Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke moeder bewonder je hier?

+41
Sea of Trees
Aimee
Laced
Pien
PapillonRose
Fiwen
Shopaholic
studiebol
M@niek
SarahKey
Parel
loesje
Supertalentje
Manderijn
Caroow
Snoes
Charles
Annemie
sanne-84
Twellie
Parisienne
Suusie
Muppetje
Teddyaapje
Ella
Flip Fluitketel
Printje
Alex
Bruintje Beer
Stuiterbal
Luce
Darius
Sterrin_
Paper Crown
Clapperdie
Pompoen
Happydobby
Filoria
Razz
Tania
Burn
45 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 20:57

Bruintje Beer schreef:Ik bewonder mijzelf Embarassed

En dat is helemaal terecht!!!!!!! Goed van je!!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 20:58

Tania; wat lief van je dank je!

Ik bewonder eigenlijk ook alle mama's hier, dat ieder op haar eigen manier haar kinderen opvoedt vind ik mooi om te lezen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 21:00

Ik heb wel bewondering voor de bv mama's. Ik denk dat het zeker in het begin best een zware dobber.
Ik heb heel bewondering voor mamavan2 omdat ze zo ongelofelijk sterk is.
En ik heb bewondering voor mamsie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 21:01

Oh en ik heb bewondering voor mijn eigen moeder smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Flip Fluitketel ma 20 mei 2013 - 21:10

Bruintje Beer schreef:Ik bewonder mijzelf Embarassed
En dat mag ook!!!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Ella ma 20 mei 2013 - 21:19

Ik heb ook bewondering voor bv mama's die het maanden volhouden om te geven, petje af. Ik heb het 2 maanden gedaan en vond het echt zwaar Embarassed
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 21:20

Alex schreef:
Robin_ schreef:De moeders die thuis zijn bevallen (bijv. in bad).

Want een moeder die in het ziekenhuis bevalt heeft een minder zware bevalling en/of minder pijn?

Nee, vast en zeker niet. Als ik hier de verhalen van ziekenhuisbevallingen lees, klinken die ook niet altijd even prettig. Ik bewonder elke moeder die bevallen is. Ik bewonder moeders die in bad bevallen zijn vanwege hun keuze hierin. Het is toch anders dan doorsnee en ik vind het mooi dat moeders er zo bewust mee bezig zijn en kijken naar wat bij ze past.

Robin_ schreef:De moeders die zo zorgvuldig omgaan met hun kindjes.

Oftewel, alle moeders? Of ken jij forummers die niet zorgvuldig met hun kindjes omgaan?

Ja inderdaad alle moeders. Maar in dit geval bedoel ik in het speciaal de moeders die kindjes hebben met 'speciale behoeften'. Ik vind het knap hoe zij zo goed als mogelijk proberen te handelen naar wat hun kindje nodig heeft (en inderdaad.. dat doet ook elke andere moeder).


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Teddyaapje ma 20 mei 2013 - 21:43

Alex schreef:
Robin_ schreef:De moeders die thuis zijn bevallen (bijv. in bad).

Want een moeder die in het ziekenhuis bevalt heeft een minder zware bevalling en/of minder pijn?

Robin_ schreef:De moeders die zo zorgvuldig omgaan met hun kindjes.

Oftewel, alle moeders? Of ken jij forummers die niet zorgvuldig met hun kindjes omgaan?


Nee, het tegendeel is waar zelfs (over het algemeen genomen)
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Muppetje ma 20 mei 2013 - 21:51

Paper Crown schreef:
Clapperdie schreef:sorry hoor... Maar ik vind dit soort topics altijd zo vreemd.
Hoezo welke moeder? Iedere moeder moet bewonderd worden. Ongeacht het kolven, borstvoeding, flesvoeding, gebroken nachten, huilbaby's, makkelijke baby's, stoute kinderen, slechte eters, goede eters, etc.

En vooral: borstvoedingsmoeders. Rot op. Natuurlijk is 't zwaarder voor de moeder wellicht maar het is niet zo dat je baby die de fles krijgt zelf zijn fles maakt en opdrinkt ofzo.

Hé, dát zou makkelijk zijn, dan stap ik over Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Suusie ma 20 mei 2013 - 22:30

Zazou!
Omdat ik haar naast mama van... ook nog gewoon Zazou vind.
Ik zie steeds meer mama's om mij heen die alleen nog maar mama van... zijn.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Luce ma 20 mei 2013 - 22:38

Paper Crown schreef:
Pompoen schreef:Tjonge, maar je kunt toch wel namen noemen om moeders een hart onder de riem te steken, of zeggen dat je bepaalde moeders (bijvoorbeeld die borstvoeding geven) bewonderd? Het betekend niet gelijk dat de rest niet bewonderenswaardig is? Wie je bewonderd is toch heel persoonlijk?
En ja ik merk ook dat ik niet alle namen kan noemen, dat zij er veel te veel, maar ik noem namen van mensen die ik persoonlijk bewonder om welke reden dan ook en waarvan ik vind dat ze het in elk geval verdienen genoemd te worden. Dat doet niets af aan de rest van de moeders hoor.

Dat weet ik, ik heb ook geen enkele bewondering nodig. Het is slechts mijn plicht om voor mijn kind te zorgen. Maar ik kan wel kwaad worden als mensen zeggen: borstvoedingsmoeders. Ammehoela, het is niet zo dat je je kind laat verhongeren als je geen borst geeft. Ik vind 't prachtig dat 't jullie lukt! Maar zonder je kind aan je borst te hebben heb je ook zorgen om je kind en ook slapeloze nachten. En alsof je een huilbaby hebt en daarvoor bewondering moet hebben. Het is niet zo dat een huilbaby alleen zwaar is.


*superverkeerdebeenuitbedgestapt*

Eens hoor. Ik vind het ook een vreemd topic.

Het is ook maar net wat je leest van iemand. Ik bedoel, als ik hier zou vertellen over de behandelingen van mijn jongste, dan zouden mensen misschien ook roepen dat ze daar bewondering voor hebben. Maar daar hoef ik helemaal geen bewondering voor, het is toch vanzelfsprekend dat je doet wat het beste is voor je kind? Ik heb voor elke moeder hier bewondering, gewoon, omdat ze moeder zijn.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Parisienne ma 20 mei 2013 - 22:42

Ik vind dit topic een beetje vergelijkbaar met de lijstjes 'welke forummer ...' in het algemeen topic. Ik vind met dit topic niks mis eigenlijk.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Twellie ma 20 mei 2013 - 23:04

Gunst, het is alleen maar bedoeld om iets positiefs te zeggen over een moeder die hier ook komt. Natuurlijk gaat het niet om een totaalplaatje, want dat zie je hier niet. Maar ik denk vaak genoeg van iemand hier: 'wat knap, zo'n geduld', niks mee toch?

Het hoeft verder niet hoog opgevat te worden in de zin van beter zijn dan een ander en bij voorkeur al helemaal niet opvatten in de borstvoedings-flesvoedingssferen Wink.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  sanne-84 di 21 mei 2013 - 2:44

Ik denk dat dit topic idd anders opgenomen moet worden, meer in de zin van hart onder de riem steken. En bij werkt het, want doordat filoria mij noemde sta ik nu weer even iets rechter.
En mss moet ik dat uit mezelf al kunnen, maar door zoiets krijg ik wel even een kleine boost

Ik durf bijna niet te reageren, omdat ik lang niet alle moeders in mn gedachten heb. Maar als ik iemand moet noemen dan zijn t de dames die heel lang kolven om de kleine borstvoeding te geven.
Maar er zijn er meerdere diemn respect verdienen, naast t feit dat inderdaad alle mama's het hier goed doen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Annemie di 21 mei 2013 - 3:46

Ik heb nu al bewondering voor de moeder die haar drieling verwacht en al 2 kinderen rond heeft lopen, dat lijkt me echt pittig.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Charles di 21 mei 2013 - 3:51

Annemie schreef:Ik heb nu al bewondering voor de moeder die haar drieling verwacht en al 2 kinderen rond heeft lopen, dat lijkt me echt pittig.

Waarom? Omdat ze zwanger is geworden van een drieling? Daar kan zij toch niks aan doen? Noch weet jij helemaal niet hoe het haar zal afgaan. Raar dit.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Annemie di 21 mei 2013 - 3:58

Dat zeg ik toch ook niet. Het lijkt mij heel zwaar als ze geboren zijn, daarom heb ik daar bewondering voor, maar misschien is het idd wel helemaal niet zwaar voor haar.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 4:08

Wat een vrolijke nootjes hier. Bijzonder hoe van iets positiefs, gelijk iets negatiefs wordt gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Snoes di 21 mei 2013 - 4:12

Sunprincess schreef:Wat een vrolijke nootjes hier. Bijzonder hoe van iets positiefs, gelijk iets negatiefs wordt gemaakt.
Inderdaad, ik verbaas me er ook over. Ik heb ook bewondering voor alle mama's hier, maar er zijn wel een paar mama's die het net wat moeilijker/zwaarder hebben en die dan toch een hart onder de riem verdienen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 4:12

jeetje, wat een gezeur zeg. Ik vind het ook leuk om genoemd te worden door pompoen. Ik heb best wel bewondering voor de dames met grote gezinnen (sterrin, roodkapje bijv.), gewoon omdat ik het met twee al best druk vind, laat staan met vier. Natuurlijk hebben ze geen andere keus, maar dan kun je er toch wel wat bewondering voor hebben? Net als bloempjuh, daar heb ik ook wel bewondering voor, het is toch een hele klus om zwanger te zijn van drie kindjes, straks drie baby's tegelijk. Verder heb ik bewondering voor Linda, Caroow en Pompoen, dat ze zo hard werken om de borstvoeding te laten slagen. Ik heb ook bewondering voor moeders met huilbaby's, omdat ik zelf weet hoe pittig het is en ook al ga je op de automatische piloot verder (of stort je in), het is gewoon pittig. Ik heb ook wel bewondering voor thuisblijfmoeders, omdat ik knettergek zou worden, hoe lief mijn kindjes ook zijn. Ik heb bewondering voor Luce en alle andere moeders met kindjes die op wat voor manier niet helemaal gezond zijn, omdat het me gewoon heel erg kut lijkt om zorgen te hebben om je kind en steeds te moeten zien dat je kind pijn heeft. Ik heb respect voor de moeders die het alleen moeten doen, omdat ik het vervelend zou vinden dat ik niks zou kunnen overleggen of uit handen te geven.


Verder eens met Sunprincess.


Laatst aangepast door Rejoy. op di 21 mei 2013 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 4:23

Annemie schreef:Dat zeg ik toch ook niet. Het lijkt mij heel zwaar als ze geboren zijn, daarom heb ik daar bewondering voor, maar misschien is het idd wel helemaal niet zwaar voor haar.

Ik snap je wel hoor, ik zou het vreselijk vinden en snap wel wat je bedoeld. Natuurlijk is het haar keuze niet, 3 baby's, ik denk dat niemand dat zou willen maar het lijkt me idd echt heel zwaar, maar misschien valt het idd allemaal wel mee, laten we het hopen voor haar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Caroow di 21 mei 2013 - 4:23

Ik bewonder Parisienne, Rejoy, Teddyaapje, Printje, Pompoen, Sanne, Sanne-84, Lejow, Roodkapje, EDC, Sunprincess, Mamsie, PC, Charles, Snoes, Raven, Linda en Stofzuiger. En nog meer, maar deze komen als eerste in mij op. En ik heb geen zin om een opstel te schrijven waarom smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 4:26

Ik heb ook enorm veel bewondering voor Yvonne

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 4:41

Printje schreef:
Annemie schreef:Dat zeg ik toch ook niet. Het lijkt mij heel zwaar als ze geboren zijn, daarom heb ik daar bewondering voor, maar misschien is het idd wel helemaal niet zwaar voor haar.

Ik snap je wel hoor, ik zou het vreselijk vinden en snap wel wat je bedoeld. Natuurlijk is het haar keuze niet, 3 baby's, ik denk dat niemand dat zou willen maar het lijkt me idd echt heel zwaar, maar misschien valt het idd allemaal wel mee, laten we het hopen voor haar.

Oei, klinkt wel negatief zo!

Ik heb als ik het topic zo lees eigenlijk niks waar ik om bewonderd kan worden.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Supertalentje di 21 mei 2013 - 4:45

Zo, en dan wordt weleens gezegd dat moeders onder elkaar zo onaardig over/tegen elkaar zijn, maar voor iemand bewondering hebben is er dan niet bij 'want we doen het allemaal goed' Rolling Eyes.
Ik heb geen bewondering voor Printje, maar wat ik lees van de omgang met haar kinderen vind ik wel leuk. De relaxte en 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' houding die ik er dan in lees vind ik leuk.

Parisienne omdat ze de moeite neemt constant opnieuw uitteleggen hoe UP werkt. Ik stond echt met mijn oren te klapperen toen ik het voor het eerst las, daarna was ik wel nieuwsgierig en nu pik ik er dingen uit die ze beschrijft, gewoon omdat het wel goed voelt en ik er praktisch mee uit de voeten kan.

En Parel die praktisch gewoon alles weet van inieminie baby's. Van aankleden tot in bad doen en van flesjes tot huilen, met alles stond ze me bij. Ook als ik weer in paniek was, onzeker of gewoon bang of alles goed ging. En dat terwijl ze zelf ook net de eerste had!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 2 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum