Als deodorant niet meer helpt?
+13
Vanilla Queen
Coco
PapillonRose
Blond
Jerry
Green_Pepper
TukTuk
Zonneschijn
Liadan
Sterrin_
Bazinga
June
Nyx
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Als deodorant niet meer helpt?
Sinds een week blijf ik mezelf ruiken en dat is absoluut geen lekkere lucht. Ik blijf spuiten met deodorant, maar het lijkt niet te helpen. Nu heb ik weleens gehoord dat als je te lang dezelfde deodorant gebruikt, dat het dan uitgewerkt raakt. Maar of dit ook werkelijk zo is?
Iemand een idee hoe ik mezelf weer lekker laat ruiken?
Iemand een idee hoe ik mezelf weer lekker laat ruiken?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Als deodorant niet meer helpt?
Gezonder eten en controleren of de geur niet in je shirts is getrokken.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hoe is je voeding? Dat speelt toch ook mee? Ik weet bijv een kennis van mijn moeder, die at veel dingen waar knoflookpoeder doorheen zat en die stonk behóórlijk, terwijl verse knoflook je lang niet zo laat stinken.
En klinkt heel vies (en is 't eigenlijk ook) maar zweetgeur kan ook zelfs al in je shirts zitten. Dus goed de oksels van je shirts schoonmaken, je goed wassen voor je deodorant opspuit en nooit bijspuiten. Eerst weer de oksels wassen, voor je deo op doet.
Verder weet ik 't ook niet...
En klinkt heel vies (en is 't eigenlijk ook) maar zweetgeur kan ook zelfs al in je shirts zitten. Dus goed de oksels van je shirts schoonmaken, je goed wassen voor je deodorant opspuit en nooit bijspuiten. Eerst weer de oksels wassen, voor je deo op doet.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Odorex extra dry gebruiken, zo'n klein flesje is dat. Of syneo 5, die werkt super maar best prijzig.
Ik gebruik zelf heeeel af en te de odorex, gebruik het liever niet te vaak.
Ik gebruik zelf heeeel af en te de odorex, gebruik het liever niet te vaak.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Bazinga schreef:Hoe is je voeding? Dat speelt toch ook mee? Ik weet bijv een kennis van mijn moeder, die at veel dingen waar knoflookpoeder doorheen zat en die stonk behóórlijk, terwijl verse knoflook je lang niet zo laat stinken.
Jonge dat had je dus gewoon in één zin kunnen zeggen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik heb dat na de tweede zwangerschap ook gehad. Ben toen rexona maximum protect gaan gebruiken en had nergens meer last van. Echt superdeo is dat! (misschien ook iets voor jou sterrin, bij mij helpt het beter dan syneo5 of odorex en is een stuk fijner voor je huid).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
De shirts gaan na een dag gedragen de was in. Ik douche me elke dag. En vandaag heb ik een nieuw shirt aan, na gedoucht te hebben en ik til mijn arm op en pfoef. Ik weet, klinkt niet heel smakelijk. Ik heb hier ook nog nooit last van gehad. Het is echt sinds een week.
Ik eet veel groente en fruit. Misschien dat voedingsverandering ermee te maken kan hebben? Want voorheen was ik toch meer van de snelle vette hap en als tussendoortje geen fruit. Maar dat heb ik aangepast.
Oderex, daar heb ik inderdaad vaker van gehoord. Als niets anders helpt, dan haal ik dat inderdaad.
Ik eet veel groente en fruit. Misschien dat voedingsverandering ermee te maken kan hebben? Want voorheen was ik toch meer van de snelle vette hap en als tussendoortje geen fruit. Maar dat heb ik aangepast.
Oderex, daar heb ik inderdaad vaker van gehoord. Als niets anders helpt, dan haal ik dat inderdaad.
Laatst aangepast door Nyx op do 23 mei 2013 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
Nyx- Kletskop
June, jonge, da's niet mijn stijl.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik gebruik ook heel af en toe Odorex, dat wil wel helpen.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ik heb ook wel eens gelezen dat zweet geur in shirtjes kan blijven zitten, ondanks dat je ze wast, en dit oude zweet en de geur weer "geactiveerd" wordt zodra je weer begint te zweten. Schijnbaar kan je het beste dan de shirtjes een nacht in een emmer met azijn laten weken, om die geur er uit te krijgen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb ook best veel last van zweten en na een tijdje moet ik echt mijn shirts weg gooien omdat ze niet meer echt schoon worden in de was Gaat niet heel snel hoor, maar na een seizoen/jaar ofzo kan het vaak echt niet meer.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Gaat dan niet gewoon de deodorant in je shirt zitten (met de bijbehorende zweet-moleculen ofzo ).
Ik doe nu bij een paar shirts glansspoelmiddel op de oksels en laat dat even intrekken voor ik de machine aanzet, helpt wel tegen die gelige vlekken
Ik doe nu bij een paar shirts glansspoelmiddel op de oksels en laat dat even intrekken voor ik de machine aanzet, helpt wel tegen die gelige vlekken
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Geen idee, deodorant is inderdaad ook niet echt goed voor je shirts...
Wat is glansspoelmiddel?
Wat is glansspoelmiddel?
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Dat doe je normaal gesproken in je vaatvasser
Jerry- Ratel
Het kan ook zijn dat de deo die je nu gebruikt gewoon niets meer voor je doet. Je kan een ander merk proberen.
En verder is dat ook weer proberen. Iedereen heeft een merk waar hij/zij het beste op reageert.
En verder is dat ook weer proberen. Iedereen heeft een merk waar hij/zij het beste op reageert.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lees genoeg tips om te proberen. Dank jullie wel!
Momenteel gaat het redelijk qua geur. Ik snap ook niet dat het opeens opkomt en nog vreemder, slechts onder één oksel. Ik heb geen haargroei onder de oksels, dus dat is het ook niet, al heb ik wel even een scheermesje er langs gehaald. Wat een mens wel niet voor gekke dingen kan doen.
Oud zweet is het zeer zeker niet, gelukkig niet. Kreeg onlangs een vest aangereikt van iemand die dat ding al tijden niet had gewassen. Hoe koud ik het ook had, heb hem heel snel teruggegeven. Kreeg er echt braakneigingen van. Dat stinkt nog erger dan vers zweet.
Momenteel gaat het redelijk qua geur. Ik snap ook niet dat het opeens opkomt en nog vreemder, slechts onder één oksel. Ik heb geen haargroei onder de oksels, dus dat is het ook niet, al heb ik wel even een scheermesje er langs gehaald. Wat een mens wel niet voor gekke dingen kan doen.
Oud zweet is het zeer zeker niet, gelukkig niet. Kreeg onlangs een vest aangereikt van iemand die dat ding al tijden niet had gewassen. Hoe koud ik het ook had, heb hem heel snel teruggegeven. Kreeg er echt braakneigingen van. Dat stinkt nog erger dan vers zweet.
Nyx- Kletskop
Hier werkt syneo5 heel goed! Odorex ook, maar dat prikte bij mij altijd. Dus toch maar weer syneo5 gehaald. Ik gebruik het overigens niet te vaak, want het schijnt best heftig spul te zijn? Maar het werkt enorm goed! En verder heb ik gemerkt dat spuitdeo over het algemeen vrij slecht werkt bij mij, een roller werkt veel beter. Moest er even aan wennen, maar ik koop geen spuitbus meer!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nyx schreef:
Vers zweet stinkt niet
Jerry- Ratel
Jerry schreef:Nyx schreef:
Vers zweet stinkt niet
Nee, daar heb je gelijk in.
Maar ik weet even niet hoe ik het dan moet noemen. Dat was ouder zweet? Zweet van een paar maanden?
Nyx- Kletskop
Dat is wel nasty
Jerry- Ratel
Welke deo gebruik je?
Wellicht een paar dagen met kokosolie smeren. Schijnt de bacterien te doden geloof ik. Weet zo even niet meer wat het precies was maar kwam het laatst tegen tussen de lijst met vermeldingen van de functies van kokosolie.
Wellicht een paar dagen met kokosolie smeren. Schijnt de bacterien te doden geloof ik. Weet zo even niet meer wat het precies was maar kwam het laatst tegen tussen de lijst met vermeldingen van de functies van kokosolie.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik smeer na het douchen eerst talkpoeder onder mijn oksels, even in laten werken, aankleden en dan deo.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Deze gebruik ik al jaren;
Kokosolie had ik nog nooit van gehoord. Als het niet oplost zal ik dat toch ook eens moeten proberen.
Kokosolie had ik nog nooit van gehoord. Als het niet oplost zal ik dat toch ook eens moeten proberen.
Nyx- Kletskop
Odorex Extra Dry werkt inderdaad goed, ik gebruik het al jaren en heb nooit meer klachten
Kaninchen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 47
Registratiedatum : 16-05-13
Nyx schreef:Deze gebruik ik al jaren;
Ik zou iets meer gaan voor de 'anti transpirant deodorant' in plaats van de 'parfum deodorant'. Dus een deo waar je niet van gaat stinken ipv een deo waar je lekker van gaat ruiken
Jerry- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij?
» grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!
» Enge plaatjes op pakjes sigaretten.. Dat helpt toch niet?
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij?
» grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!
» Enge plaatjes op pakjes sigaretten.. Dat helpt toch niet?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: