Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

+18
Evalynn
Angela_1986
Anousch91
Snoopy
Sarah1985
Pommes
Melis_je
Char1
Kowalski
Mermaid
Rush
Burn
Reva
Manderijn
Razz
TukTuk
Parisienne
Caribbeanlover
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Anousch91 di 21 mei 2013 - 7:41

Mermaid schreef:

Ik kan me herinneren dat ik ook veel chocola en cadeaubonnen kreeg, vond ik juist leuk en lekker.

+1

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? - Pagina 2 Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Parisienne di 21 mei 2013 - 7:46

Caribbeanlover schreef:Iedereen gebruikt tpch douchegel ed. Zulke dingen heeft ze ook vaak gehad voor haar verjaardagen. Ze heeft parfum en draagt ook regelmatig nagellak.

Snoep................are you kidding me?! Ze is geen 12 en zelfs voor een kind van 12 kan je daar niet mee aanzetten. Maar bedankt voor het aparte idee iig.Wat geef je aan iemand die geslaagd is? - Pagina 2 253468018
Jongeren? Ik zei dat ze examen doet, dan ben je niet echt meer zo jong en vaak al volwassen.
Een echt vriendelijke manier van reageren vind ik dit niet. Jouw reactie valt bij mij inderdaad onder iemand belachelijk maken. Dat jij het niet leuk vindt, prima. Kan je dat ook normaal zeggen?

Daarbij hoef je toch niet alleen een zak snoep te geven. Doe er een cadeaubon of bioscoopbon bij.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 8:08

CBL, ik heb bij jou vaak het idee dat ze uitdrukkingen ergens hoort of leest waarvan je denkt 'hey, dat klinkt leuk', en dat je ze zelf ook probeert te gebruiken, maar dan steeds nét in de verkeerde context Laughing Of zie ik dat verkeerd?

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 21 mei 2013 - 8:22

Fijn dat je zo aardig reageert op mensen die je tips geven, CBL!

Ik heb vandaag ook cadeautjes gekocht voor 2 mensen die examen hebben gedaan, de een is 45, de ander 52... Dus iets meer info in je openingspost was misschien handig geweest zodat er meer gerichte tips gegeven kunnen worden.

Een pakketje zoals je zelf bedacht kan inderdaad, als je zeker weet dat ze nagellak e.d. gebruikt. Snoep is volgens mij altijd goed! Lekkere thee (evt. uit de theewinkel) er bij, een leuk tijdschrift of een tijdschriftenbon.

Ik kreeg toen ik geslaagd was zo'n champagnefles gevuld met Celebrations, was ik erg blij mee hoor angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Evalynn di 21 mei 2013 - 8:58

Een boekenbon? (deed het bij mij altijd goed, nog steeds trouwens)
Celebrations inderdaad?
Snoep deed het bij mij ook goed hoor, maar ik zou dan wel iets leuks doen (niet een zak schepsnoep), bij de Action heb je nu hele leuke glazen snoeppotten met van dat oud-hollands snoep in.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Aziraphale di 21 mei 2013 - 9:04

Pommes schreef:Ik zou toch iets van een cadeaubon geven, dan kan ze ook iets uitzoeken wat ze zelf leuk vind. Douchegel o.i.d. vond ik verschrikkelijk om te krijgen en ook vind ik zoiets net als parfum erg persoonlijk.
Chocola kan altijd wel, wie houd er nu niet van chocola :P

*Meldt zich*
Ik houd echt niet van chocolade en ik krijg dat dus erg vaak cadeau als juf zijnde. Ik durf nooit zo goed te zeggen dat ik het eigenlijk niet lust. Op m'n vorige school wist mijn groep 3 dat namelijk wel en die schreeuwden dan altijd heel hard dat ik helemaal geen chocolade lust, en dat vond ik zo zielig voor het kindje/de ouder dat het dan cadeau gaf...

Ik zou denk ik gewoon geld in een envelop doen en dan een leuke kaart erbij. Misschien saai, maar daar maakte je me erg blij mee toen ik 16 was. Stiekem nu nog, haha.

Laatst aangepast door Aziraphale op di 21 mei 2013 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ijsjemeisje di 21 mei 2013 - 11:11

Uhm...een gourmetstel?Wat geef je aan iemand die geslaagd is? - Pagina 2 281626781

Ik zal ook voor een bon gaan. Ik vind het altijd lastig voor die leeftijd.
Een bon komt altijd wel van pas.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 21 mei 2013 - 21:43

Het is niet dat ik snoep niet vind kunnen, maar ik wil dat niet geven omdat ik dat zelf zo goedkoop over vind komen alsof ik niet meer wil besteden. Ik zal mij schamen als ik dat zou geven voor mezelf dan he.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Rush di 21 mei 2013 - 21:45

Schepsnoep is anders reteduur! :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caribbeanlover di 21 mei 2013 - 22:01

Ik houd niet van snoep dus had geen idee.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne di 21 mei 2013 - 22:01

Dan kan je er toch nog iets bij doen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover di 21 mei 2013 - 22:03

Ik was dus van plan om zo'n (rieten)mandje te vullen met douchfoam (of gel), scrubzout, bodylotion, nagellak, manicuresetje en voor de grap een opblaasband aangezien ze nog met vakantie gaat daarna en ik er tig hier al heb.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Pommes di 21 mei 2013 - 22:20

Als ze nog op vakantie gaat zou ik eerder dat een pakketje voor maken. Badhanddoek, zonnebrand, zwemband, ...

Mar ik hou dan ook niet van die douchepakketjes :P
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Parisienne di 21 mei 2013 - 22:47

Het idee van Pommes vind ik ook leuk. Nog een zonnebril erbij, een leuke ketting/armband, badslippers, etc. Leuker dan inderdaad een douchepakketje.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 22 mei 2013 - 1:20

Als mijn kralen binnen zijn tegen die tijd, dan wilde ik sowieso al een armbandje erbij doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marsy28 wo 22 mei 2013 - 1:53

Ik vind het een leuk idee CBL, iets voor de lichaamsverzorging, iets voor de vakantie en een leuk armbandje en misschien kun je inderdaad voor de leuk nog een zakje snoep erbij doen. Dan heb je een ontzettend veelzijdig en leuk cadeau vind ik en is er áltijd iets bij wat ze echt leuk vindt!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast wo 22 mei 2013 - 1:55

Ik vind jouw idee hartstikke leuk hoor CBL, zou ik heel lief vinden als ik dat zou krijgen smile.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 22 mei 2013 - 7:00

Snoep erbij vind ik best leuk om te geven, maar niet alleen snoep. Ik zou wel aan iemand to 12 jr alleen snoep kunnen geven.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Exogenesis wo 22 mei 2013 - 7:20

Ik vind je eerste idee sowieso leuk, CBL!
Als meid van die leeftijd is dat toch leuk? En lekker veel kleine cadeautjes maakt het extra verrassend smile
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  TukTuk wo 22 mei 2013 - 8:33

Ik zou alleen niet als het geen meisje-meisje is, iets van een manicuursetje ofzo doen. Ik ben ook geen meisje-meisje en ik weet van mezelf dat zo iets achter in de kast zou belanden. Douchegel zou ik uiteraard wel gebruiken, maar echt make-up etc niet.

Weet ze al wat ze hierna wil gaan doen qua studie? Misschien kan je daar nog iets mee smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marsy28 wo 22 mei 2013 - 10:52

Ach, Angellyn, ik ben ook het tegenovergestelde van meisje-meisje maar ik vind juist een manicure setje heel handig. Hoppa, zo mijn nagels geknipt, even snel vijlen en klaar, handig alles bij elkaar.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Caribbeanlover wo 22 mei 2013 - 19:32

Ze hebben thuis een bad dus een bruisbal vind ik ook wel leuk. Een manicureset is idd altijd wel handig en daar hoef je niet echt een meisje meisje voor te zijn, is ook erg handig voor vakantie. Ze wil arts worden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: