Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij?

+4
Tsjip
Darius
meisje
Mom-Of-3
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij? Empty Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij?

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 feb 2012 - 21:36

Hoi meiden,

In april is me dochter jarig, 2 jaar alweer!
maar nu het volgende, we weten echt niet wat we voor haar moeten kopen.
Even de dingen waar al aan gedacht is:

- ze heeft al een paar poppen
- poppenwagen, bedje, kinderstoeltje
- een glijbaan vind ik wel leuk alleen staat me vriend daar niet echt om te springen omdat de oudste er dan ook mee speelt dus niet echt een cadeau voor haar. Maar dat heb je ook met ander speelgoed denk ik dan.
- misschien echt meisjes speelgoed maar wat?
- kleding vind ik niet echt leuk om te geven

Ik kom echt ff niet verder dan iets voor haar poppen ( waar ze nog niet echt mee speelt) of de glijbaan.

En dan nog een cadeau van haar broer....

Wie helpt mij????

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij? Empty Re: Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij?

Bericht  meisje ma 20 feb 2012 - 21:37

* Keukentje
* Zandbak
* Knutselspulletjes

(en ik denk dat ze toch wel samen gaan spelen met het speelgoed. Ik zou daar niet teveel rekening mee houden)
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij? Empty Re: Ik kom er niet uit....... Wie helpt mij?

Bericht  Darius ma 20 feb 2012 - 21:38

zandbakspullen

een wip. Alleen moeten ze daar wel met zn tweeen op.

een loopfietsje.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 21:42

Nog een mamavan2?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 21:44

Daar zou ik ook geen rekening mee houden.
Ze komen nu op een leeftijd dat ze inderdaad toch wel met elkaars spullen gaan spelen.
Dat geeft toch ook niks?

Wat ideetjes:
* Duplo (Hier heeft ze de spoorbaan van Hello Kitty gekregen, niet van Duplo maar past wel op elkaar)
* Little People

Van een vriendin hoorde ik dat de Play Doh Koekiemonsters Letterlunch een grote hit is!
Dat is misschien ook leuk.

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 feb 2012 - 21:49

Al bedankt voor het meedenken maar zandbak met spulletjes hebben we al. Keukentje hebben we ook, loopfietsje hebben we ook .

Knutselspulletjes hou ik even in me achterhoofd.
En mij maakt het ook niks uit, ze spelen toch wel met elkaars speelgoed.

Nog meer tips?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Tsjip ma 20 feb 2012 - 22:06

Ik dacht even van huh waarom maakt mama van 2 zich hier druk om terwijl haar dochter eerst nog een zware operatie krijgt maar jij ben de andere mama van 2! Ik kan er niet aan wennen laughcry

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 feb 2012 - 22:17

Sorry, ik zou bijna mijn naam veranderen.....

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  TGR ma 20 feb 2012 - 22:22

mamavan2 schreef:Sorry, ik zou bijna mijn naam veranderen.....

Vraag dat even aan. Dit is heel verwarrend https://yescafe.actieforum.com/t13-moderator-topic

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Mom-Of-3 ma 20 feb 2012 - 22:36

Ff een andere naam bedenken, iemand een idee? Dan zal ik het vanmiddag veranderen moet nu ff weg namelijk.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 20 feb 2012 - 22:43

Mom-Of-2 Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  TGR ma 20 feb 2012 - 22:44

Ik vond een step leuk om te krijgen toen ik rond die leeftijd was. Heeft me goed geleerd mijn balans te houden, waardoor ik voor mijn derde jaar heb leren fietsen zonder zijwieltjes.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  TGR ma 20 feb 2012 - 22:44

Lejow schreef:Mom-Of-2 Very Happy

JEMOEDER :P

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan ma 20 feb 2012 - 22:48

Wat maakt dat nou uit, dat ze ergens allebei mee spelen? Dat zou voor mij echt geen reden zijn om dat niet te kiezen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 22:48

weet je dochter zelf ook niet iets wat ze heel erg leuk vind? En als je speelgoed o.i.d. aanschaft dan spelen ze er waarschijnlijk toch allebei mee, hier zou ik ook niet teveel rekening mee houden.

Misschien kan je aan je broer voorstellen dat ze een dagje weggaan? Bv plopsaland of zwemmen ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 23:29

Susan schreef:Wat maakt dat nou uit, dat ze ergens allebei mee spelen? Dat zou voor mij echt geen reden zijn om dat niet te kiezen.
Haha nee inderdaad, je kunt de oudste slechts gaan verbieden om met het speelgoed van de jongste te spelen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 0:01

Een fietsje
Poppenwagen of iets anders voor de pop
Skippydier/bal
(driewiel) step
Schommel
De glijbaan, dat is toch heel leuk!
Puzzels
Boekjes
Speeltent/huisje

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 di 21 feb 2012 - 1:17

Thnx voor de naam lejow, dat is 'm ook geworden. weet alleen niet hoelang het duurt voordat de naam gewijzigd is.

Maar bedankt voor de tips ik denk toch dat ik voor een glijbaan ga kijken, maar nu nog iets wat ze van haar broer krijgt.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Lien di 21 feb 2012 - 2:14

Zelda schreef:
Susan schreef:Wat maakt dat nou uit, dat ze ergens allebei mee spelen? Dat zou voor mij echt geen reden zijn om dat niet te kiezen.
Haha nee inderdaad, je kunt de oudste slechts gaan verbieden om met het speelgoed van de jongste te spelen laughcry

Mijn tante doet dat :shock: Dikke oorlog daardoor, maar ze had een jeugdtrauma dat haar oudere broers/zussen altijd met haar speelgoed mochten spelen Laughing Echt belachelijk, die kinderen hebben aparte bakken met hun EIGEN speelgoed erin.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: