grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!
Ik ben al heel het weekend aan het nadenken, en heb ook al gegoogeld maar ik kan er niet opkomen!
Hier bij mij in de buurt woont een stel met een klein kindje en we komen elkaar redelijk vaak tegen bij het uitlaten van de hond...
Nu zijn die ouders musical 'sterren' maar al van een tijdje geleden, vooral haar herkende ik maar ik kan gewoon niet op haar naam komen!
Niet dat ik er verder iets mee moet of me dan verschrikkelijk cool vind dat ze bij mij om de hoek wonen ofzo... ik kan me er gewoon verschrikkelijk aan irriteren dat ik het weet, maar het gewoon kwijt ben! aaarrg
en aangezien hier volgens mij wel een aantal meiden zitten kunnen jullie mij misschien helpen:
Ze heeft een vrolijk gezicht en donkere krulletjes, ze is niet zo bekend geweest als bijvoorbeeld chantal janzen maar volgens mij wel in een aantal musicals... iets met kinderen? de eerste sound of music? iets met een M?
haha voel me een beetje Char nu
Hier bij mij in de buurt woont een stel met een klein kindje en we komen elkaar redelijk vaak tegen bij het uitlaten van de hond...
Nu zijn die ouders musical 'sterren' maar al van een tijdje geleden, vooral haar herkende ik maar ik kan gewoon niet op haar naam komen!
Niet dat ik er verder iets mee moet of me dan verschrikkelijk cool vind dat ze bij mij om de hoek wonen ofzo... ik kan me er gewoon verschrikkelijk aan irriteren dat ik het weet, maar het gewoon kwijt ben! aaarrg
en aangezien hier volgens mij wel een aantal meiden zitten kunnen jullie mij misschien helpen:
Ze heeft een vrolijk gezicht en donkere krulletjes, ze is niet zo bekend geweest als bijvoorbeeld chantal janzen maar volgens mij wel in een aantal musicals... iets met kinderen? de eerste sound of music? iets met een M?
haha voel me een beetje Char nu
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Re: grrr ik kan er niet opkomen! wie helpt!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
hahahaha verdorie Darcy, you just made my day!
hahahaha verdorie Darcy, you just made my day!
Guus- Kletskop
Hahaah, ik wist het meteen toen je vrolijk, bruine krullen en Sound of Music zei
Gast- Gast
ja dat van de sound of music wist ik niet zeker hahaha,
zooo fijn! echt een opluchting!
kan er echt gek van worden als ik ergens niet opkom, ookal is het totaal niet belangrijk!
zooo fijn! echt een opluchting!
kan er echt gek van worden als ik ergens niet opkom, ookal is het totaal niet belangrijk!
Guus- Kletskop
Wow wat fijn dat je grote mysterie binnen 2 minuten opgelost is!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Haha ja herkenbaar, dat heb ik ook weleens. Dan rust ik niet voor ik het weet
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Grrr balen! Vriezer niet goed gesloten
» Grrr om dat ene weekje..
» grrr wehkamp
» Enge plaatjes op pakjes sigaretten.. Dat helpt toch niet?
» Voor jezelf opkomen
» Grrr om dat ene weekje..
» grrr wehkamp
» Enge plaatjes op pakjes sigaretten.. Dat helpt toch niet?
» Voor jezelf opkomen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: