bh bij jurk met open rug
+6
Océane
Slakje
xxjojootjexx
Urban Naked
Poubelle
Vixen
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
bh bij jurk met open rug
Volgende maand heb ik een bruiloft en heb daar een heel leuk jurkje voor gekocht. Er zit alleen een gat op de rug, precies waar het bh-bandje normaal loopt. Nu is het jurkje absoluut niet geschikt om zonder bh te dragen, dus ben ik op zoek geweest naar alternatieven. Op dit moment kom ik op deze twee uit:
een plak-bh:
Een bh-verlenger voor een lange rug:
Heeft iemand ervaring met één van deze dingen of een andere suggestie?
een plak-bh:
Een bh-verlenger voor een lange rug:
Heeft iemand ervaring met één van deze dingen of een andere suggestie?
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Re: bh bij jurk met open rug
Ik heb ze allebei.
Ik vind zelf de plakbeha het fijnst die siliconen band van de verlager vind ik niet lekker zitter en bij mijn jurkje kon je nog steeds net m'n behabandje zien.
Ik vind zelf de plakbeha het fijnst die siliconen band van de verlager vind ik niet lekker zitter en bij mijn jurkje kon je nog steeds net m'n behabandje zien.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Maar zit die plakbeha dan echt zoals op het plaatje? Dat zit toch voor geen meter..? Nouja bij mij zou dat niets worden iig.
Misschien kun je ook nog aan dress tape denken. Of fashion tape of hoe het ook heet. Ik kende dat nooit tot deze jurk van J-Lo voorbij kwam: http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Versace_dress_of_Jennifer_Lopez
Misschien kun je ook nog aan dress tape denken. Of fashion tape of hoe het ook heet. Ik kende dat nooit tot deze jurk van J-Lo voorbij kwam: http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Versace_dress_of_Jennifer_Lopez
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Dress tape heb ik denk ik niet zoveel aan. Het is echt puur dat rondje op de rug ter hoogte van het bh-bandje. De jurk zelf is van een soort dun tricot. Niet iedereen hoeft het te zien als ik het koud heb en zonder bh heb ik nog wel eens een toeschietreflex van de borstvoeding. Ik moet dus wel een echt alternatief voor de normale bh.
Blijft die plak-bh ook echt zitten, zodat je niet de hele dag dat ding weer aan het opplakken bent? En ik denk dat die verlenger ook best wel tekent bij een strak jurkje, of niet?
Blijft die plak-bh ook echt zitten, zodat je niet de hele dag dat ding weer aan het opplakken bent? En ik denk dat die verlenger ook best wel tekent bij een strak jurkje, of niet?
Vixen- Prater
Ohnee dan lijkt het me niets, of je moet twee borstcompressen vasttapen haha.
Weet je wat ik zou doen, ik zou even binnen je vriendinnenkring vragen wie er zo'n plakding heeft. Vaak is er wel iemand die er één heeft liggen en dan doe jij tenminste geen miskoop mocht het niet bevallen.
Weet je wat ik zou doen, ik zou even binnen je vriendinnenkring vragen wie er zo'n plakding heeft. Vaak is er wel iemand die er één heeft liggen en dan doe jij tenminste geen miskoop mocht het niet bevallen.
Laatst aangepast door Urban Naked op do 15 aug 2013 - 0:48; in totaal 1 keer bewerkt
Urban Naked- Prater
https://www.youtube.com/watch?v=8Av4ZQT0D1M
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik van die tepelplakkers als ik iets aantrek zonder BH.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Maar als je soms nog een toeschietreflex hebt dan blijven die vast niet zitten, laat staan dat je je jurk drooghoudtSlakje schreef:Ik gebruik van die tepelplakkers als ik iets aantrek zonder BH.
Urban Naked- Prater
Maar zo'n plakbh blijft denk ik ook niet goed zitten bij toeschietreflex, dat moet op schone en droge huid anders laat het los. Het wil ook nog weleens loslaten als je flink zweet namelijk.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien kan je een wattenschijfje of compres (dat is vast te groot??) over je tepel doen en dan de plak BH erover?Océane schreef:Maar zo'n plakbh blijft denk ik ook niet goed zitten bij toeschietreflex, dat moet op schone en droge huid anders laat het los. Het wil ook nog weleens loslaten als je flink zweet namelijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb zo'n plakbh. Het heeft een gat bij de tepel. Ik heb vrij kleine borsten, maar bij mij zit het prima en blijft het prima zitten. Het is nooit zo stevig als een normale beha (het is niet prettig om ermee te springen ofzo), maar hij heeft bij mij nog nooit losgelaten. Ik draag hem ook op heel warme dagen, daar laat hij bij mij niet van los. Het is wel beter om even geen bodylotion of andere vette producten te gebruiken, want dan laat hij wel los. Ik maak mijn borsten schoon met zo'n wegwerpschoonmaakdoekje zodat mijn huid helemaal vetvrij is, en dan plakt het heel goed ongeacht zweet enzo. Ik heb hem van het merk 'Eve's Bra': http://www.magicbodyfashion.com/nl/eves-bra
Ik heb hem bij de Hunkemöller gekocht, daar kan je ook passen.
Ik heb hem bij de Hunkemöller gekocht, daar kan je ook passen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind zo'n plak BH ook wel prima eigenlijk. Ik heb een mega cheap ass plak ding van Deal Extreme uit China.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Toeschietreflex heb ik alleen als er helemaal niks over mijn tepels zit. Zo'n plakbh zit er wel strak overheen, dus ik denk dat het daarmee wel goed gaat. Qua ondersteuning heb ik 'm ook niet per se nodig, ik heb 'm vooral voor de vorm en tsr nodig.
Vixen- Prater
Dan doe je eerst lilipadz op!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Haha, dat had ik nog niet gelezen. Nee, dat kan ik me allemaal best voorstellen.Urban Naked schreef:Maar als je soms nog een toeschietreflex hebt dan blijven die vast niet zitten, laat staan dat je je jurk drooghoudtSlakje schreef:Ik gebruik van die tepelplakkers als ik iets aantrek zonder BH.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Bh voor jurk met open rug
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)
» Strapless jurk...
» Ik zoek een jurk
» Welke jurk?
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)
» Strapless jurk...