Winter 2013 / 2014 moeders
+21
iloverose
Isabel_
mouette
Ooh La La!
Steep
mzcharlotte
Jade
chipa
Uiltje
Stokstaartje
Happydobby
Tsjip
Sanne
Lejow
Sofie_tje
kajaka88
Joli86
love
Luce
Penélope
vlinder-2011
25 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Winter 2013 / 2014 moeders
Charlotte: dat kan best zo vroeg hoor! Hier was het een weekje later en ik twijfelde ook. Al zei iets in mij dat het de kleine wel moest zijn omdat het zo anders voelde. Nog even en je voelt 'm vaker!! Het blijft genieten!!
Kajaka: ik slaap ook al zo slecht. Ik heb gewoon echt de luxe dat ik het overdag heel rustig aan kan doen. Ik ben ook benieuwd hoe en of ik het de komende 2 weken in Italië vol ga houden...
Mijn huid is nog steeds hetzelfde. Alleen mijn lichaam is wel wat droger en zou ik meer moeten invetten.
Oh het voelen van je kleintje zal vast gebeuren wanneer je niet verwacht en dan na die tijd twijfelen of je het wel goed hebt gevoeld! Hier kan ik 'm al heel duidelijk voelen maar zodra ik ervoor ga zitten is hij rustig!
Penelope: mijn man is daar zo nuchter in. Ik was vanmorgen helemaal enthousiast en heb hem ook meteen gesmst. 'Oooh was jij maar hier had je het ook kunnen voelen blablabla' krijg ik terug: komt vanzelf lieverd. Ben benieuwd hoe hij praat als hij de kleine ook echt heeft gevoeld. Hij legt zijn hand nu wel meer op mijn buik. Ik merk wel dat het bij hem veel meer begint te leven.
Nou bij mijn oma viel het mee. Alleen had ze nu last van de warmte en sliep ze slecht enz. Ach als ze niet zeurt, moppert en klaagt is ze ziek dus het hoort er wel bij. En oooh ze maakt zich zoveel zorgen over mijn zwangerschap. Alles wat er mis kan gaan schiet dan ook weer door haar hoofd. Maar goed de zwangerschappen, geboortes en het opgroeien van haar kleinkinderen zijn ook moeizaam gegaan. Mijn broer is doodgeboren, mijn neefje was er eigenlijk een van een tweeling, andere neefje is 10 weken te vroeg geboren, weer een ander neefje heeft als peutertje leukemie gehad dus bij 4 van haar 8 kleinkinderen is het niet gegaan zoals normaal en dat speelt bij haar op. Het negatieve blijft ook vooral hangen bij haar.
Nog minder dan 24 uur en dan is de echo al! Morgen rond deze tijd zit ik hopelijk stuiterend en blij in de auto!
Kajaka: ik slaap ook al zo slecht. Ik heb gewoon echt de luxe dat ik het overdag heel rustig aan kan doen. Ik ben ook benieuwd hoe en of ik het de komende 2 weken in Italië vol ga houden...
Mijn huid is nog steeds hetzelfde. Alleen mijn lichaam is wel wat droger en zou ik meer moeten invetten.
Oh het voelen van je kleintje zal vast gebeuren wanneer je niet verwacht en dan na die tijd twijfelen of je het wel goed hebt gevoeld! Hier kan ik 'm al heel duidelijk voelen maar zodra ik ervoor ga zitten is hij rustig!
Penelope: mijn man is daar zo nuchter in. Ik was vanmorgen helemaal enthousiast en heb hem ook meteen gesmst. 'Oooh was jij maar hier had je het ook kunnen voelen blablabla' krijg ik terug: komt vanzelf lieverd. Ben benieuwd hoe hij praat als hij de kleine ook echt heeft gevoeld. Hij legt zijn hand nu wel meer op mijn buik. Ik merk wel dat het bij hem veel meer begint te leven.
Nou bij mijn oma viel het mee. Alleen had ze nu last van de warmte en sliep ze slecht enz. Ach als ze niet zeurt, moppert en klaagt is ze ziek dus het hoort er wel bij. En oooh ze maakt zich zoveel zorgen over mijn zwangerschap. Alles wat er mis kan gaan schiet dan ook weer door haar hoofd. Maar goed de zwangerschappen, geboortes en het opgroeien van haar kleinkinderen zijn ook moeizaam gegaan. Mijn broer is doodgeboren, mijn neefje was er eigenlijk een van een tweeling, andere neefje is 10 weken te vroeg geboren, weer een ander neefje heeft als peutertje leukemie gehad dus bij 4 van haar 8 kleinkinderen is het niet gegaan zoals normaal en dat speelt bij haar op. Het negatieve blijft ook vooral hangen bij haar.
Nog minder dan 24 uur en dan is de echo al! Morgen rond deze tijd zit ik hopelijk stuiterend en blij in de auto!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Kajaka, ik was juist helemaal niet gefocust erop, zat gewoon te werken. Maar ik begrijp het willen ervan, ik zou ook zo graag echt beweging willen voelen. Ik ben er nu natuurlijk nog niet echt zeker van. Ik zit trouwens ook onder de pukkels en heb erg veel last van het slapen met de warmte.
Penélope, ik heb eigenlijk geen idee. Over de ligging van de placenta hebben ze niks tegen mij gezegd. Ik neem eigenlijk daarom aan dat de positie 'normaal' is. Ik hoop ook voor je dat het even klaar is bij de tandarts. Volgens mij is mijn verstandskies aan het kantelen/draaien, waardoor het af en toe irriteert, maar ik wil eigenlijk niet naar de tandarts.
Stokstaartje, we zijn wel naar een baby winkel geweest, maar nog niks beslist. Het ging ons vooral om een kinderwagen. Ik hoef het niet mooi, maar vooral praktisch en licht. We hebben nog niet beslist, maar ik denk dat wij voor de Mutsy Evo gaan. Een beetje laat advies, maar ik zou niet meteen kopen; laat het bezinken, kijk, voel, en weet wat je wilt van de producten die je aanschaft. Het is allemaal duur genoeg namelijk. Wij kopen de kinderkamer via marktplaats, mijn man gaat 'm morgen ophalen. Het is helemaal mijn smaak en hij ziet er nog puntgaaf uit. Gisteren heb ik ook nog een wipstoeltje gekocht via marktplaats voor 7,50. Jammergenoeg bleek de stof wel viezig te zijn, ik had wel verwacht dat ze het schoon hadden gemaakt. Maar een 40 graden wasje doet wonderen en hij ziet er weer flitsend uit!
Tsjip, veel plezier vandaag!! Ik hoop dat alles goed is!
Penélope, ik heb eigenlijk geen idee. Over de ligging van de placenta hebben ze niks tegen mij gezegd. Ik neem eigenlijk daarom aan dat de positie 'normaal' is. Ik hoop ook voor je dat het even klaar is bij de tandarts. Volgens mij is mijn verstandskies aan het kantelen/draaien, waardoor het af en toe irriteert, maar ik wil eigenlijk niet naar de tandarts.
Stokstaartje, we zijn wel naar een baby winkel geweest, maar nog niks beslist. Het ging ons vooral om een kinderwagen. Ik hoef het niet mooi, maar vooral praktisch en licht. We hebben nog niet beslist, maar ik denk dat wij voor de Mutsy Evo gaan. Een beetje laat advies, maar ik zou niet meteen kopen; laat het bezinken, kijk, voel, en weet wat je wilt van de producten die je aanschaft. Het is allemaal duur genoeg namelijk. Wij kopen de kinderkamer via marktplaats, mijn man gaat 'm morgen ophalen. Het is helemaal mijn smaak en hij ziet er nog puntgaaf uit. Gisteren heb ik ook nog een wipstoeltje gekocht via marktplaats voor 7,50. Jammergenoeg bleek de stof wel viezig te zijn, ik had wel verwacht dat ze het schoon hadden gemaakt. Maar een 40 graden wasje doet wonderen en hij ziet er weer flitsend uit!
Tsjip, veel plezier vandaag!! Ik hoop dat alles goed is!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
@Charlotte: we hebben idd nog niets gekocht. Wel hebben we de kinderkamer gezien die we op internet hebben gezien. Die vonden we in het echt ook mooi. Ik denk toch dat het die gaat worden. De kinderwagen etc is dikke stress. We hebben beperkte keus i.v.m. de lengte van mijn vriend. Ik vind het belangrijk dat ie goed rijdt enz, maar het oog wil bij ons ook wat. Mijn vriend is vooral ook erg kieskeurig qua stevigheid enzo. Er blijft dus weinig over. We hebben een mutsy 4 rider gezien alleen die was er alleen nog maar in showmodel en dan had de kinderwagenbak en de wandelwageninzet 2 verschillende kleuren. Wel vonden we beide kleuren mooi, maar omdat het showmodellen waren kregen we geen maxicosi of iets dergelijks erbij. Bij de kinderkamer krijgen we een babyfoon, maar heb geen idee of dat een beetje een goeie is. Het is de tommee Tippee closer to nature. Iemand daar ervaring mee???
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Even snel voordat we Duitsland inrijden... Alles zag er helemaal goed uit bij de echo!! En nu moeten we allebei enorm omschakelen want we krijgen een meisje!
Tsjip- Prater
Gefeliciteerd!
mzcharlotte- Ratel
@Tsjip: JEEEJ wat fijn dat alles helemaal goed was!! En wat leuk zeg een meisje!!! Had je heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden dan? Omdat je het hebt over omschakelen??
@All: Ongeveer een uur geleden de angelsound binnen gekregen. En eerst rustig uitgepakt daarna de handleiding opgezocht op internet en doorgelezen en daarna rustig gaan liggen en gaan zoeken. Eerst geluisterd hoe mijn eigen hartslag klonk zodat ik die niet kon verwarren met die van de baby. Eerst hoorde ik de hele tijd wel geluiden, maar geen hartslag. Was net alsof de baby met een arm of been langs de angelsound kwam. Je hoorde beweging zeg maar.
En ineens was het daar. Het hartje. Wat mooi. Denk dat ik hem binnen 10 minuten gevonden had. En toen wilde ik de hartslag gaan tellen en was ik halverwege poef draaide de baby zich om weg hartje hahahaha. Daarna nog een poging gedaan en die ging wel goed. Ongeveer 140 slagen per minuut.
@All: Ongeveer een uur geleden de angelsound binnen gekregen. En eerst rustig uitgepakt daarna de handleiding opgezocht op internet en doorgelezen en daarna rustig gaan liggen en gaan zoeken. Eerst geluisterd hoe mijn eigen hartslag klonk zodat ik die niet kon verwarren met die van de baby. Eerst hoorde ik de hele tijd wel geluiden, maar geen hartslag. Was net alsof de baby met een arm of been langs de angelsound kwam. Je hoorde beweging zeg maar.
En ineens was het daar. Het hartje. Wat mooi. Denk dat ik hem binnen 10 minuten gevonden had. En toen wilde ik de hartslag gaan tellen en was ik halverwege poef draaide de baby zich om weg hartje hahahaha. Daarna nog een poging gedaan en die ging wel goed. Ongeveer 140 slagen per minuut.
Stokstaartje- Prater
Tsjip, Fijn dat de echo goed was! En wat een verrassing een meisje!! Wel hartstikke leuk natuurlijk maar logische dat jullie nu even moeten omschakelen.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hadden allebei een jongen verwacht. Ten eerste omdat er in de familie van mijn man alleen maar jongens zijn geboren en ons gevoel zei het ook. Iedereen in onze omgeving zei ook dat wij een jongen zouden krijgen haha! Maar nu na 2 dagen zijn we er al aardig aan gewend! We krijgen een dochter en we mogen ons heerlijk in de roze kleertjes gaan storten. naar alles op de echo zag er goed uit en dat is toch wel het belangrijkste!!
Verder reageer ik even niet want de internetverbinding hier is niet zo best. Fijn weekend allemaal nog!
Verder reageer ik even niet want de internetverbinding hier is niet zo best. Fijn weekend allemaal nog!
Tsjip- Prater
oooow hahaha ja dat snap ik helemaal. ik denk ook jongen hier en de meeste tot nu toe ook maar wij willen van tevoren het geslacht niet weten dus dat wordt wel ' schrikken' als er een meisje uit komt hahahaha
Stokstaartje- Prater
@tsjip, nee in het geheim trouwen is geen optie, ik wil mijn familie er gewoon bij hebben.
wat leuk een meisje, verder alles goed?
@mzcharlotte, ik denk de baby ook al gevoeld te hebben, ik heb natuurlijk al een zwangerschap gehad, mijn zoon voelde ik met 17 weken maar met 21 weken pas echt goed.
@penelope, balen van de tandarts, al 8 keer is wel vaak.
@stokstaartje, bedoel je de autostoel? wij hebben de cabriofix van zoon nog staan. wagen hebben we ook nog.
ik ben moe, door de hitte denk ik, morgen weer werken na 3 weken vakantie!
wat leuk een meisje, verder alles goed?
@mzcharlotte, ik denk de baby ook al gevoeld te hebben, ik heb natuurlijk al een zwangerschap gehad, mijn zoon voelde ik met 17 weken maar met 21 weken pas echt goed.
@penelope, balen van de tandarts, al 8 keer is wel vaak.
@stokstaartje, bedoel je de autostoel? wij hebben de cabriofix van zoon nog staan. wagen hebben we ook nog.
ik ben moe, door de hitte denk ik, morgen weer werken na 3 weken vakantie!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Tsjip, grappig dat jullie beiden een jongen verwachtten, dan zal het wel een ommeslag zijn ja. Mijn man is overtuigd dat het een meisje wordt en ik probeer daar continu tegengewicht aan te geven door te zeggen dat het een jongen wordt. Ik wil namelijk dus niet met een dergelijke omslag te maken krijgen
Stokstaartje, dat zal dus wel grappig zijn als het inderdaad een meid blijkt te zijn. Jullie laten je graag verrassen? Ik wil het zo erg weten dat ik de dagen tot zaterdag aftel. We hebben dan een pretecho met 17w en dan zou je het goed moeten kunnen zien. Maar nu ben ik ook wel aangelegd als nieuwsgierig aagje.
Happydobby, jammer dat een huwelijk jullie (nog) niet gegund is. Voel je je alweer wat beter qua vermoeidheid? Ik heb ook zo erg last (gehad) van de hitte.
Ik ben vandaag voor het eerst een dag thuis, ziekgemeld. Vanmorgen was mijn maag zo aan het draaien, ik voelde me echt niet goed. Ik ben wel naar de zaak gegaan in de hoop dat het onderweg wel beter zou gaan, maar als ik stond, liep, bewoog, voelde het gewoon niet goed. Ik heb me dus huilend maar ziekgemeld. Ik heb net een paar uurtjes geslapen en voel me een stuk fitter, nu alleen nog wat wazig in mijn hoofd. Ik loop mezelf echt gigantisch voorbij als ik het er even niet van neem. Soms is het niet leuk om een strebertje te zijn
Stokstaartje, dat zal dus wel grappig zijn als het inderdaad een meid blijkt te zijn. Jullie laten je graag verrassen? Ik wil het zo erg weten dat ik de dagen tot zaterdag aftel. We hebben dan een pretecho met 17w en dan zou je het goed moeten kunnen zien. Maar nu ben ik ook wel aangelegd als nieuwsgierig aagje.
Happydobby, jammer dat een huwelijk jullie (nog) niet gegund is. Voel je je alweer wat beter qua vermoeidheid? Ik heb ook zo erg last (gehad) van de hitte.
Ik ben vandaag voor het eerst een dag thuis, ziekgemeld. Vanmorgen was mijn maag zo aan het draaien, ik voelde me echt niet goed. Ik ben wel naar de zaak gegaan in de hoop dat het onderweg wel beter zou gaan, maar als ik stond, liep, bewoog, voelde het gewoon niet goed. Ik heb me dus huilend maar ziekgemeld. Ik heb net een paar uurtjes geslapen en voel me een stuk fitter, nu alleen nog wat wazig in mijn hoofd. Ik loop mezelf echt gigantisch voorbij als ik het er even niet van neem. Soms is het niet leuk om een strebertje te zijn
mzcharlotte- Ratel
Naam | Leeftijd | Uitgerekende datum | Hoeveelste kindje | Jongen/meisje/Verrassing |
Tsjip | 27/29 | 09/12/2013 | 1ste | meisje! |
Penélope | 21/29 | 20/12/2013 | 1ste | Verrassing |
Steep | 27 | 29/12/2013 | 2e | Verrassing |
MzCharlotte | 29/35 | 11/01/2014 | 1ste | Nu nog verrassing |
Stokstaartje | 26/27 | 13/01/2014 | 1ste | Verrassing |
Kajaka88 | 25/25 | 14/01/2014 | 1ste | Verrassing |
Happydobby | 30/31 | 18/01/2014 | 2e | Nu nog verrassing |
mzcharlotte- Ratel
@Charlotte: ja mijn vriend wil zich er nog niet over uit laten wat hij denkt dat het wordt. Daar ben ik nog mee bezig om erachter te komen hahahaha. Aan de ene kant wil ik het heeeel graag weten, omdat ik zo nieuwsgierig ben, maar aan de andere kant wil ik het pas weten als het geboren is. En mijn vriend ook dus dat helpt wel om niet bij de echo te zeggen dat ik het toch wil weten hahaha. OOeeh wat spannend zeg! Nog een paar daagjes dan weet je het!! Wat vervelend dat je je zo rot voelt en je ziek moest melden. Maar je hebt het in elk geval geprobeerd door toch eerst heen te gaan. Als het niet lukt dan lukt het gewoon niet en moet je naar je lichaam luisteren. Gelukkig maar dat je je na het slapen wat fitter voelde. Dan had je het dus echt even nodig!!! En verder is het heel herkenbaar hoor. Ik ben ook een strebertje
Stokstaartje- Prater
Stokstaartje; ik zou het ook wel graag willen weten. Maar mijn vriend dus ook echt niet. Dus ik moet echt wachten tot januari. En dan vind ik de verassing ook wel erg leuk. Ik heb trouwens wel een voorgevoel voor een meisje, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd.
Mzcharlotte; vervelend dat je je zo ziek voelde. Maar gelukkig lijkt het nu weer iets beter te gaan.
Hier gaat het niet zo super. Ik had zo'n goede hoop dat het de goede kant op ging, maar helaas. De hele vorige week toen ik aan het werk was heb ik niet echt last gehad, niet overgegeven. Zaterdag ben ik een dagje weg geweest, ging ook goed. En gisteren was ik thuis, alleen. En ik heb me min gevoeld, s'avonds ook zo'n beetje alles wat ik gegeten had eruit gegooid. Vandaag ben ik ook nog vrij en voel me weer zo min. Ben ook ontzettend moe kwam om 9uur uit m'n bed, even op de fiets wat boodschapjes gehaald. Vervolgens heb ik van half 11 tot kwart over 12 op de bank gelegen. Net wat gestreken enzo. En kan zo wel weer gaan liggen. Denk dat ik er maar even aan toe ga geven vandaag.
Mzcharlotte; vervelend dat je je zo ziek voelde. Maar gelukkig lijkt het nu weer iets beter te gaan.
Hier gaat het niet zo super. Ik had zo'n goede hoop dat het de goede kant op ging, maar helaas. De hele vorige week toen ik aan het werk was heb ik niet echt last gehad, niet overgegeven. Zaterdag ben ik een dagje weg geweest, ging ook goed. En gisteren was ik thuis, alleen. En ik heb me min gevoeld, s'avonds ook zo'n beetje alles wat ik gegeten had eruit gegooid. Vandaag ben ik ook nog vrij en voel me weer zo min. Ben ook ontzettend moe kwam om 9uur uit m'n bed, even op de fiets wat boodschapjes gehaald. Vervolgens heb ik van half 11 tot kwart over 12 op de bank gelegen. Net wat gestreken enzo. En kan zo wel weer gaan liggen. Denk dat ik er maar even aan toe ga geven vandaag.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
he wat vervelend kajaka! Heel verstandig om er toch gewoon aan toe te geven. Juist omdat je die andere dagen ook fit moet zijn voor je werk en dergelijke!
Stokstaartje- Prater
Ik lig doodop van vermoeidheid op de bank! Ik zit in de ziektewet waardoor ik 5x5 uur werk. Maar dit gezin wilde ik graag zelf afmaken wegens omstandigheden die speelde en wilde wat dingen regelen. Ik geef niet graag dingen uit handen en zeker zo'n situaties niet.
Vandaag werkdag 6 6 1/2 uur gewerkt en ik heb opeens pijn aan de zijkant van mijn buik/heup. Het begon rechts maar zit nu ook al links. Ik kan niet normaal zitten of lopen. Volgens mij fluit mijn lichaam mij weer eens terug..
Donderdag hebben we de 20 weken echo. Kijk er erg naar uit dan hebben we meer zekerheid dat het kindje gezond is. Ook wordt dan weer in 3d gekeken vind ik zo leuk! Ze gaan ook voor het eerst de baarmoederhals meten hopelijk is deze nog goed!
Mzcharlotte, Herkenbaar om een streber te zijn! Probeer aan jezelf en het kleintje te denken. Ik weet hoe moeilijk het is doe het zelf helaas ook niet altijd. Goed dat je je hebt ziek gemeld! Hoe gaat het nu met je?
Ik denk dat ze met 17 weken wel het geslacht kunnen zien bij ons konden ze dat toen ik een echo had met 16+3 ook al zien maar wij wilden het niet weten.
Kajaka, Goed dat je toegeeft aan je lichaam blijkbaar heb je de slaap op dit moment hard nodig!
Stokstaartje, Wij willen het geslacht ook niet weten. Ik ben ook enorm nieuwsgierig maar mijn vriend wilde graag dat het een verrassing is.
Ik vind het wel moeilijk om bij de echo's steeds aan te geven dat we het geslacht niet willen weten.
Wij denken beide dat het een jongen wordt! Het lijkt mij allebei super maar heb het gevoel dat ik meer een meisjesmama ben.
Vandaag werkdag 6 6 1/2 uur gewerkt en ik heb opeens pijn aan de zijkant van mijn buik/heup. Het begon rechts maar zit nu ook al links. Ik kan niet normaal zitten of lopen. Volgens mij fluit mijn lichaam mij weer eens terug..
Donderdag hebben we de 20 weken echo. Kijk er erg naar uit dan hebben we meer zekerheid dat het kindje gezond is. Ook wordt dan weer in 3d gekeken vind ik zo leuk! Ze gaan ook voor het eerst de baarmoederhals meten hopelijk is deze nog goed!
Mzcharlotte, Herkenbaar om een streber te zijn! Probeer aan jezelf en het kleintje te denken. Ik weet hoe moeilijk het is doe het zelf helaas ook niet altijd. Goed dat je je hebt ziek gemeld! Hoe gaat het nu met je?
Ik denk dat ze met 17 weken wel het geslacht kunnen zien bij ons konden ze dat toen ik een echo had met 16+3 ook al zien maar wij wilden het niet weten.
Kajaka, Goed dat je toegeeft aan je lichaam blijkbaar heb je de slaap op dit moment hard nodig!
Stokstaartje, Wij willen het geslacht ook niet weten. Ik ben ook enorm nieuwsgierig maar mijn vriend wilde graag dat het een verrassing is.
Ik vind het wel moeilijk om bij de echo's steeds aan te geven dat we het geslacht niet willen weten.
Wij denken beide dat het een jongen wordt! Het lijkt mij allebei super maar heb het gevoel dat ik meer een meisjesmama ben.
Penélope- Prater
Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Als je dat vaker hebt of te lang aan houdt misschien even de VK bellen? Of weet je waar het van komt? Ja dat lijkt me ook lastig om steeds te moeten zeggen want ondanks dat ik het niet van tevoren wil weten ben ik wel super nieuwsgierig hahaha. Ik heb geen verschil voor het geslacht. Mijn vriend is alleen erg overbezorgd en daarom lijkt het ons beide beter als de eerste een jongen is hahaha. Dan kan niet alvast de boel oprekken bij papa Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Stokstaartje- Prater
Stokstaartje schreef:Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Als je dat vaker hebt of te lang aan houdt misschien even de VK bellen? Of weet je waar het van komt? Ja dat lijkt me ook lastig om steeds te moeten zeggen want ondanks dat ik het niet van tevoren wil weten ben ik wel super nieuwsgierig hahaha. Ik heb geen verschil voor het geslacht. Mijn vriend is alleen erg overbezorgd en daarom lijkt het ons beide beter als de eerste een jongen is hahaha. Dan kan niet alvast de boel oprekken bij papa Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Ik vermoed dat het mijn bekken zijn. Donderdag moet ik toch voor de 20 weken echo kan ik het ook wel in het ziekenhuis vragen en anders volgende week als ik weer controle bij de vk heb.
Wat bedoel je met de boel oprekken bij papa?
Penélope- Prater
dat is niet mooi! Hopelijk is het eenmalig! Ik zou toch wel mijn rust nemen dan hoor meis. Straks heb je nog bekkeninstabiliteit. Ik snap dat je bepaalde dingen graag zelf wil afhandelen. Ik ben zelf perfectionistisch en dat klinkt bij jou ook een beetje door. Maar meis als je straks wel bekkeninstabiliteit hebt mag en kan je nog minder en daar heb je jezelf weer mee.
Met oprekken bedoel ik dat papa wat minder bezorgd is. Dus niet overbezorgd maar de "normale" bezorgdheid. Een jongen laat hij sneller los dus dan kan hij alvast oefenen met "loslaten" zodat als de tweede een dochter is hij haar ook wat makkelijker los kan laten. Ik hoop dat je het zo beter begrijpt anders moet je het zeggen dan probeer ik het nog een keer hahaha
Met oprekken bedoel ik dat papa wat minder bezorgd is. Dus niet overbezorgd maar de "normale" bezorgdheid. Een jongen laat hij sneller los dus dan kan hij alvast oefenen met "loslaten" zodat als de tweede een dochter is hij haar ook wat makkelijker los kan laten. Ik hoop dat je het zo beter begrijpt anders moet je het zeggen dan probeer ik het nog een keer hahaha
Stokstaartje- Prater
Perfectionist ben ik inderdaad ook wel( behalve in het huishouden:razz: ) maar kan ik steeds beter loslaten! Ik probeer goed op mijzelf te letten daarom werk ik ook niet meer volledig. Maar dit was even belangrijk dat goed geregeld zou worden en ik morgen het kraambed goed kan afsluiten en er verdere hulp is.
Haha nee hoor ik begrijp goed hoe je het bedoeld;) Maar bij de boel oprekken had ik toch andere gedachtes haha:razz:
Ja ik heb aan een kant zoiets eerst een zoon is natuurlijk wel leuk dat die later zijn evt zusjes kan beschermen. Ik heb zelf ook altijd graag een briet gewild.
Haha nee hoor ik begrijp goed hoe je het bedoeld;) Maar bij de boel oprekken had ik toch andere gedachtes haha:razz:
Ja ik heb aan een kant zoiets eerst een zoon is natuurlijk wel leuk dat die later zijn evt zusjes kan beschermen. Ik heb zelf ook altijd graag een briet gewild.
Penélope- Prater
even kort op telefoon,
penelope, het klinkt als je bekken, heb ik ook last van gehad en nu voel ik het ook alweer.
penelope, het klinkt als je bekken, heb ik ook last van gehad en nu voel ik het ook alweer.
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:even kort op telefoon,
Ik was er al bang voor! Ben jij ervoor bij de fysio geweest? Ben het denken om naar de fysio te gaan voordat het erger wordt!
Penélope- Prater
Penélope schreef:Happydobby schreef:even kort op telefoon,
Ik was er al bang voor! Ben jij ervoor bij de fysio geweest? Ben het denken om naar de fysio te gaan voordat het erger wordt!
Ja en ik heb de oefeningen en tips bewaard.
ik ben wel bij een bekkenfysio geweest. Die hebben een extra opleiding ervoor en weten er meer van dan een gewone fysio.
Happydobby- Ratel
Ik lees steeds wel een beetje en ik moet nu toch echt even reageren.
Even over de voorliggende placenta... Ik heb ook een voorliggende placenta maar ik voelde de kleine meid met 17 weken zeker al! Ik hoorde pas met de 20 weken echo waar mijn placenta lag.
Verder lees ik echt veel verschillen in onderzoeken en aantal echo's! Ik heb bijvoorbeeld nog maar 2 echo's gehad. Mijn baarmoederhals is nog nooit opgemeten. Ook de plek van mijn placenta wist ik met de 20 weken echo pas. Ik vind het wel grappig dat een klein landje toch zoveel verschillen kan hebben!
Zo nu ga ik verder met vakantie vieren.
Even over de voorliggende placenta... Ik heb ook een voorliggende placenta maar ik voelde de kleine meid met 17 weken zeker al! Ik hoorde pas met de 20 weken echo waar mijn placenta lag.
Verder lees ik echt veel verschillen in onderzoeken en aantal echo's! Ik heb bijvoorbeeld nog maar 2 echo's gehad. Mijn baarmoederhals is nog nooit opgemeten. Ook de plek van mijn placenta wist ik met de 20 weken echo pas. Ik vind het wel grappig dat een klein landje toch zoveel verschillen kan hebben!
Zo nu ga ik verder met vakantie vieren.
Tsjip- Prater
Tsjip, ze meten normaal ook niet standaard de baarmoederhals maar bij mij wordt dat gedaan omdat ik een verhoogd risico heb op vroeggeboorte!
Geniet van je vakantie! Waar ergens ben je?
Geniet van je vakantie! Waar ergens ben je?
Penélope- Prater
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Klaar met Moeders voor moeders