Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

+6
Kexter
TukTuk
Susan
Minx
Davinia
Pandora
10 plaatsers

Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Pandora ma 5 maa 2012 - 20:23

Hoi meiden,

Mijn zwangere schoonzusje en zwager hebben besloten om op zeer korte termijn te gaan trouwen, nu willen we nog snel een last-minute vrijgezellenfeestje voor haar organiseren. Het feestje zal komende zondagmiddag plaats gaan vinden maar nu de grote vraag.... WAT GAAN WE DOEN???
We zijn al aan het brainstormen geweest maar komen er nog niet echt uit, ze is ruim 30 weken zwanger.

Wie heeft een leuke idee??
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Davinia ma 5 maa 2012 - 20:37

De standaard dingen schieten mij dan te binnen zoals workshops. Bijvoorbeeld sieraden maken, taart bakken of dat soort rustige dingen en daarna wokken.
Of High Tea'en.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Minx ma 5 maa 2012 - 20:41

Ik zou het heel simpel houden, bijvoorbeeld een hele hoop maskertjes halen en lekker de hele middag gaan tutten. Lekker met thee en allerlei hapjes erbij en dan 's avonds allemaal mooi in de make-up lekker uit eten gaan
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Susan ma 5 maa 2012 - 20:58

Fairytale schreef:Ik zou het heel simpel houden, bijvoorbeeld een hele hoop maskertjes halen en lekker de hele middag gaan tutten. Lekker met thee en allerlei hapjes erbij en dan 's avonds allemaal mooi in de make-up lekker uit eten gaan

Zoiets inderdaad, of als dat niks voor je is gewoon een high tea thuis en 's avonds uit eten of 's avonds een lekker buffet en een paar leuke films. Ik zou het zeker niet te ingewikkeld of te duur maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:19

Nu ben ik niet de meest creatieve, maar door het zonnetje dat nu naar binnen spiekt, denk ik gelijk aan High Tea. Zondagmiddag, lekker in een zonovergoten tuin met lekkere hapjes en thee. En daarna een beautymiddag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  TukTuk ma 5 maa 2012 - 22:24

Ik zou ook voor een high tea gaan, eventueel zelf thuis, en dan savonds lekker uit eten. Denk dat ze met 30 weken zwangerschap er niet op zit te wachten om heel actief te gaan doen?

Of naar een Spa, en daar gewoon een lekkere behandeling alleen doen, zoals een gezichtsbehandeling of massage?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Kexter ma 5 maa 2012 - 23:03

En anders kan je bowlen, glowgolfen, uit eten, karaokebar, speurtocht of gewoon iets anders grappigs doen :P
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Happy ma 5 maa 2012 - 23:55

Fairytale schreef:Ik zou het heel simpel houden, bijvoorbeeld een hele hoop maskertjes halen en lekker de hele middag gaan tutten. Lekker met thee en allerlei hapjes erbij en dan 's avonds allemaal mooi in de make-up lekker uit eten gaan

Gezien het termijn van haar zwangerschap zou ik ook zoiets doen. Lekker tutten en eten Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Pompoen di 6 maa 2012 - 0:11

Wij hebben last minute het hele vrijgezellenfeest op de schop moeten gooien vanwege vele afzeggingen en zijn toen een fotoshoot gaan doen in Volendam. De foto's zijn op een verjaardagskalender terecht gekomen. Daarnaast hebben we in Volendam wat dingetjes gedaan.
Mijn keuze zou het niet zijn geweest maar het was eigenlijk best wel heel erg leuk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Pandora wo 7 maa 2012 - 0:06

тыквашка schreef:Wij hebben last minute het hele vrijgezellenfeest op de schop moeten gooien vanwege vele afzeggingen en zijn toen een fotoshoot gaan doen in Volendam. De foto's zijn op een verjaardagskalender terecht gekomen. Daarnaast hebben we in Volendam wat dingetjes gedaan.
Mijn keuze zou het niet zijn geweest maar het was eigenlijk best wel heel erg leuk!

Ooo...dit vind ik eigenlijk best een grappig idee!
Waren jullie destijds ook op een zondagmiddag? Want ik vraag me af of de winkels e.d. wel op zondag in maart geopend zijn....

Iemand uit Volendam hier??
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Paper Crown wo 7 maa 2012 - 1:27

Pandora schreef:

Iemand uit Volendam hier??

Zegt u het maar Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! 166342
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 1:43

2CKC2 schreef:
Pandora schreef:

Iemand uit Volendam hier??

Zegt u het maar Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! 166342

Kom jij uit Volendam?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Paper Crown wo 7 maa 2012 - 1:57

Powerbabe schreef:
2CKC2 schreef:
Pandora schreef:

Iemand uit Volendam hier??

Zegt u het maar Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! 166342

Kom jij uit Volendam?!

Heel lang gewoond! Jaaaa
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Pandora wo 7 maa 2012 - 2:40

2CKC2 schreef:
Powerbabe schreef:
2CKC2 schreef:
Pandora schreef:

Iemand uit Volendam hier??

Zegt u het maar Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! 166342

Kom jij uit Volendam?!

Heel lang gewoond! Jaaaa

Stel nou dat we zondagmiddag wel die kant op gaan, wat is er dan, naast de foto in klederdracht, nog meer leuk om te doen?
Het is een vrijgezellenfeestje dus de vrijgezelf mag best een paar gekke dingen doen en een beetje voor schut gezet worden maar om nou te voorkomen dat het echt slenteren zonder doel word hoor ik graag wat er eventueel nog meer leuk is om te doen/zien...

Alvast bedankt!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Miss G wo 7 maa 2012 - 3:01

Pandora schreef:
2CKC2 schreef:
Powerbabe schreef:
2CKC2 schreef:
Pandora schreef:

Iemand uit Volendam hier??

Zegt u het maar Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! 166342

Kom jij uit Volendam?!

Heel lang gewoond! Jaaaa

Stel nou dat we zondagmiddag wel die kant op gaan, wat is er dan, naast de foto in klederdracht, nog meer leuk om te doen?
Het is een vrijgezellenfeestje dus de vrijgezelf mag best een paar gekke dingen doen en een beetje voor schut gezet worden maar om nou te voorkomen dat het echt slenteren zonder doel word hoor ik graag wat er eventueel nog meer leuk is om te doen/zien...

Alvast bedankt!

Volgens mij is daar ook een sterrenroute te doen toch, langs de huizen van bekende Volendammers.
Winkels op de dijk zijn wel open, en volgens mij ook in het Havenhof.
Voor de rest heb ik niet echt tips om te doen, ben er veel te vaak daarvoor :P maar zat gezellige kroegjes etc. om een hapje/drankje te doen!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Pandora wo 7 maa 2012 - 3:06

XxXGeesje schreef:
Pandora schreef:
2CKC2 schreef:
Powerbabe schreef:
2CKC2 schreef:
Pandora schreef:

Iemand uit Volendam hier??

Zegt u het maar Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! 166342

Kom jij uit Volendam?!

Heel lang gewoond! Jaaaa

Stel nou dat we zondagmiddag wel die kant op gaan, wat is er dan, naast de foto in klederdracht, nog meer leuk om te doen?
Het is een vrijgezellenfeestje dus de vrijgezelf mag best een paar gekke dingen doen en een beetje voor schut gezet worden maar om nou te voorkomen dat het echt slenteren zonder doel word hoor ik graag wat er eventueel nog meer leuk is om te doen/zien...

Alvast bedankt!

Volgens mij is daar ook een sterrenroute te doen toch, langs de huizen van bekende Volendammers.
Winkels op de dijk zijn wel open, en volgens mij ook in het Havenhof.
Voor de rest heb ik niet echt tips om te doen, ben er veel te vaak daarvoor :P maar zat gezellige kroegjes etc. om een hapje/drankje te doen!

Kijk...zoiets lijkt me nou leuk!
Hoe komen we aan zo'n route...??
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Miss G wo 7 maa 2012 - 3:13

Op volendam events staan diverse speurtochten etc (heb het maar even voor je gegoogled, was eigenlijk wel benieuwd of het echt bestond :P ).
Maar volgens mij waren de "sterren" er niet blij mee, dus geen idee of een route zo verkrijgbaar is..

Knal zo die site hier, maar volgens mij mag dat niet dus maar even aangepast! smile
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Pompoen wo 7 maa 2012 - 3:17

Pandora schreef:
тыквашка schreef:Wij hebben last minute het hele vrijgezellenfeest op de schop moeten gooien vanwege vele afzeggingen en zijn toen een fotoshoot gaan doen in Volendam. De foto's zijn op een verjaardagskalender terecht gekomen. Daarnaast hebben we in Volendam wat dingetjes gedaan.
Mijn keuze zou het niet zijn geweest maar het was eigenlijk best wel heel erg leuk!

Ooo...dit vind ik eigenlijk best een grappig idee!
Waren jullie destijds ook op een zondagmiddag? Want ik vraag me af of de winkels e.d. wel op zondag in maart geopend zijn....

Iemand uit Volendam hier??

Ik denk dat de winkels op zondag niet open zijn...hoewel de toeristische winkels dat misschien wel zijn. Wij waren op een zaterdag!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Pompoen wo 7 maa 2012 - 3:21

Wij hebben dus in de studio foto's gemaakt en daarna nog een serie buiten waarvan 1 in klederdracht en daarna moest de vrijgezel een aantal opdrachten doen in Volendam (ze moest een Nick een Simon en een *naam vriend* vinden, met ... jongens op de foto, uitzoeken hoe gastvrij Volendammers waren door ze om fruit te vragen ehh...nou ja vage opdrachten dus) en 's avonds zijn we gaan eten op de Dijk ergens, dat was ook superlekker en gezellig.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP! Empty Re: Last-minute vrijgezellenfeest ideen gezocht! HELP!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum