Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

van internet bestellen

5 plaatsers

Ga naar beneden

van internet bestellen Empty van internet bestellen

Bericht  sanne-84 za 5 nov 2011 - 0:12

ik ben op zoek naar een leuke winterjas, en kwam op een site verschillende jassen tegen. nu bestel ik bijna nooit niks via internet, omdat je ze dan niet kan passen etc, maar nu is het even niet anders.
is het raar om 6 jassen tegelijk te bestellen? weet namelijk niet welke ik wil en wil ze graag aan zien.. zit meteen ook aan een flinke rekening natuurlijk (nu hebben we dat wel, wetende dat we de helft dus terugkrijgen als we het terugsturen) maar staat wel raar.. of niet?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van internet bestellen Empty Re: van internet bestellen

Bericht  Lien za 5 nov 2011 - 0:15

Ik bestel ook heel vaak in dubbele maten maar dan wel als ik het achteraf kan betalen, dus met een acceptgiro erbij!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van internet bestellen Empty Re: van internet bestellen

Bericht  Makamba za 5 nov 2011 - 0:16

Ik vind het op zich niet raar! In de winkel pas je toch ook verschillende jassen? Je kan er dan maar beter zes tegelijk bestellen en de rest terug sturen, dan dat je steeds een andere jas moet blijven bestellen, weer moet wachten, terug sturen en zo door.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van internet bestellen Empty Re: van internet bestellen

Bericht  Coco za 5 nov 2011 - 0:24

Helemaal niet raar. Ik bestel meestal voor 500-600 euro per keer en dan gaat de helft retour. Ik heb echt geen zin om 3 x per week een pakje retour te sturen via het postkantoor.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

van internet bestellen Empty Re: van internet bestellen

Bericht  Monte za 5 nov 2011 - 0:26

sanne-84 schreef:ik ben op zoek naar een leuke winterjas, en kwam op een site verschillende jassen tegen. nu bestel ik bijna nooit niks via internet, omdat je ze dan niet kan passen etc, maar nu is het even niet anders.
is het raar om 6 jassen tegelijk te bestellen? weet namelijk niet welke ik wil en wil ze graag aan zien.. zit meteen ook aan een flinke rekening natuurlijk (nu hebben we dat wel, wetende dat we de helft dus terugkrijgen als we het terugsturen) maar staat wel raar.. of niet?
Wat bedoel je hier precies mee?

OT: ik bestel ook wel eens meerdere jassen, maar betaal die eigenlijk nooit vooraf. Dus mocht een acceptgiro niet kunnen, dan bestel ik niets.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

van internet bestellen Empty Re: van internet bestellen

Bericht  sanne-84 za 5 nov 2011 - 0:30

achteraf betalen kan volgens mij alleen maar met een bestelling tot 300 euro, en daar zit ik wel overheen;)
heb nu een rekening van 1000 euro (en dat heb ik nu wel) waarvan we dus veel terugkrijgen als ik 5 van de 6 jassen terugstuur (en dus geen 1000 euro kwijt ben)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van internet bestellen Empty Re: van internet bestellen

Bericht  Coco za 5 nov 2011 - 0:35

Tot welk bedrag je achteraf kunt betalen is vaak afhankelijk van je bestel en betaal geschiedenis. Bij H&M kan ik tot 600, bij wehkamp tot 1100 en otto tot 500. Very Happy

Maar ik zou direct alles tegelijk bestellen (als het geld zolang gemist kan worden). In het echt kun je veel beter zien welke echt mooi is. Afbeeldingen komen qua kleur vaak niet overeen. En de kwaliteit kun je er via een afbeelding natuurlijk ook niet vanaf zien.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

van internet bestellen Empty Re: van internet bestellen

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 9:56

Of per credit card betalen in het begin van de maand en zorgen dat de jassen voor het einde van de maand terug zijn.. dan merk je er ook niets van..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

van internet bestellen Empty Re: van internet bestellen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum