast- Gast
Alex167 schreef:
Ja, het komt wel weer goed Hij zei ook dat hij het echt niet uit zou maken, dat het alleen maar uitgaat als ik er een punt achter zet, en hij erkent dat hij stom is geweest enzo dus het komt wel weer goed. Niet meteen vandaag maar wel snel hoor...
Try- Kletskop
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: