Kookboeken tips!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kookboeken tips!
Hello ladies!
Ik ben op zoek naar goede kookboeken waar mooie plaatjes en heerlijke gerechten in staan.
Zelf heb ik al een behoorlijke kookboekencollectie maar ik kan er geen genoeg van krijgen.
Het liefst geen boeken van Jamie O. omdat mijn collectie van hem al bijna compleet is
Hebben jullie nog tips voor leuke kookboeken? Het liefst van harde kaft, let me know!
Ik ben op zoek naar goede kookboeken waar mooie plaatjes en heerlijke gerechten in staan.
Zelf heb ik al een behoorlijke kookboekencollectie maar ik kan er geen genoeg van krijgen.
Het liefst geen boeken van Jamie O. omdat mijn collectie van hem al bijna compleet is
Hebben jullie nog tips voor leuke kookboeken? Het liefst van harde kaft, let me know!
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Kookboeken tips!
Ik heb hiervoor maar 1 woord
Nigellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik heb hiervoor maar 1 woord
Haha! Ja haar boeken lijken mij inderdaad ook mooi, maar welke vind je het beste?
Op een of een ander manier kan ik niet zo goed tegen dat ze met ingredienten gaat ''knippen''
Rev3rie- Fluisteraar
Knippen?
Ik vind al haar boeken geweldig, en al haar uitzendingen .... maar goed, zij is mijn niet zo stille liefde...
Ik vind al haar boeken geweldig, en al haar uitzendingen .... maar goed, zij is mijn niet zo stille liefde...
Gast- Gast
Dolores schreef:Knippen?Ik vind al haar boeken geweldig, en al haar uitzendingen .... maar goed, zij is mijn niet zo stille liefde...
Ja, voorbeeld: Kipfilet in stukjes knippen, kruiden in stukjes knippen. Haha! aaargh... daar kan ik niet tegen.
Rev3rie- Fluisteraar
Ik vind dat juist een supertip, maar dat komt omdat ik soms fysiek niet kán snijden ws...
Ik vind Jamie soms zo....chaotisch...
Maar wel schattig, en wat hij doet voor de 'schoollunches' etc vind ik echt super.
Ik denk dat ik 'How to be a domestic Godess' het leukst vind, maar mss vooral om de titel...
Ik vind Jamie soms zo....chaotisch...
Maar wel schattig, en wat hij doet voor de 'schoollunches' etc vind ik echt super.
Ik denk dat ik 'How to be a domestic Godess' het leukst vind, maar mss vooral om de titel...
Gast- Gast
Ik vind de kookboeken van de AH heel erg leuk. Deze bijvoorbeeld, staat per maand welke groenten er in het seizoen zijn en dan ook echt gerechten die bij die tijd van het jaar passen:
Zelf vind ik de kookboeken van Jamie Oliver er leuk uitzien, maar helemaal niet fijn. Nigella vindt ik irritant op tv, dus daar koop ik dan ook geen boek van haha. Moet je maar eens opletten hoe vaak ze smakt en mmmm en dat soort geluiden laat horen. (mijn kronkel geloof ik)
Zelf vind ik de kookboeken van Jamie Oliver er leuk uitzien, maar helemaal niet fijn. Nigella vindt ik irritant op tv, dus daar koop ik dan ook geen boek van haha. Moet je maar eens opletten hoe vaak ze smakt en mmmm en dat soort geluiden laat horen. (mijn kronkel geloof ik)
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan mij voorstellen dat het een super idee is voor sommigen, maar toch. Als goede tv kokkin?... dat maakt het em juist waar ik mij aan erger.
Ja ze zegt inderdaad hoe heerlijk het wel niet is. Maar ik vind haar stem wel prettig om naar te luisteren.
Jamie is heel chaotisch idd, vind ik juist leuk aan hem. Jammer van zijn recepten is dat je zoveel verschillende (verse) kruiden in huis moet hebben.
@Minoessepoes, lijkt mij een leuke boek. Is dat ook te vergelijken met de gerechten van Allerhande?
Ja ze zegt inderdaad hoe heerlijk het wel niet is. Maar ik vind haar stem wel prettig om naar te luisteren.
Jamie is heel chaotisch idd, vind ik juist leuk aan hem. Jammer van zijn recepten is dat je zoveel verschillende (verse) kruiden in huis moet hebben.
@Minoessepoes, lijkt mij een leuke boek. Is dat ook te vergelijken met de gerechten van Allerhande?
Rev3rie- Fluisteraar
Dat vind ik ook jammer aan de boeken van Jamie inderdaad, je hebt vaak heel veel ingrediënten nodig en hij maakt soms ook gebruik van ingrediënten die hier niet zo gebruikelijk/ makkelijke te krijgen zijn.
De gerechten in het boek zijn inderdaad te vergelijken met de Allerhande, maar dan een beetje de leukste gerechten eruit gezocht. En elke maand begint dus met een lijstje groenten die op dat moment in het seizoen zijn. Het zijn allemaal gerechten die makkelijk zijn en relatief snel op tafel staan.
Wij hebben ook het basiskookboek van de AH, is ook leuk, maar als je vaker kookt weet je heel veel wel, dus die zou ik niet zo snel aanraden. Maar deze vind ik echt leuk.
De gerechten in het boek zijn inderdaad te vergelijken met de Allerhande, maar dan een beetje de leukste gerechten eruit gezocht. En elke maand begint dus met een lijstje groenten die op dat moment in het seizoen zijn. Het zijn allemaal gerechten die makkelijk zijn en relatief snel op tafel staan.
Wij hebben ook het basiskookboek van de AH, is ook leuk, maar als je vaker kookt weet je heel veel wel, dus die zou ik niet zo snel aanraden. Maar deze vind ik echt leuk.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Koken Met Karin Zonder Pakjes & Zakjes – Karin Luiten
Vele gerechten die je ongeveer kant en klaar kan koken, maar dan zelf gemaakt. Echt een grappig boekje.
Vele gerechten die je ongeveer kant en klaar kan koken, maar dan zelf gemaakt. Echt een grappig boekje.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Koken Met Karin Zonder Pakjes & Zakjes – Karin Luiten
Heb deze vanmiddag gekocht! staan erg leuke dingen in
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: