Goede kookboeken?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede kookboeken?
Ik ben op zoek naar wat goede kookboeken met redelijk makkelijke gerechten. Een vegatarisch kookboek en een kookboek met gezonde maaltijden. Wie weet er een paar?
Gast- Gast
Re: Goede kookboeken?
Jamie Oliver
De website van Allerhande vind ik ook een fijne. Het is dan geen kookboek maar er staat wel heel erg veel op wat ook goed te maken is zonder teveel gedoe.
De website van Allerhande vind ik ook een fijne. Het is dan geen kookboek maar er staat wel heel erg veel op wat ook goed te maken is zonder teveel gedoe.
Gast- Gast
Deze heb ik (maar dan gewoon in het NL) en is vrij makkelijk, licht en lekker.
Laatst aangepast door Marin op do 7 jun 2012 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het vegetarische kookboekje wat bij Xenos te koop is, daarmee kun je al best een eindje vooruit...
Wij hebben ook nog iets in de richting van 365 vegetarische recepten, waar er ook andere varianten van zijn weet je wel?
Wij hebben ook nog iets in de richting van 365 vegetarische recepten, waar er ook andere varianten van zijn weet je wel?
Gast- Gast
Haha die zijn grappig, Smikkell, met die plaatjes voorop
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb ze geloof ik wel eens gezien, maar ik let nooit zo op vega boeken eigenlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Dank je wel Smikkel, voor de tips. Ik had mijn oog al een tijdje op een van die boeken die jij nu aanraadt.
Ik weet dat ik dit topic niet gemaakt heb, maar ik mag vast wel de tips erin ook gebruiken toch?
En die serie van drie is zo leuk, alleen al vanwege de layout
Ik weet dat ik dit topic niet gemaakt heb, maar ik mag vast wel de tips erin ook gebruiken toch?
En die serie van drie is zo leuk, alleen al vanwege de layout
Gast- Gast
Bedankt voor de tips! Ik zal eens op zoek gaan naar de boeken van Smikkell, die zien er goed uit! Heb vanmiddag bij Boekenvoordeel een boek gekocht met vega gerechten, die zijn ook goed te maken en het boek was maar €6. Ik ben helemaal niet vegetarisch maar wil niet meer iedere dag lees gaan eten als ik straks klaar ben met mn dieet.
Gast- Gast
Ik kan je ook 'koken met Karin' aanraden. Het zijn vrij simpele gerechten die er in staan, maar het zijn allemaal gerechten die je normaal eet uit een pakje. Hierin staat hoe je ze met verse ingrediënten kan maken. Plus variëren is heel gemakkelijk als je een beetje handig bent in de keuken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: