Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Niet burgerlijke' vrijgezellenfeest-ideetjes gezocht

+17
Shisha
Fortissimo
piertje
Caroow
Ilovethe90s
Pompoen
*Lookie*
Jeanette
Jerry
Marin
Toet
Suus
Poubelle
Snirp
Catwoman79
Ooh La La!
Elliot
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

'Niet burgerlijke' vrijgezellenfeest-ideetjes gezocht - Pagina 2 Empty Re: 'Niet burgerlijke' vrijgezellenfeest-ideetjes gezocht

Bericht  Burn di 21 mei 2013 - 8:57

Wij gaan dit waarschijnlijk doen met m'n schoonzusje, http://www.postwagen.nl/militaire-dienstplichtspel-vrijgezellenfeest/
Maar ook omdat m'n broer in het leger zit! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Niet burgerlijke' vrijgezellenfeest-ideetjes gezocht - Pagina 2 Empty Re: 'Niet burgerlijke' vrijgezellenfeest-ideetjes gezocht

Bericht  Shisha di 21 mei 2013 - 20:56

Een collega van mij had als vrijgezellenfeest een fotoshoot op de wallen achter het raam. Van wat ik hoorde was dat wel erg leuk en hebben ze erg veel lol gehad en het is totaal niet burgelijk. Wink
Maar niet in Haarlem dus maar opzich is Amsterdam natuurlijk niet heel erg ver weg.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Elliot di 21 mei 2013 - 21:04

Oh Sisha daar had ik ook een arrangement van gevonden! Hoerensloeren heet dat, haha! 'Niet burgerlijke' vrijgezellenfeest-ideetjes gezocht - Pagina 2 281626781Lijkt me ook erg grappig!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Niekske di 21 mei 2013 - 21:23

Wij hebben ook eens een workshop burlesque dansen gedaan, erg leuk! 's avonds in de kroeg hadden we ook nog allemaal opdrachten voor de vrijgezel, ze moest met haar burlesque moves mannen versieren enzo smile crazy88 heb ik ook eens gedaan, dat was echt hilarisch!

Begin de dag met een champagne ontbijt, dan begint iedereen meteen wat losser Wink hopelijk kun je regelen dat iedereen kan blijven slapen, ik vind dat dat er inderdaad wel bijhoort!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 22 mei 2013 - 5:23

Ik vind dingen als paaldansen, een stripper, of etentjes waarbij het brood in de vorm van een piemel is gebakken, juist het tóppunt van burgerlijk. Zo kinderachtig... van die wijven die gaan gillen als ze een piemel van dichtbij zien. Ik heb genoeg piemels in mijn leven gezien en trouwen doe ik juist omdat dat niet zo nodig meer hoeft. Gillen om een piemel heb ik nooit gedaan, ik ben volwassen, geen zestien meer... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Burn wo 22 mei 2013 - 5:27

KimRosenberg85 schreef:Ik vind dingen als paaldansen, een stripper, of etentjes waarbij het brood in de vorm van een piemel is gebakken, juist het tóppunt van burgerlijk. Zo kinderachtig... van die wijven die gaan gillen als ze een piemel van dichtbij zien. Ik heb genoeg piemels in mijn leven gezien en trouwen doe ik juist omdat dat niet zo nodig meer hoeft. Gillen om een piemel heb ik nooit gedaan, ik ben volwassen, geen zestien meer... 'Niet burgerlijke' vrijgezellenfeest-ideetjes gezocht - Pagina 2 394967
lol!lol!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Jerry do 23 mei 2013 - 21:34

KimRosenberg85 schreef:Ik vind dingen als paaldansen, een stripper, of etentjes waarbij het brood in de vorm van een piemel is gebakken, juist het tóppunt van burgerlijk. Zo kinderachtig... van die wijven die gaan gillen als ze een piemel van dichtbij zien. Ik heb genoeg piemels in mijn leven gezien en trouwen doe ik juist omdat dat niet zo nodig meer hoeft. Gillen om een piemel heb ik nooit gedaan, ik ben volwassen, geen zestien meer... laughcry

Het zijn misschien typische vrijgezellenactiviteiten, maar verre van burgerlijk als je mij vraagt :P

En jij doet niet aan seks na het huwelijk? Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 20:04

Haha Kim, waren jouw piemels niet het gillen waard misschien? Very Happy
Nee, ik ben het met je eens (zal niet verrassend zijn) maar buiten dat zie ik wel andere leuke dingen voorbij komen. Ik sla dit topic maar op denk ik, altijd handig smile.

Gast
Gast

Bericht  Barbabella vr 24 mei 2013 - 20:28

Ik heb in juli ook een niet burgerlijk vrijgezellenfeest. Als activiteit gaan we een of ander spel doen in het teken van de film 'the hangover'
Weet niet precies wat het allemaal in gaat houden maar misschien ook wel leuk voor jullie.

http://www.tbevents.nl/uitjes/the-hangover
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  SoGood vr 24 mei 2013 - 20:33

Nou, gooi wat drank in mij en zwaai een piemel in mijn gezicht en ik ga heel hard schreeuwen hoor.

En ik ben niet burgerlijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 20:37

Hahahaha Very Happy

Ik vind burgerlijk ook niet perse iets negatiefs. Ik heb een zwaar burgelijk vrijgezellenfeestje voor mijn zusje georganiseerd. Precies wat ze leuk vond en het was ook superleuk Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 24 mei 2013 - 21:10

Ik moet voor in de winter ook een vrijgezellenfeest organiseren maar ik vind het wel lastig. Het moet best wel een beetje ordinair zijn maar aan de andere kant zijn er ook wat van die serieuze mutjes bij (schoonfamilie) die piemels, wijn en dansen tot in de morgen, wat minder leuk vinden.

Lastigggg!

Ik heb ook weleens een heel spiritueel vrijgezellenfeest georganiseerd met een traditionele bruiloftsdans, meditatie, wensen vanuit je hart voor de bruid enz. Was leuker dan ik dacht! Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: