Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke moeder bewonder je hier?

+41
Sea of Trees
Aimee
Laced
Pien
PapillonRose
Fiwen
Shopaholic
studiebol
M@niek
SarahKey
Parel
loesje
Supertalentje
Manderijn
Caroow
Snoes
Charles
Annemie
sanne-84
Twellie
Parisienne
Suusie
Muppetje
Teddyaapje
Ella
Flip Fluitketel
Printje
Alex
Bruintje Beer
Stuiterbal
Luce
Darius
Sterrin_
Paper Crown
Clapperdie
Pompoen
Happydobby
Filoria
Razz
Tania
Burn
45 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 4 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Parel di 21 mei 2013 - 10:16

Bewondering is een groot woord, onze opvattingen komen grotendeels overeen, maar ik vind je wel een supertof wijf, Lana!

Ik bewonder strawberry, het is niet mis wat er allemaal (is) gebeurd. Ik vind haar gewoon echt verschrikkelijk bewonderenswaardig.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 4 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  studiebol di 21 mei 2013 - 20:06

Meiden bedankt voor de lieve woorden!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 4 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  joyce0606 wo 22 mei 2013 - 1:38

pompoen: haha ja joyce309380 zoiets smile maar bedankt! lief van je.....jij kwam bij mij het eerst in mij op...zo een zware tijd en onzeker en de komende tijd zal dat niet veranderen! ik hoop echt dat er meer rust in de tent komt bij jullie!

ik bewonder alle moeders...maar ook de moeders die nog geen kinderen hebben (kunnen krijgen)!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 4 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Floor wo 22 mei 2013 - 2:09

Ik bewonder alle moeders maar in het bijzonder moeders die positief in het moederschap staan, die veel voldoening en positiviteit eruit halen. Ik heb daar bewondering voor omdat ik het vaak zo zwaar vind.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 4 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Creabea_28 wo 22 mei 2013 - 2:44

SarahKey schreef:Ik bewonder ook wel meiden hier hoor, maar dat zijn de meiden die jarenlang er voor moeten knokken om zwanger te kunnen worden en toch elke keer positief blijven. Of meiden die keer op keer miskramen krijgen. Dan hoop je als ze (weer) zwanger zijkn voor 500% dat het kindje blijft plakken dit keer.

Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Ik bewonder heel veel moeders hier, allemaal met een andere reden. Iedereen probeert haar uiterste best te doen om een zo gezond en gelukkig mogelijk kindje op te laten groeien en daar verdienen alle moeders hier een complimentje voor!!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 4 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum