Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winter 2013 / 2014 moeders

+21
iloverose
Isabel_
mouette
Ooh La La!
Steep
mzcharlotte
Jade
chipa
Uiltje
Stokstaartje
Happydobby
Tsjip
Sanne
Lejow
Sofie_tje
kajaka88
Joli86
love
Luce
Penélope
vlinder-2011
25 plaatsers

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Winter 2013 / 2014 moeders - Pagina 6 Empty Re: Winter 2013 / 2014 moeders

Bericht  Happydobby zo 21 jul 2013 - 23:39

kajaka88 schreef:Nee. Ik heb dat juist nooit gehad. Trouwen om de jurk en het feest hoef ik niet. Ik vind het  zo enorm zonde van het geld. Nu doen we het dus alleen voor het praktische. Geen jurk, geen feest. Alleen een vakantie met z'n tweetjes.

dat wil ik ook, ik ben verloofd, helaas zullen mijn schoonouder hier een stokje voor steken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Stokstaartje zo 21 jul 2013 - 23:42

Happydobby schreef:@ penelope vanille pudding en aarbeien creme zat in de taart. 
ja dat is begrijpelijk dat je dingen ziet die je niet wil. Hypnobirthing lees ik goeie verhalen over, ik heb samen bevallen gedaan bij de eerste en nog steeds contact met de meiden. Ik vind een nieuwe cursus niet nodig en hypnobirthing is wel aan de prijs zag ik. Ik wilde bij de eerste ook in bad bevallen maar de vk's die ik toen had rade het af, ze hadden er geen ervaring mee en de meeste eerste bevalling eindigen in het zkh. 
Mijn zoon lag in AAA ligging, helaas bleek hij de spildraai niet te maken, ik heb nooit volledige ontsluiting gehad maar wel 1 uur moeten persen zonder persweeën. Het hartje van mijn zoon werd te hoog en toen is hij gehaald. Dit ging ook niet makkelijk, de gyn had moeite om hem eruit te krijgen. Dus ik ben erg huiverig voor herhaling. 

@stokstaart, ik heb VIG gedaan en wil nog ooit mdo VP gaan doen. Zoiets in de OK lijkt me vet. Is het een lange opleidng?

Dat klinkt zeer heftig allemaal zeg. Hopelijk gaat het deze keer wat minder heftig! Ik zou ook graag thuis willen bevallen in bad. Maar ja je hebt het zelf niet altijd voor het zeggen hoe het loopt. Daar weet jij alles van! MBO_v duurt 4 jaar, maar met je vooropleiding kun je geloof ik in het derde jaar instromen. De opleiding OK-assisistent duurt 3 jaar en is een werken en leren opleiding. Je solliciteert dan eigenlijk voor een baan met opleiding.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Happydobby zo 21 jul 2013 - 23:46

Dat is nog best lang haha, ik wil VP wel gaan doen als de kids op school zitten. Ik kan die versneld doen in 18 maanden of 24 maanden. Ik vind wonden erg interessant en ik zou daar wel iets mee willen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Stokstaartje zo 21 jul 2013 - 23:51

Het eerste half jaar van de opleiding is al bijna om. Dus in principe nu nog 2,5 jaar. Maar ik zal waarschijnlijk verlenging krijgen i.v.m. de zwangerschap. Maar he dan hebben we wel een kindje:cheering: Dus waarschijnlijk nu nog 3 jaar voor mij.
Ik vind wonden ook wel interessant idd. Vind het ook altijd erg belangrijk dat ze goed verbonden worden.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Tsjip zo 21 jul 2013 - 23:56

NaamLeeftijdUitgerekende datumHoeveelste kindjeJongen/meisje/Verrassing
Penélope21/2920/12/20131steVerrassing
Steep2729/12/20132eVerrassing
MzCHarlotte29/3511/01/20141steNu nog verrassing
Stokstaartje26/2713/01/20141steVerrassing
Kajaka8825/2514/01/20141steVerrassing
Happydobby30/3118/01/20142eNu nog verassing
Tsjip27/2909/12/20131eVrijdag weten we het!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tsjip ma 22 jul 2013 - 0:26

Leuk die tabel!

Welkom Uiltje! Ook al was je hier al een keertje eerder Wink

mzcharlotte: De buik is inderdaad niet het belangrijkste! Zolang die kleine het maar goed heeft. Oh en nu kunnen we nog genieten van een fijne 'platte' buik. Wink Mooi kamertje hebben jullie uitgezocht! Leuk om die dingetjes te kopen he?

Penelope: Jouw buik is echt al mooi groot! Grappig dat het echt bij iedereen zo verschillend is. Ik maak iedere maandag een foto. Al ben ik het vorige week helemaal vergeten. Ik moet dat straks meteen even doen. Wat knap trouwens dat jullie nee hebben gezegd op de vraag of jullie het geslacht willen weten! Was het met 16 weken een pretecho?
Ah ik snap nu ook waarom je al bezig was met de bevalling! Jij zit er met je werk natuurlijk middenin. Dan weet je inderdaad wel heel goed hoe het een beetje gaat en vooral ook wat je wel en niet wil. Het lijkt me wel heel bijzonder dat je straks zelf de kraamvrouw bent!

Kajaka: Leuk dat jullie binnenkort gaan trouwen! Gefeliciteerd! Jij en Uiltje hebben inderdaad een mooie uitgerekende datum. Hier hoop ik stiekem op 11-12-2013 Laughing 

Happydobby: Gefeliciteerd met je zoontje! Een verjaardag is leuk maar dat opruimen de dag erna altijd minder. Je zoontje ook genoten van alle aandacht? Heb je verder leuke reacties op je zwangerschap gekregen?
Waarom steken je schoonouders een stokje voor een kleine bruiloft? Als dat toch is wat jullie willen!

Steep: Jij ook gefeliciteerd met je zoontje! Hebben jullie het gisteren nog een beetje uitgehouden met die warmte? En je zoontje genoten van alle aandacht?
Ik zag net jouw buikfoto en onze buiken lijken wel op elkaar! Jij hebt ook zo'n 'deuk' bij je navel. Die zit er bij mij ook. Wat vervelend dat je last hebt van brandende voeten. Toch veel met de beentjes hoog gaan zitten zodra het kan.

Stokstaartje: Moeten jullie veel verbouwen? (of staat dat al ergens? Embarassed ) In ieder geval succes! Wat leuk dat jullie naar een babywinkel gaan! Ik vond de eerste keer heel raar. Dat was nog voor de 12 weken en het voelde hier heel onwerkelijk. Ook het eerste rondje met een kinderwagen vond ik heel vreemd. Mijn man liep er mee weg alsof hij het wekelijks deed Laughing  Maar geniet ervan! Naar welke winkel gaan jullie?

En ik ben op de helft!! Sjonge wat is dat snel gegaan zeg! Nu ben ik echt aan het aftellen tot vrijdag. Ik ben zo benieuwd hoe het met die kleine in mijn buik gaat. Ik voel 'm dan wel dagelijks nu maar toch. En stiekem ben ik heel nieuwsgierig of we ook echt een jongetje krijgen. Wij zouden allebei heel raar opkijken als het een meisje blijkt te zijn! Al zijn we daar net zo blij mee hoor. Hier staat een meisjesnaam trouwens al vast maar de jongensnaam nog lang niet. Ik vind ineens niets meer goed genoeg. Deze week koop ik nog even een namenboekje en dan gaan we lekker in onze vakantie de naam uitzoeken.

Verder succes met de hitte allemaal!

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje ma 22 jul 2013 - 0:47

@Tjsip: de hele badkamer ligt eruit. En de inloopkast van de slaapkamer tegenover de douche wordt de douchecabine van gemaakt. Wij willen namelijk graag een bad en dat paste in de originele douche niet. Verder willen we de trektouwtjes wegwerken naar gewone schakelaars. Hierdoor moeten er sleuven in veel muren worden gemaakt waardoor die weer dichtgemaakt moeten worden en opnieuw gespact. Verder alles verven en sauzen en de vloer op de bovenverdieping vervangen. De babykamer komt waarschijnlijk behang in. Ook moeten we nog een asbestpijp verwijderen. Net iemand laten komen en zal ongeveer 1500 euro gaan kosten. Nou dan doen we het zelf wel. Hij gaf ons groot gelijk aangezien dit niet hele erge asbest was en we het prima zelf konden doen. Dus we hebben nog wat tips gekregen en moesten maar bellen als we er niet uitkwamen. De zolder moeten sommige dingen nog een andere kleur, maar dat kan wel als we erin zitten. Dat heeft nu geen prioriteit. 

Spannend zeg vrijdag de echo en wat het wordt. Ben benieuwd.

@All: heeft iemand van jullie hier een angelsound? Zit daar ook een kabeltje bij voor de computer? Kan er nu op marktplaats 1 krijgen voor 12,50 ex verzenden, maar zit geen kabeltje bij. Ze zegt dat er wel een aansluiting voor is en dat ik makkelijk 1 zou kunnen kopen voor een paar euro bij kijkschop ofzo. Dus als iemand aan foto kan plaatsen van zo'n kabeltje dan weet ik of het klopt wat ze zegt hahaha
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby ma 22 jul 2013 - 0:57

@tsjip, schoonouders zijn hindoes, trouwen zonder feest is not done, daarom hier nog geen bruiloft. Het liefst trouw ik en gaan we lekker de hort op.
@penelope, ik heb je buik gemist.
@stokstaartje, ik werk in een verpleeghuis en niet iedereen volgt strikt het wondplan op helaas. Cry  Wondplannen worden bij ons door de arts bepaald dus je hoort het te doen zoals die het aangeeft.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Stokstaartje ma 22 jul 2013 - 1:08

@Happydobby: ik weet precies wat je bedoeld! Daarom heb ik vanaf begin af aan al gezegd dat ik absoluut niet in een verpleeghuis zou willen werken. Het zal niet overal zo zijn, maar ik heb het gevoel dat iedereen maar zijn eigen kop volgt en vooral niet doet hoe het wel moet. Totdat pa of ma in het verpleeghuis komt te liggen. Dat zijn de minste zoon's dochter's hahaha. Niet iedereen is zo natuurlijk he, maar mijn ervaring is dat veel zo denken.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Penélope ma 22 jul 2013 - 6:24

Happydobby, Wij hebben getwijfeld tussen hypnobirthing en samen bevallen vanwege de prijs. Maar waarschijnlijk krijg ik een deel terug van de verzekering omdat de cursus door een verloskundige wordt gegeven dat zou wel fijn zijn!
Heftige bevalling heb je gehad! Niet echt motiverend van de vk dat ze zegt dat 1e bevallingen in het ziekenhuis eindigen ik vind dat echt reuze meevallen! Mijn vk vind gelukkig een bad bevalling geen probleem en ze hebben er ook wel wat ervaring mee!
Ik ben trouwens ook VIG heb naast mijn opleiding gewerkt in een verpleeghuis maar de kraam trok mij toch veel meer! Heb wel getwijfeld vp te doen en dan de o&g om op de verloskamers te kunnen werken. Maar de kans op een baan daarin is ontzettend klein en zeker in mijn regio! Ik wil volgend jaar weer een studie gaan doen maar dan niet meer in deze sector van de zorg.
Geef een seintje als je online bent dan plaats ik de buikfoto's nog eens. Mijn hoofd staat er ook op daarom wil ik hem niet erop laten staan!

Stokstaartje, Ik heb geen ervaring met een Angelsound omdat mij door verschillende vk werd afgeraden omdat het slecht voor de baby is. Ook wilde ik er niet teveel mee bezig zijn. Ik denk dat je toch onnodig zorgen kan maken als je het hartje niet vind.
Ik voel de kleine nu al duidelijk bewegen en dat stelt mij erg gerust. Hopelijk jou ook over een aantal weken!

Tsjip, Dankjewel over het compliment van mijn buik! Ik vind hem zelf ook groot en ben benieuwd hoe het op het einde is. Ik heb een tijdje mijn buik niet mooi gevonden omdat ik rond draag. Maar ik moet niet zo denken want er groeit een baby in mij en dat is het mooiste wat er is ongeacht hoe je buik uitziet..
Plaats je vandaag een buikfoto omdat het maandag?Wink
Ja ik ben ook heel benieuwd hoe ik het ervaar om dadelijk zelf de kraamvrouw te zijn!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Stokstaartje ma 22 jul 2013 - 6:34

@Penelope: er wordt ook bij vermeld idd om niet meer dan 1 a 2 minuten per dag te luisteren. Ik luister nu al een tijdje met de stethoscoop, maar hoor tot op heden niks. Op internet lees ik dat het daarmee eigenlijk ook niet gaat lukken. Vandaar de switch naar angelsound. Ik zal er ook niet elke dag gebruik van maken. En als ik ongerust ben zal ik altijd de VK bellen en niet zelf gaan aanmodderen, omdat ik in principe een leek ben en dus geen afwijkende tonen zal kunnen herkennen. Tis echt meer voor de leuk en niet voor de geruststelling..Heb er inmiddels 1 gekocht via een ander forum..
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Penélope ma 22 jul 2013 - 6:42

Stokstaartje, Je hoeft je niet tegenover mij te veranderen iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt:)
Maar ik bedoel dan meer dat je het hartje probeert te vinden en het lukt dan niet dat je daardoor ongerust wordt. Maar verstandig dat je het alleen af en toe voor de leuk wil doen! Ik zou zelf ook echt niet weten waar ik op zou moeten letten kwa tonen.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje ma 22 jul 2013 - 7:19

Als ik het gevoel heb dat ik me moet verantwoorden dan doe ik dat juist niet hahahaha. Ben altijd al een beetje tegen de keer in geweest hahaha. angel
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Penélope ma 22 jul 2013 - 7:48

Stokstaartje schreef:Als ik het gevoel heb dat ik me moet verantwoorden dan doe ik dat juist niet hahahaha. Ben altijd al een beetje tegen de keer in geweest hahaha. angel

Haha nou oke dan weet ik dat, het was namelijk niet verkeerd bedoeld;)
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje ma 22 jul 2013 - 9:44

weet ik we zijn hier met ons allen om alle ervaringen te delen en elkaar tips te geven toch :cheering:  Zo helpen we elkaar!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Steep ma 22 jul 2013 - 9:48

Persoonlijk zou ik ook geen angelsound kopen, ook omdat je jezelf er helemaal gek mee kunt maken. Ik heb m ook totaal niet gemist, ik heb het geluid van het hartje een keertje opgenomen op mijn telefoon om terug te luisteren. 
Bij iedere controle wordt het hartje gecontroleerd/ geluisterd en meer bevestiging heb ik niet nodig. 

Lekker verhaal trouwens HD. Ik wist helemaal niet dat dat zo 'streng' was bij die cultuur..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Stokstaartje ma 22 jul 2013 - 10:15

"Klaagmodus aan" Nou ja zeg. Heb ik me ingeschreven voor een cursus samen bevallen wordt er gewoon even bepaald dat die niet meer gegeven wordt, omdat er momenteel meer vraag is voor de mini cursus samen bevallen en moet ik die maar gewoon volgen of een andere. Wij hebben juist voor de uitgebreide cursus gekozen, omdat het onze eerste is en alles dus nieuw is. Als ik de mini cursus wilde had ik me daar wel voor ingeschreven. Wat een onzin zeg! Kan er zo slecht tegen als mensen voor mij gaan bepalen wat ik moet gaan doen voor cursus. "Klaagmodus uit"
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Tsjip do 25 jul 2013 - 0:04

Ai, we stonden alweer op pagina 3!

@Stokstaartje: Een beste verbouwing dus. Maar jullie kunnen het wel maken zoals jullie zelf willen en dat is alle werk wel waard! Balen van die cursus. Je kiest er niet voor niets voor... Ik ga geen cursus volgen. Niets voor mij! Angelsound heb ik niet en zou ik ook niet willen. Helemaal niet meer omdat ik de kleine nu al kan voelen.

@ Happydobby: Wel vervelend dat jullie niet kunnen trouwen zoals jullie willen. En is in het geheim trouwen ook geen optie? Moet je natuurlijk ook wel willen.

@ Penelope: Ik maak inderdaad iedere maandag een nieuwe buikfoto. Dat is dus steeds op de dag dat ik weer een weekje verder ben. Maar op de foto lijkt mijn buik veel groter vind ik! Mijn man zegt dat mij buik echt wel zo is. Het plaatsen van de buikfoto ben ik dan weer vergeten trouwens nerd 

Aaah morgen dan eindelijk de 20 weken echo! Mijn geduld is echt weg als het om de echo gaat! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat daarbinnen. Enne ik weet zeker dat ik de kleine aan de buitenkant heb gevoeld vanmorgen! Dit was echt niet te missen. Ik zag mijn buik ook echt een beetje heen en weer gaan. Zo jammer dat mijn man gewoon aan het werk was. Dan lig je daar helemaal alleen in bed blij te zijn met de bewegingen. Maar vanaf morgen heeft mijn man ook vakantie en dan komt het vast goed!

Is het voor jullie allemaal nog een beetje vol te houden met het weer?

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje do 25 jul 2013 - 0:15

WHAAH wat gaaf zeg dat je het gewoon echt kon zien bewegen. Dat wil ik ook hahahah. Spannend zeg di echo. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij zodat je snel bij de echo bent. En dan moet de tijd weer wat langzamer gaan anders is de echo te snel voorbij hahaha.

Poef de warmte is echt killing!! ik dacht dat je er alleen last van zou hebben als je veel verder in de zwangerschap zat, maar dat valt flink tegen hahaha. Heb nogmaals een mail gestuurd dat we toch echt graag die uitgebreide cursus willen en waarom en of er echt niets mogelijk was. Zij had helaas echt geen mogelijkheden meer maar haar collega in een andere plaats had nog wel ruimte dus daar snel ingeschreven. Hopelijk hoor ik daar snel wat van.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Tsjip do 25 jul 2013 - 0:22

Toen ik het zag bewegen heb ik ook snel mijn telefoon gepakt maar natuurlijk is het dan ineens weer rustig. Dit soort dingen wil je gewoon graag met je man/vriend delen maar helaas.
Morgen mag de tijd tussen 11.45 en 12.15 even heel langzaam gaan! Yes 
Ik ben ook zo blij dat ik al vakantie heb! Ik had er half juni ook al zo'n last van. Toen waren het maar 2 dagen maar de tweede dag waren mijn voeten lekker dik! Toen werd hier op het forum al gezegd dat je er zo vroeg ook best last van kunt hebben. Had ik ook niet verwacht hoor!
Oeh inderdaad te hopen dat je daar terecht kunt!

Hier is de wasmachine bijna klaar en dan maar weer eens naar mijn oma. Het is altijd weer afwachten welke bui mijn oma heeft dus ik heb niet altijd zin om daar op bezoek te zijn. Ze heeft zo gigantisch veel ellende meegemaakt waardoor ze echt verbitterd is en alleen maar kan klagen en alles wat wij doen is dan niet goed. Maar soms moet je je daar even overheen zetten...

Tsjip
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte do 25 jul 2013 - 0:49

Volgens mij voelde ik net voor het eerst iets. Mijn darmen kunnen het niet zijn, for sure. Het lijkt me alleen nog zo vroeg, dat kan toch niet?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  kajaka88 do 25 jul 2013 - 2:14

Mzcharlotte; ik heb geen idee of het wel of niet kan. Ik lig ook vaak helemaal gefocust op m'n buik te wachten of ik misschien al iets voel. Maar hier tot dusver nog niets. 
De meiden die verder zijn en de baby al wel voelen, vanaf hoeveel weken was dat?? Ik kan niet wachten:lol: , al weet ik ook wel dat het bij iedereen op een ander tijdstip is.

Tsjip; de warmte begint mij wel een beetje op te breken. Vooral door het slechte slapen snachts. Terwijl ik helemaal niet mag klagen, want bij ons is het nog redelijk koel in huis. Verder heb ik last van hoofdpijn, al een paar dagen. 

Stokstaartje; hopelijk kan je wel naar de cursus samen bevallen in een andere plaats. Ik heb ons ook ingeschreven voor die cursus en hoor tzt wanneer de cursus zal starten. 

Happydobby; inderdaad als je het trouwen om dezelfde reden doet als wij, kun je overwegen om het dan gewoon in het geheim te doen. Niemand hoeft het te weten toch. Op je 2 getuigen na, maar wil je het dan echt geheim, dan kun je die ook nog van het gemeentehuis 'lenen'.

Hoe zit het met jullie huid? Ze zeggen dat je een mooiere huid zou krijgen in de zwangerschap. Maar m'n gezicht, en dan vooral rond m'n mond en neus, zit vol met pukkels. Echt verschrikkelijk.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Penélope do 25 jul 2013 - 2:59

Ik kom net van de tandarts. Ze hebben de wortelkanaalbehandeling van 4 weken geleden afgemaakt. Ik moet in feb weer op controle hopelijk tot die tijd geen last meer! Ben dit jaar al 8 keer geweest!!
Verder gaat het wel prima wel wat last van de hitte. Slaap nauwelijks s'nachts! Vannacht pas om 3:00 gaan slapen en om 7:00 ging de wekker en zo gaat dat al 2 weken..
Ik houdt ook wat vocht vast in mijn voeten. Mijn sandalen en ballerina's zitten veel te strak dan maar op slippers.

Tsjip, Leuk dat je de kleine nu ook aan de buitenkant voelt. Hopelijk kan je man het ook snel voelen! Mijn vriend kan niet wachten tot dat hij de kleine kan voelen.
Succes met de 20 weken echo morgen!

Kajaka, Mijn huid is ook niet mooi heb ook last van puistjes!
Ik dacht de kleine met 17 weken te voelen en met 18 weken voel ik hem of haar heel duidelijk. Voel de kleine iedere dag dat is wel fijn!
Hopelijk kan jij ook de kleine snel voelen.

Mzcharlotte, heb je de placenta aan de achterkant zitten? Zie mijn antwoord hierboven.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje do 25 jul 2013 - 3:46

@Cursus: we hebben een mail dat ik volgende week de info toegestuurd krijg dus neem aan dat we er nog bij konden hahaha. Helemaal happy nu.

@Tsjip: ja toen had ik er ook wel last van idd, maar dacht dat ik het me inbeelde hahaha. Ik heb voor mijn gevoel op het oog geen dikke voeten, maar merk het wel aan mijn schoenen idd. Wat jammer dat de beeb stopte toen je je telefoon in handen had. Beetje een eigenwijsje dus hahaha. Wat vervelend dat je oma zo verbitterd is door haar ervaringen in het leven. Kan me voorstellen dat je er dan idd niet altijd zin in hebt, omdat je nooit weet van te voren hoe ze zich die dag voelt. Succes en hopelijk valt het vandaag een beetje mee bij je oma.

@Charlotte: je kunt nu al iets voelen hoor!! Zeker als je een achterliggende placenta hebt. Ik heb een voorliggende dus ik verwacht nog lang niks te voelen :nopompom: Je hoort vaak dat het dan pas rond 22 weken ofzo, maar Paper Crown vertelde laatste dat ze ook een voorliggende placenta had en haar kleine al voelde vanaf 18 weken. Dat geeft de zwangere vrouw moed hahaha.

@Kajaka: Hier ook ene moment mooie huid andere moment onder de pukkels. En dan vooral om de mond en neus idd. En af en toe een hele dikke vette in mijn nek of op mijn rug. Soms zo erg dat zelfs mijn vriend zegt WOOW. EN dat zegt wat want hij heeft vroeger zo erg acne gehad dat hij er zelfs roaccutane voor heeft gehad.

@Penelope: Poeh vervelend zeg zo'n wortelkanaalbehandeling!! Hopelijk is dit voorlopig de laatste keer dat je naar de tandarts moet zeg. Jeetje 8 keer al. En wat balen dat je zo vreselijk slecht slaapt. Ik slaap hier wel goed in op zich, maar wordt door de warmte of om te plassen om de 3 uur ongeveer wakker. Dus echt uitgerust voel ik idd ook niet echt 's ochtends. Gelukkig heb ik nu vakantie zodat ik wat langer kan blijven liggen. Maar ja die is over 1.5 week ook weer voorbij en dan moet ik weer om 6 uur op.

@All: Ik ben net even op mijn langzaamste versnelling het centrum in geweest hahaha. Even een zwangerschapdagboek scoren. Ik vond op internet qua plaatjes die van pauline oud helemaal niet zie leuk, maar nu ik allemaal boekjes van binnen heb gekeken vond ik die van pauline oud het mooiste laughcry  Dus die is meegegaan naar huis!!!angel
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje do 25 jul 2013 - 4:23

We gaan vanavond naar de babyboulevard kijken naar een babykamer en wandelwagen etc. Vaak krijg je er een maxicosi bij, maar nu vraag ik me af waar je op moet letten en wat handig is bij een maxicosi?
Iemand tips en ervaringen??
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud