Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

+18
Evalynn
Angela_1986
Anousch91
Snoopy
Sarah1985
Pommes
Melis_je
Char1
Kowalski
Mermaid
Rush
Burn
Reva
Manderijn
Razz
TukTuk
Parisienne
Caribbeanlover
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Caribbeanlover ma 20 mei 2013 - 19:38

Ze is geen meisje - meisje iig. Ik wil niet met de standaard cadeaubon aan komen zetten zoals ik doe voor haar verjaardagen.
Ik zat de te denken om een mandje te kopen en daar dan verzorgingsproducten in te doen. Bij de Action hebben ze zat keuze dus wil ik het daar denk ik kopen. Het moet niet idioot duur worden, dus daar kan je veel kopen voor weinig.
Of is dat een stom idee?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Parisienne ma 20 mei 2013 - 20:01

Als het geen meisje-meisje is zou ik denk ik niet gaan voor verzorgingsproducten, maar iets anders verzinnen. Iets wat aansluit bij haar interesses of hobby's.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  TukTuk ma 20 mei 2013 - 20:09

Ik zou dan idd ook geen verzorgingsproducten kopen. Misschien iets leuks voor op haar kamer? Een mooie canvas bij de action, of een leuk bord met kaarsen er op bijvoorbeeld?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Razz ma 20 mei 2013 - 20:24

En zak snoep van bijv. het Kruidvat doet het altijd goed bij jongeren. Ik zou voor zo iets gaan.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Caribbeanlover ma 20 mei 2013 - 21:48

Iedereen gebruikt tpch douchegel ed. Zulke dingen heeft ze ook vaak gehad voor haar verjaardagen. Ze heeft parfum en draagt ook regelmatig nagellak.

Snoep................are you kidding me?! Ze is geen 12 en zelfs voor een kind van 12 kan je daar niet mee aanzetten. Maar bedankt voor het aparte idee iig.Wat geef je aan iemand die geslaagd is? 253468018
Jongeren? Ik zei dat ze examen doet, dan ben je niet echt meer zo jong en vaak al volwassen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Manderijn ma 20 mei 2013 - 21:51

Caribbeanlover schreef:Iedereen gebruikt tpch douchegel ed. Zulke dingen heeft ze ook vaak gehad voor haar verjaardagen. Ze heeft parfum en draagt ook regelmatig nagellak.

Snoep................are you kidding me?! Ze is geen 12 en zelfs voor een kind van 12 kan je daar niet mee aanzetten. Maar bedankt voor het aparte idee iig.Wat geef je aan iemand die geslaagd is? 253468018
Jongeren? Ik zei dat ze examen doet, dan ben je niet echt meer zo jong en vaak al volwassen.

Wat voor examen doet ze dan? Meestal ben je namelijk een jaar of 16 als je examen doet, dan ben je een jongere hoor!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Reva ma 20 mei 2013 - 21:52

Bedankt voor het aparte idee.. Bwahaha, draag me weg Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Caribbeanlover ma 20 mei 2013 - 22:01

Voor een 16 jarige vind ik snoep net zo kinds om te geven zeker aangezien ik dat voor een 12 jarige al vind. Beide leeftijden vinden dat ook raar denk ik.
Ze is 18, bijna 19. Examens worden echt niet meestal gedaan op je 16e.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Reva ma 20 mei 2013 - 22:02

Ik was 16 hoor.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Burn ma 20 mei 2013 - 22:03

Caribbeanlover schreef:Voor een 16 jarige vind ik snoep net zo kinds om te geven zeker aangezien ik dat voor een 12 jarige al vind. Beide leeftijden vinden dat ook raar denk ik.
Ze is 18, bijna 19. Examens worden echt niet meestal gedaan op je 16e.
Natuurlijk wel. Je bent 11/12 wanneer je van de basisschool komt. Tel daar 4 jaar vmbo bij op. En zie daar 15/16 jaar..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Rush ma 20 mei 2013 - 22:05

Mijn schoonzusje van 17 vraagt juist altijd snoep. Zoiets verschilt per persoon. Maar toen ik slaagde, zowel voor m`n examens als voor m`n rijbewijs kreeg ik ook chocolade of snoep, met een cadeaubon of een douchegel. Daar was ik echt wel blij mee hoor.

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Parisienne ma 20 mei 2013 - 22:07

Toevallig meestal wel, rond de 16/17 jaar. Ik was net 18 toen ik examen deed, maar heb HAVO 4 een jaar over gedaan. Mijn zusje was zelfs 15 toen ze VMBO examen deed. Wij kunnen toch niet ruiken of ze VMBO, HAVO of misschien wel VWO doet?

Ik denk dat je zo weinig tips gaat krijgen, als jij de reacties hier belachelijk gaat lopen maken. Misschien lacht het desbetreffende meisje jouw cadeau net zo hard uit.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Burn ma 20 mei 2013 - 22:09

Ik was inderdaad ook 15! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 22:14

Ik ben 25 en nog steeds heel blij met snoep. Ben ik nu kinderachtig? Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Burn ma 20 mei 2013 - 22:18

Jente schreef:Ik ben 25 en nog steeds heel blij met snoep. Ben ik nu kinderachtig? Cry
Yes Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Mermaid ma 20 mei 2013 - 22:29

Ontzettend Jente Wink

Ik kan me herinneren dat ik ook veel chocola en cadeaubonnen kreeg, vond ik juist leuk en lekker.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Kowalski ma 20 mei 2013 - 23:35

Chocola is toch altijd leuk? En ze hebben ook vaak van die leuke 'geslaagd-pakketjes' met wat lekkers erin. Kan je er altijd nog iets van geld of een bon ofzo bij doen.

En bijvoorbeeld een klein flesje parfum? Ik neem aan dat ook een meisje dat geen meisje-meisje is wel van een lekker geurtje houdt.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Char1 ma 20 mei 2013 - 23:39

Gaat ze hierna op kamers? Dan kun je daar een leuk pakketje voor maken.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Melis_je di 21 mei 2013 - 0:53

Op die leeftijd vond ik alles leuk waar ik zelf geen geld aan 'durfde' uit te geven. Uit eten, dagje sauna, dat soort dingen. Dingen die met mijn 3-euro-per-uur-bijbaantje niet haalbaar waren.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Pommes di 21 mei 2013 - 2:53

Ik zou toch iets van een cadeaubon geven, dan kan ze ook iets uitzoeken wat ze zelf leuk vind. Douchegel o.i.d. vond ik verschrikkelijk om te krijgen en ook vind ik zoiets net als parfum erg persoonlijk.
Chocola kan altijd wel, wie houd er nu niet van chocola :P
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Razz di 21 mei 2013 - 3:15

Caribbeanlover schreef:
Snoep................are you kidding me?! Ze is geen 12 en zelfs voor een kind van 12 kan je daar niet mee aanzetten. Maar bedankt voor het aparte idee iig.

Nee het was geen grapje en een apart idee zeker niet. Het is snoep. Geen zak stront..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Sarah1985 di 21 mei 2013 - 3:22

ik was 15 toen ik examens gedaan had. En kreeg als cadeaus bloemen en cadeaubonnen. Ik was toen net jarig geweest en niet verwacht dat ik een feestje zou krijgen voor mijn examens
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Snoopy di 21 mei 2013 - 4:23

Razz_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
Snoep................are you kidding me?! Ze is geen 12 en zelfs voor een kind van 12 kan je daar niet mee aanzetten. Maar bedankt voor het aparte idee iig.

Nee het was geen grapje en een apart idee zeker niet. Het is snoep. Geen zak stront..

Haha thumbup
Ik was 16 toen ik examen deed. Vriendin van mij was 19, kan dus een hoop verschil in zitten!
Succes mt het uitzoeken van een cadeau!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Caribbeanlover di 21 mei 2013 - 7:02

Parisienne schreef:Toevallig meestal wel, rond de 16/17 jaar. Ik was net 18 toen ik examen deed, maar heb HAVO 4 een jaar over gedaan. Mijn zusje was zelfs 15 toen ze VMBO examen deed. Wij kunnen toch niet ruiken of ze VMBO, HAVO of misschien wel VWO doet?

Ik denk dat je zo weinig tips gaat krijgen, als jij de reacties hier belachelijk gaat lopen maken. Misschien lacht het desbetreffende meisje jouw cadeau net zo hard uit.

Ik maak niemand belachelijk, maar zeg gewoon dat ik snoep geven echt zo stom vind. Ik vind het goedkoop alsof ik dan niet meer over heb voor haar. Ik voel me dan zo lullig en als een ander iemand dat voor het slagen wilt geven is dat prima alleen doe ik dat niet.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 21 mei 2013 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 7:04

Snoep leuk verpakt is toch helemaal niet belachelijk? Ga eens naar de Jamim over een paar weken, dan staat het er vol mee.

Ik ben trouwens met m'n oma naar de bios geweest, toen ik geslaagd was. Vond ik toch wel erg leuk, eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geef je aan iemand die geslaagd is? Empty Re: Wat geef je aan iemand die geslaagd is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum