Moeilijk....wordt het Maleisie, Bali of Vietnam???
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moeilijk....wordt het Maleisie, Bali of Vietnam???
Vriend en ik willen eind van de zomer een verre reis maken van ongeveer 20 dagen. Eerst hadden we Maleisie in ons hoofd, zagen toen reizen naar Bali en vervolgens tipte een vriend van ons op Vietnam. Alle 3 de landen hebben hun mooie, leuke en interessante dingen en qua prijs doen ze niet heel veel van elkaar onder als je goed rondkijkt.
Alleen...nu weten we het allemaal niet meer! Weten even niet meer waar we moeten kijken, we zien zoveel leuks!
Iemand tips en/of ervaringen met bovenstaande bestemmingen??
xx
Alleen...nu weten we het allemaal niet meer! Weten even niet meer waar we moeten kijken, we zien zoveel leuks!
Iemand tips en/of ervaringen met bovenstaande bestemmingen??
xx
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Moeilijk....wordt het Maleisie, Bali of Vietnam???
Ik zou zeggen Maleisië maar ik ben bevooroordeeld omdat ik daar vijf maanden geweest en in de andere plaatsen korter. Maar het is natuurlijk zoals je zelf al zegt; alle drie de bestemmingen hebben mooie kanten. Je moet doen wat jullie het meeste aanspreekt, je gaat sowieso een mooie vakantie hebben.
Ik vond persoonlijk trouwens de bevolking in Vietnam minder vriendelijk dan in andere Aziatische landen, dat was wel jammer. En in Bali kun je Kuta het beste vermijden, dat is net als Salou voor de Australiërs, en het is een beetje zonde om daar zo ver voor te vliegen.
Ik vond persoonlijk trouwens de bevolking in Vietnam minder vriendelijk dan in andere Aziatische landen, dat was wel jammer. En in Bali kun je Kuta het beste vermijden, dat is net als Salou voor de Australiërs, en het is een beetje zonde om daar zo ver voor te vliegen.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Vietnam!! Supermooi land qua natuur en ik vind de mensen er ook heel vriendelijk. Misschien alleen in de grotere steden of toeristische plaatsen niet, maar die kun je gewoon mijden. Schitterende natuur in het noorden.
Gast- Gast
De mensen in Vietnam zijn zeker vriendelijk trouwens, ik vond ze alleen minder vriendelijk dan in de omringende landen.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ga van de zomer naar Azie voor 4 weken, weet nog niet precies waarheen. Ondanks dat Vietnam heel mooi schijnt te zijn wordt dat het niet omdat ik vaak lees dat 4 weken al te kort is voor zo'n groot land. Daarom zou ik er voor 20 dagen al helemaal niet heen gaan. Maleisie ben ik wel geweest en is voor 20 dagen misschien net aan. Ik vond het een heel mooi en leuk land! Vanuit Phuket in Bangkok met de bus richting de grens overgang gegaan. In maleisie aangekomen naar Perhentian Islands gegaan, zooo mooi daar! Heerlijk snorkelen/duiken en relaxen. Daarna Cameron Highlands en Taman Negara, beide mooie natuur gebieden. Daarna naar Pulau Pangkor maar daar was echt niks aan. Toen nog Kuala Lumpur, hele leuke moderne stad! Goed om te shoppen.
Over Bali weet ik niet echt iets, misschien dat ik daar zelf deze zomer heen ga...
Over Bali weet ik niet echt iets, misschien dat ik daar zelf deze zomer heen ga...
*Rainbow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11
Ik denk zelf dat 3 weken Bali wel erg lang is, had het er zelf wel na een week gezien. Je zou het eventueel kunnen combineren met Lombok of de Gili-eilanden. Maar ja, andere mensen vermaken zich prima 3 weken op Bali. Vietnam en Maleisië ben ik nog niet geweest (als het goed is ga ik deze zomer naar Maleisië :-))
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: