Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke moeder bewonder je hier?

+41
Sea of Trees
Aimee
Laced
Pien
PapillonRose
Fiwen
Shopaholic
studiebol
M@niek
SarahKey
Parel
loesje
Supertalentje
Manderijn
Caroow
Snoes
Charles
Annemie
sanne-84
Twellie
Parisienne
Suusie
Muppetje
Teddyaapje
Ella
Flip Fluitketel
Printje
Alex
Bruintje Beer
Stuiterbal
Luce
Darius
Sterrin_
Paper Crown
Clapperdie
Pompoen
Happydobby
Filoria
Razz
Tania
Burn
45 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 4:47

Manderijn schreef:
Printje schreef:
Annemie schreef:Dat zeg ik toch ook niet. Het lijkt mij heel zwaar als ze geboren zijn, daarom heb ik daar bewondering voor, maar misschien is het idd wel helemaal niet zwaar voor haar.

Ik snap je wel hoor, ik zou het vreselijk vinden en snap wel wat je bedoeld. Natuurlijk is het haar keuze niet, 3 baby's, ik denk dat niemand dat zou willen maar het lijkt me idd echt heel zwaar, maar misschien valt het idd allemaal wel mee, laten we het hopen voor haar.

Oei, klinkt wel negatief zo!

Ik heb als ik het topic zo lees eigenlijk niks waar ik om bewonderd kan worden.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik wel snap waarom Annemie haar nu al bewonderd.We weten allemaal hoe het is om een baby te hebben en dat dan x3. Hoe makkelijk N nu ook is, ik zou er nooit 3 tegelijkertijd 'willen'

Maar ik wil er verder geen discussie van maken, dit moet een leuk topic zijn toch?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  loesje di 21 mei 2013 - 4:57

Printje schreef:
Manderijn schreef:
Printje schreef:
Annemie schreef:Dat zeg ik toch ook niet. Het lijkt mij heel zwaar als ze geboren zijn, daarom heb ik daar bewondering voor, maar misschien is het idd wel helemaal niet zwaar voor haar.

Ik snap je wel hoor, ik zou het vreselijk vinden en snap wel wat je bedoeld. Natuurlijk is het haar keuze niet, 3 baby's, ik denk dat niemand dat zou willen maar het lijkt me idd echt heel zwaar, maar misschien valt het idd allemaal wel mee, laten we het hopen voor haar.

Oei, klinkt wel negatief zo!

Ik heb als ik het topic zo lees eigenlijk niks waar ik om bewonderd kan worden.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik wel snap waarom Annemie haar nu al bewonderd.We weten allemaal hoe het is om een baby te hebben en dat dan x3. Hoe makkelijk N nu ook is, ik zou er nooit 3 tegelijkertijd 'willen'

Maar ik wil er verder geen discussie van maken, dit moet een leuk topic zijn toch?

Ik snap annemie ook en ook ik heb bewondering voor iedereen die een tweeling of meelingen krijgt. Ik zou dat persoonlijk te zwaar vinden denk ik.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Parel di 21 mei 2013 - 5:11

Supertalentje schreef:Zo, en dan wordt weleens gezegd dat moeders onder elkaar zo onaardig over/tegen elkaar zijn, maar voor iemand bewondering hebben is er dan niet bij 'want we doen het allemaal goed' Rolling Eyes.
Ik heb geen bewondering voor Printje, maar wat ik lees van de omgang met haar kinderen vind ik wel leuk. De relaxte en 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' houding die ik er dan in lees vind ik leuk.

Parisienne omdat ze de moeite neemt constant opnieuw uitteleggen hoe UP werkt. Ik stond echt met mijn oren te klapperen toen ik het voor het eerst las, daarna was ik wel nieuwsgierig en nu pik ik er dingen uit die ze beschrijft, gewoon omdat het wel goed voelt en ik er praktisch mee uit de voeten kan.

En Parel die praktisch gewoon alles weet van inieminie baby's. Van aankleden tot in bad doen en van flesjes tot huilen, met alles stond ze me bij. Ook als ik weer in paniek was, onzeker of gewoon bang of alles goed ging. En dat terwijl ze zelf ook net de eerste had!

Ach gossie! Daar krijg ik toch een beetje natte oogjes van hoor!
Ik weet het nog heel goed! Je moest ook een boel alleen doen he, dat scheelt!
En wat ben ik blij dat je van je af hebt gebeten wbt je schoonouders, en kijk nu eens, nummer 2 on the way!

Ik ben (met recht!!!) toch stiekem een beetje trots op je, mijn stagiaire Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Parel di 21 mei 2013 - 5:13

loesje schreef:
Printje schreef:
Manderijn schreef:
Printje schreef:
Annemie schreef:Dat zeg ik toch ook niet. Het lijkt mij heel zwaar als ze geboren zijn, daarom heb ik daar bewondering voor, maar misschien is het idd wel helemaal niet zwaar voor haar.

Ik snap je wel hoor, ik zou het vreselijk vinden en snap wel wat je bedoeld. Natuurlijk is het haar keuze niet, 3 baby's, ik denk dat niemand dat zou willen maar het lijkt me idd echt heel zwaar, maar misschien valt het idd allemaal wel mee, laten we het hopen voor haar.

Oei, klinkt wel negatief zo!

Ik heb als ik het topic zo lees eigenlijk niks waar ik om bewonderd kan worden.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik wel snap waarom Annemie haar nu al bewonderd.We weten allemaal hoe het is om een baby te hebben en dat dan x3. Hoe makkelijk N nu ook is, ik zou er nooit 3 tegelijkertijd 'willen'

Maar ik wil er verder geen discussie van maken, dit moet een leuk topic zijn toch?

Ik snap annemie ook en ook ik heb bewondering voor iedereen die een tweeling of meelingen krijgt. Ik zou dat persoonlijk te zwaar vinden denk ik.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die er bewust voor kiezen, maar 'te zwaar vinden'?
Het is niet alsof het vaak een keuze is, wat zo komt, wat zo gaat, dat overleef je ook wel weer. Het is nu ook weer niet het einde vd wereld natuurlijk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 5:13

Supertalentje schreef:Zo, en dan wordt weleens gezegd dat moeders onder elkaar zo onaardig over/tegen elkaar zijn, maar voor iemand bewondering hebben is er dan niet bij 'want we doen het allemaal goed' Rolling Eyes.
Ik heb geen bewondering voor Printje, maar wat ik lees van de omgang met haar kinderen vind ik wel leuk. De relaxte en 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' houding die ik er dan in lees vind ik leuk.

Parisienne omdat ze de moeite neemt constant opnieuw uitteleggen hoe UP werkt. Ik stond echt met mijn oren te klapperen toen ik het voor het eerst las, daarna was ik wel nieuwsgierig en nu pik ik er dingen uit die ze beschrijft, gewoon omdat het wel goed voelt en ik er praktisch mee uit de voeten kan.

En Parel die praktisch gewoon alles weet van inieminie baby's. Van aankleden tot in bad doen en van flesjes tot huilen, met alles stond ze me bij. Ook als ik weer in paniek was, onzeker of gewoon bang of alles goed ging. En dat terwijl ze zelf ook net de eerste had!

Wat lief zeg! Dank je wel. Ik probeer idd relaxt erin te staan omdat ik weet dat het allemaal op hun eigen manier toch wel goed komt. Behalve wanneer ze ziek zijn, dan veranderd de relaxte Printje in een panische moeder haha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  SarahKey di 21 mei 2013 - 5:46

Ik bewonder alle moeders, er is er geen 1 die er voor mij uit springt. Komt ook omdat je hier maar een deel van een persoon ziet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  M@niek di 21 mei 2013 - 5:51

Nou nou dames, we kunnen iemand toch wel ergens om bewonderen.

Er zijn hier wel een paar mama's die ik bewonder gewoon om hoe ze in het leven staan niet zozeer of ze borstvoeding, flesjes geven of huilbaby's hebben.
Rejoy, bewonder ik om haar enorme kennis op allerlei vlakken. Ze is nog een jonge meid maar heeft veel kennis in huis!
Mamavan2, gewoon om dat zij zoveel heeft meegemaakt met kleine m, wat moet jij sterk in je schoenen staan!
Mamsie, bewonder ik heel erg om haar doorzettingsvermogen. 3 kids maar toch gaan studeren nou petje af hoor meid!
Fiwen, om in haar allerlaatste fase van haar geweldige studie toch te besluiten om even iets anders te gaan doen. Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt op je nieuwe baan en hoop van harte dat je wat rust hebt in je hoofd om de juiste keuzes te (gaan) maken.
Raven, meid wat jij mee hebt gemaakt is met geen pen te beschrijven. Voor jou wens ik een mooie toekomst en dat je je verdriet een plekje kan geven.

Zo zijn er nog veel meer moeders die ik bewonder, maar deze wel het meest.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  SarahKey di 21 mei 2013 - 5:57

Ik bewonder ook wel meiden hier hoor, maar dat zijn de meiden die jarenlang er voor moeten knokken om zwanger te kunnen worden en toch elke keer positief blijven. Of meiden die keer op keer miskramen krijgen. Dan hoop je als ze (weer) zwanger zijkn voor 500% dat het kindje blijft plakken dit keer.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  studiebol di 21 mei 2013 - 6:25

loesje schreef:
Printje schreef:
Manderijn schreef:
Printje schreef:
Annemie schreef:Dat zeg ik toch ook niet. Het lijkt mij heel zwaar als ze geboren zijn, daarom heb ik daar bewondering voor, maar misschien is het idd wel helemaal niet zwaar voor haar.

Ik snap je wel hoor, ik zou het vreselijk vinden en snap wel wat je bedoeld. Natuurlijk is het haar keuze niet, 3 baby's, ik denk dat niemand dat zou willen maar het lijkt me idd echt heel zwaar, maar misschien valt het idd allemaal wel mee, laten we het hopen voor haar.

Oei, klinkt wel negatief zo!

Ik heb als ik het topic zo lees eigenlijk niks waar ik om bewonderd kan worden.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik wel snap waarom Annemie haar nu al bewonderd.We weten allemaal hoe het is om een baby te hebben en dat dan x3. Hoe makkelijk N nu ook is, ik zou er nooit 3 tegelijkertijd 'willen'

Maar ik wil er verder geen discussie van maken, dit moet een leuk topic zijn toch?

Ik snap annemie ook en ook ik heb bewondering voor iedereen die een tweeling of meelingen krijgt. Ik zou dat persoonlijk te zwaar vinden denk ik.

Maar persoonlijk te zwaar vinden? Wat bedoel je daar mee dan? Het is niet dat je een keuze hebt. Je kan er niet een wegstoppen of terug doen ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Shopaholic di 21 mei 2013 - 6:35

Caroow schreef:Ik bewonder Parisienne, Rejoy, Teddyaapje, Printje, Pompoen, Sanne, Sanne-84, Lejow, Roodkapje, EDC, Sunprincess, Mamsie, PC, Charles, Snoes, Raven, Linda en Stofzuiger. En nog meer, maar deze komen als eerste in mij op. En ik heb geen zin om een opstel te schrijven waarom Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 561177
Super lief! Dank je wel I love you XXXX
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Razz di 21 mei 2013 - 6:39

studiebol schreef:
loesje schreef:
Printje schreef:
Manderijn schreef:
Printje schreef:
Annemie schreef:Dat zeg ik toch ook niet. Het lijkt mij heel zwaar als ze geboren zijn, daarom heb ik daar bewondering voor, maar misschien is het idd wel helemaal niet zwaar voor haar.

Ik snap je wel hoor, ik zou het vreselijk vinden en snap wel wat je bedoeld. Natuurlijk is het haar keuze niet, 3 baby's, ik denk dat niemand dat zou willen maar het lijkt me idd echt heel zwaar, maar misschien valt het idd allemaal wel mee, laten we het hopen voor haar.

Oei, klinkt wel negatief zo!

Ik heb als ik het topic zo lees eigenlijk niks waar ik om bewonderd kan worden.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik wel snap waarom Annemie haar nu al bewonderd.We weten allemaal hoe het is om een baby te hebben en dat dan x3. Hoe makkelijk N nu ook is, ik zou er nooit 3 tegelijkertijd 'willen'

Maar ik wil er verder geen discussie van maken, dit moet een leuk topic zijn toch?

Ik snap annemie ook en ook ik heb bewondering voor iedereen die een tweeling of meelingen krijgt. Ik zou dat persoonlijk te zwaar vinden denk ik.

Maar persoonlijk te zwaar vinden? Wat bedoel je daar mee dan? Het is niet dat je een keuze hebt. Je kan er niet een wegstoppen of terug doen ofzo.

Nou idd laughcry

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Fiwen di 21 mei 2013 - 6:44

M@niek, super lief! Moet echt even slikken van je berichtje. Hoewel ik aan alles merk dat ik de juiste keuze gemaakt heb blijft het gevoelig en heb ik momenten dat ik het er moeilijk mee heb. Maar het is echt de juiste beslissing geweest die ik eigenlijk al veel eerder had moeten maken. Ik vind mijn werk super leuk en ik ben nu veel relaxter omdat ik niet constant op mijn tenen hoef te lopen en omdat ik nu ook niet meer het gevoel heb dat ik mijn gezin (en met name J) tekort doe.

Ik heb voor heel veel meiden hier bewondering, maar een paar springen eruit zoals de mama's met prematuren/'zieke' kinderen/heftige thuissituaties omdat ze zo sterk zijn (geweest). En natuurlijk, als je in zo'n situatie komt, moet je wel en je kunt niet zeggen "dit is te zwaar voor me dus....". Je gaat door, overleven op de automatische piloot maar dat neemt niet weg dat het ontzettend zwaar is en dat zo'n heftige periode echt wel verwerkt moet worden. Ik vind het heel knap hoe ze er mee om gaan en verwerkt hebben. Realiseer me nu pas dat ik dan eigenlijk ook best trots op mezelf mag zijn na de depressies van mijn man en alle 'problemen' met J.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  PapillonRose di 21 mei 2013 - 6:57

Ik bewonder een heleboel mama's hier eigenlijk, iedereen heeft wel iets bijzonders vind ik. Maar als ik er een paar moet kiezen die er het uitspringen dan:
- Liadan, Parisienne, Rejoy en Twellie om de manier van opvoeden
- Sterrin en Roodkapje om hoe relaxt zij mama zijn van een groot gezin
- Yvonne, mamavan2 en Raven om wat zij hebben meegemaakt voor heftige dingen en zich er toch doorheen weten te slaan op een bewonderenswaardige manier
- Fiwen, omdat je in een vergelijkbare situatie als ik met mijn studie wel je hart hebt gevolgd en het nu veel beter gaat
- Printje, om je no-nonsense manier van opvoeden en je reacties hier

En zo kan ik eigenlijk wel bij elke mama iets verzinnen wat ik kan bewonderen. Vind hier veel leuke mama's zitten, en ook heel divers qua opvoedstijlen, persoonlijkheden, etc. Erg leuk!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 7:11

Dank je wel Caroow en PapillonRose.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Luce di 21 mei 2013 - 7:16

SarahKey schreef:Ik bewonder ook wel meiden hier hoor, maar dat zijn de meiden die jarenlang er voor moeten knokken om zwanger te kunnen worden en toch elke keer positief blijven. Of meiden die keer op keer miskramen krijgen. Dan hoop je als ze (weer) zwanger zijkn voor 500% dat het kindje blijft plakken dit keer.

Dat vind ik ook heel knap. Ik ken een vrouw die al bezig is met haar 8e ICSI. En elke keer stapt ze er weer zo positief mogelijk in. Dát vind ik wel echt bewonderenswaardig. ICSI is al zo'n zwaar traject en ze zijn al zolang bezig. Maar toch elke keer weer positief proberen te zijn en doorgaan.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Pien di 21 mei 2013 - 7:18

Is het raar als ik mezelf bewonder? Embarassed

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Printje di 21 mei 2013 - 7:19

Pien schreef:Is het raar als ik mezelf bewonder? Embarassed

Nee helemaal niet. Groot gelijk als je dat doet!

Ik bewonder mezelf ook wel als moeder, ik vind dat ik het niet zo verkeerd doe allemaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Laced di 21 mei 2013 - 7:37

Ik bewonder Clapperdie, ondank alles wat zij heeft meegemaakt staat zij zo positief in het leven en dat draagt zij ook over aan T. Daarnaast is zij heel relaxt, betrekt T. In al hun activiteiten buitenhuis (net zoals hun vakantie naar Thailand, hoe stoer is dat). Waar ik heel vaak beren op de weg zie, is zij heel rustig en kan heel makkelijk denken "we zien het wel".

Daarnaast bewonder ik Konijntje. Zij praat altijd met zoveel liefde over T. Waar ik nog weleens denk "pff ben blij als ik morgen weer kan gaan werken", geniet zij intens van elk moment samen met T.

Tenslotte bewonder ik Ezzer. Naast haar drukke studie ook nog eens werken en voldoende tijd maken voor haar zoon. Daar heb ik toch wel bewondering voor.. Ze doet het toch maar en laat zich niet klein krijgen.


Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Aimee di 21 mei 2013 - 7:41

Ik bewonder Studiebol, en andere mama's die de verzorging/opvoeding van hun kindjes voor het grootste gedeelte alleen op zich moeten nemen. Ik kan het soms zo fijn vinden als mijn vriend thuis komt uit zijn werk en ik de zorg van Luuk uit handen kan geven, zodat ik iig even rustig naar de wc kan. Studiebol heeft er dan ook nog eens twee en klaagt zo weinig! Hulde! :cheering:
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Supertalentje di 21 mei 2013 - 7:44

Parel schreef:
Supertalentje schreef:
En Parel die praktisch gewoon alles weet van inieminie baby's. Van aankleden tot in bad doen en van flesjes tot huilen, met alles stond ze me bij. Ook als ik weer in paniek was, onzeker of gewoon bang of alles goed ging. En dat terwijl ze zelf ook net de eerste had!

Ach gossie! Daar krijg ik toch een beetje natte oogjes van hoor!
Ik weet het nog heel goed! Je moest ook een boel alleen doen he, dat scheelt!
En wat ben ik blij dat je van je af hebt gebeten wbt je schoonouders, en kijk nu eens, nummer 2 on the way!

Ik ben (met recht!!!) toch stiekem een beetje trots op je, mijn stagiaire Laughing

Ahh, ik ben ook weleens trots op mezelf, haha! Maar wat vond ik het fijn dat jij me net zo zielig vond als ik mezelf vond snachts en je appte altijd terug, haha! Mijn volgorde na wakker worden heb ik van jou, mijn volgorde van naar bed brengen ook. En aankleden heb je me telefonisch geleerd, je moest zo lachen toen ik zei dat ik het niet kon! En die keer dat ie een slokje water binnen gekregen had en ik dacht dat ie doodging, eigenlijk alle keren dat ik dacht dat ie doodging, je nam me serieus zonder me bang te maken, ik vond het zo fijn dat ik het kwijt kon. Wat is er als ie huilt, wat moet ik doen als ie huilt, wat als ie niet stopt met huilen, alles wist je, zo fijn!

Nou ja, tot zover mijn bewondering. Niet omdat andere moeders niet goed zijn ofzo, maar dat iemand die je nooit gezien hebt je zoveel steunt en zoveel weet terwijl ze er zelf geen 6 heeft rondlopen Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Parel di 21 mei 2013 - 7:49

Ach gossie I love you
Dank je wel, ben sprakeloos!
Je weet me te vinden he!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  studiebol di 21 mei 2013 - 8:00

Aimee wat lief! Zit gewoon te janken door je lieve woorden en de enorme dip die ik hb omdat mijn vriend al zolang weg is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Parel di 21 mei 2013 - 9:41

studiebol schreef:Aimee wat lief! Zit gewoon te janken door je lieve woorden en de enorme dip die ik hb omdat mijn vriend al zolang weg is.

Je bent ook een kanjer!!!
hug
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Sea of Trees di 21 mei 2013 - 9:52

Ik bewonder alle moeders, het is verdorie geen kattenpis om een kind uit te persen.

In het bijzonder bewonder ik Sanne-86 en Stuiterbal, ondat het hele sterke vrouwen zijn en het toch maar flikken ondanks de ellende die ze hebben meegemaakt.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  _Lana_ di 21 mei 2013 - 10:07

Aimee schreef:Ik bewonder Studiebol, en andere mama's die de verzorging/opvoeding van hun kindjes voor het grootste gedeelte alleen op zich moeten nemen. Ik kan het soms zo fijn vinden als mijn vriend thuis komt uit zijn werk en ik de zorg van Luuk uit handen kan geven, zodat ik iig even rustig naar de wc kan. Studiebol heeft er dan ook nog eens twee en klaagt zo weinig! Hulde! Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 281626781

Helemaal mee eens!! Ik heb heel veel bewondering voor jou! Je doet het toch grotendeels in je eentje en ondanks dat het af en toe pittig is, klaag je eigenlijk nooit!!

Hetzelfde eigenlijk met Sterrin, zoveel bewondering. Met haar 4 kindjes en een man die veel van huis is.
En dan heeft ze ook nog eens heel lang BV gegeven aan de tweeling.

Sowieso heb ik bewondering voor alle moeders hier en nog wel meer in het bijzonder.
Je mag toch ook wel eens een complimentje krijgen?

Oja en ik denk dat het ook wel komt, omdat sommige mensen ( moeders ) heel open zijn op het forum, alle wel en wee vertellen en daar weet je dan gewoon veel van en kun je een beter beeld vormen.
Zelf ben ik vrij gesloten en weten mensen niet veel van me. Daarom zou je ook niet speciaal bewondering voor me hebben, denk ik.
( Niet dat ik me buitengesloten voel hoor trouwens, haha ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke moeder bewonder je hier? - Pagina 3 Empty Re: Welke moeder bewonder je hier?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum