Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bestellen bij Welikefashion

Ga naar beneden

Bestellen bij Welikefashion Empty Bestellen bij Welikefashion

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:28

Wie bestelt daar wel eens wat? Hoe is de service en bezorgen ze snel? Ik heb deze 2 jurkjes besteld, wat vinden jullie? ik denk dat ik er 1 ga kiezen en de ander ga terugsturen, dus ik hoop dat het terugsturen ook een beetje gemakkelijk gaat.

Bestellen bij Welikefashion HannaDarkGrey_1

Bestellen bij Welikefashion Soaked_MG_0260WLFPB105

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestellen bij Welikefashion Empty Re: Bestellen bij Welikefashion

Bericht  Paper Crown di 11 okt 2011 - 9:32

Bobbie schreef:Wie bestelt daar wel eens wat? Hoe is de service en bezorgen ze snel? Ik heb deze 2 jurkjes besteld, wat vinden jullie? ik denk dat ik er 1 ga kiezen en de ander ga terugsturen, dus ik hoop dat het terugsturen ook een beetje gemakkelijk gaat.

Bestellen bij Welikefashion HannaDarkGrey_1

Bestellen bij Welikefashion Soaked_MG_0260WLFPB105

Ik bestel daar heel vaak. Goede service hoor! Ze sturen alles op en je krijgt een sms als je pakket is verzonden etc, heel fijn. Ze zitten op steenworp afstand van mijn werk dus ik haal kleding daar op nadat ik het besteld heb en breng dingen daar terug die niet zo leuk waren.

Je 2de jurkje vind ik stom. Ik hou niet van dat gedrapeerde.. slordig! Maar de eerste is leuk!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestellen bij Welikefashion Empty Re: Bestellen bij Welikefashion

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:36

Fijn om te weten. Ze hebben er echt leuke dingen vind ik, en van goedkoop tot duur. Ik woon er helemaal niet in de buurt, dus ze moeten bij de buren bezorgen of afleveren op het postkantoor. Ik vond dat gedrapeerde juist leuk, wil er mijn Mi Moneda ketting bij dragen en verder lekker simpel houden (en je vetjes vallen niet zo op zo ;-)). Ik ben alleen benieuwd naar de stof, of het niet zo'n goedkope synthetische stof is. De eerste is donkergrijs, ben benieuwd naar de kleur irl en of ik het goed kan combineren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestellen bij Welikefashion Empty Re: Bestellen bij Welikefashion

Bericht  Paper Crown di 11 okt 2011 - 9:39

Jij hebt geen vetjes.. Dus geen zorgen! Ik draag mijn mi moneda echt overal bij.. ook over makkelijke jurkjes.. staat er altijd puik bij inderdaad! Zwart is altijd goed, je kunt deze jurkjes zowel stoer als sexy combineren!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestellen bij Welikefashion Empty Re: Bestellen bij Welikefashion

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum