Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? Empty Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 1:50

Ik zou graag deze manden willen, maar ik kan verder niks vinden op de website wat ik er eventueel nog bij zou willen hebben om aan de 19 euro te komen.



Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? MLHA26_0456_001R_82752

Wie o wie wil dit voor mij mee bestellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? Empty Re: Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

Bericht  Jerry di 22 maa 2011 - 2:15

gister net wat besteld...


Is dat trouwens de regel, minimaal voor 19 euro?
Ik had namelijk o.a. een rokje besteld á 4,95 (totaalbedrag iets van 50 euro), maar dat rokje kon niet op dezelfde tijd geleverd worden als de rest en dus besloot de website even voor mij dat die bestelling gecanceld werd :shock:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? Empty Re: Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

Bericht  Niekske di 22 maa 2011 - 2:33

Jerry schreef:gister net wat besteld...


Is dat trouwens de regel, minimaal voor 19 euro?
Ik had namelijk o.a. een rokje besteld á 4,95 (totaalbedrag iets van 50 euro), maar dat rokje kon niet op dezelfde tijd geleverd worden als de rest en dus besloot de website even voor mij dat die bestelling gecanceld werd :shock:

Ja dat heb ik ook al vaker gehad, het staat nergens op de site... er staat alleen dit:
Artikelen met een verschillende leveringstermijnHet kan gebeuren dat de artikelen die je bestelt verschillende leveringstermijnen hebben. Je kunt er in dat geval voor kiezen om jouw bestelling in delen of in één keer geleverd te krijgen. Kies je voor levering in delen, dan sturen wij je de overige artikelen toe zodra deze bij ons binnenkomen. Hier hoef je verder niets extra’s voor te doen en er worden natuurlijk ook geen extra verzendkosten voor berekend.

maar ik krijg vrijdag loon en dan ga ik waarschijnlijk wel weer wat dingen bestellen, dus ik zal dan even iets laten weten mammalin, als er nog niemand eerder iets gaat bestellen!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? Empty Re: Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

Bericht  Blond di 22 maa 2011 - 2:44

Ik heb wel leuke dingen gezien, maar ik mag van mezelf nu even niets bestellen..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? Empty Re: Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 2:57

Zit me net te bedenken dat ik natuurlijk ook voor 19 euro kan bestellen en het dan gewoon weer terugsturen.

Nou ja, als iemand het mee kan bestellen is het super en anders doe ik het zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? Empty Re: Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

Bericht  Jerry di 22 maa 2011 - 4:12

Niekske schreef:
Jerry schreef:gister net wat besteld...


Is dat trouwens de regel, minimaal voor 19 euro?
Ik had namelijk o.a. een rokje besteld á 4,95 (totaalbedrag iets van 50 euro), maar dat rokje kon niet op dezelfde tijd geleverd worden als de rest en dus besloot de website even voor mij dat die bestelling gecanceld werd :shock:

Ja dat heb ik ook al vaker gehad, het staat nergens op de site... er staat alleen dit:
Artikelen met een verschillende leveringstermijnHet kan gebeuren dat de artikelen die je bestelt verschillende leveringstermijnen hebben. Je kunt er in dat geval voor kiezen om jouw bestelling in delen of in één keer geleverd te krijgen. Kies je voor levering in delen, dan sturen wij je de overige artikelen toe zodra deze bij ons binnenkomen. Hier hoef je verder niets extra’s voor te doen en er worden natuurlijk ook geen extra verzendkosten voor berekend.

maar ik krijg vrijdag loon en dan ga ik waarschijnlijk wel weer wat dingen bestellen, dus ik zal dan even iets laten weten mammalin, als er nog niemand eerder iets gaat bestellen!

Nou, ik heb even gebeld (a 7,5cent per minuut, maargoed...)
Het blijkt, dat als je bestelling wordt opgesplitst, het per 'levering' minimaal 7euro aan producten moet zijn. Dit staat nergens op de website, maar dat wordt nog aangepast.

@ Mammalin: gewoon van alles bestellen en terugsturen :P (Of het gewoon als een legitieme reden zien om wat leuks te bestellen :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? Empty Re: Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 5:11

Nou, ik heb besteld hoor Very Happy
Twee van die manden en een shortama voor mijn zoontje. Heeft hij uiteindelijk toch nodig deze zomer.

Dus een onzinnig topic dit Twisted Evil


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen? Empty Re: Gaat iemand nog wat bij H&M bestellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum