Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?! Empty Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!

Bericht  Ooh La La! do 28 jun 2012 - 2:43

Zoals de titel al zegt; het neefje van m'n vriend is jarig (17) en is net geslaagd voor z'n Havo diploma.
Zaterdag hebben we daarom een feestje. We hebben alleen nog geen cadeau...

Ik ben totaal inspiratieloos Rolling Eyes Wie heeft de gouden tip?

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?! Empty Re: Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!

Bericht  Krullebol do 28 jun 2012 - 2:56

Ik heb de tijdschriften-bon ontdekt. Ideaal, verschillende prijsklassen,dames en heren en zo kan hij zelf een leuk tijdschrift kiezen!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?! Empty Re: Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!

Bericht  Lenthe do 28 jun 2012 - 2:59

Ik wist het laatst ook niet, maar heb hier mijn inspiratie gekregen:
https://yescafe.actieforum.com/t27203-cadeau-ideeen-voor-jongen-16
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?! Empty Re: Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:08

Ik zou lekker simpel voor een bioscoopbon gaan of iets in die richting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?! Empty Re: Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!

Bericht  Ooh La La! do 28 jun 2012 - 3:18

Bedankt voor de reacties!

Ik denk te moeilijk volgens mij. In eerste instantie wilde ik graag iets 'speciaals' vanwege het slagen, maar aan de andere kant; het is een jongen van 17. Die misschien nog gewoon het liefst geld krijgt... confused

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?! Empty Re: Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 7:44

Het ligt natuurlijk ook een beetje aan de jongen.. Misschien een nieuwe game of gamebon, bioscoopbon of speciaal biertjes of andere drank. Het is maar net wat ie leuk vindt natuurlijk. Mocht je dat niet weten dat zou ik persoonlijk voor een bioscoopbon gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?! Empty Re: Neefje geslaagd en jarig, wat voor cadeau geef je?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum