Tip; Sushi eten.
+13
Parisienne
Gizmo
Beachgirl
Prosecco
Inge
Minx
Roxi3
Rovine
Rev3rie
Blond
Susan
Meintjuh
Winegum
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Tip; Sushi eten.
@Caribbeanlover: Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor. Jij bent vegetarisch toch? Eet je wel vis? Of eet je dan voornamelijk de sushi soorten met avocado, komkommer en shi take e.d.?
Ik ben namelijk niet zo'n heel groot viseter, maar als er veel keus zou zijn op dit gebied bij deze restaurant zou ik het wel leuk vinden om daar een keer te gaan eten!
Ik ben namelijk niet zo'n heel groot viseter, maar als er veel keus zou zijn op dit gebied bij deze restaurant zou ik het wel leuk vinden om daar een keer te gaan eten!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ah genoeg keus dus! Zeker als je er zo enthousiast over bent, dan ga ik het misschien eens proberen! Tanx
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ja een huis vol mannen idd, ik had wel een beetje op een dochter gehoopt ja maar we laten het bij deze 3 mooie jongens. Ons gezin is af zo.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Dat is vaak mijn gedachten als iemand 2 meiden heeft en voor een 3e kind gaat dat ze hopen op een jongen en andersom.
Vind dat best raar sorry dat ik het zeg. Als het dan 3 meiden zijn of 3 jongens heb ik het idee dat sommigen ouders dan balen, net alsof het een spel is om te zien of het lukt.
Vind dat best raar sorry dat ik het zeg. Als het dan 3 meiden zijn of 3 jongens heb ik het idee dat sommigen ouders dan balen, net alsof het een spel is om te zien of het lukt.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Dat is vaak mijn gedachten als iemand 2 meiden heeft en voor een 3e kind gaat dat ze hopen op een jongen en andersom.
Het is toch logisch dat als je al 2 jongens hebt, dat het leuk is als er een meid bijkomt en je daar dus op hoopt??!?!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Dat is vaak mijn gedachten als iemand 2 meiden heeft en voor een 3e kind gaat dat ze hopen op een jongen en andersom.
Haha sorry hoor, waarom start je zo'n offtopic discussie in je eigen topic? Je mag toch wel hopen? Dat neemt niet weg dat je blij bent met je kind als het niet het geslacht heeft waar je op hoopte natuurlijk. Lijkt me niet dat je daar nog jaren van gaat zitten balen .
Ontopic; Ik lust geen sushi.
Gast- Gast
Kom op zeg, sushi .... Hoe heb je dat kunnen missen, waar woon je dan ergens?? (sorry, maar ik vind dit echt ongelofelijk...)
Gast- Gast
Dat mag jij raar vinden. Ik had een dochter erg leuk gevonden maar ben heel blij met mijn zoon hoor. Vind het juist stoer 3 jongens. Wij wilden graag 3 kinderen ongeacht hun geslacht.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Caribbeanlover schreef:Dat is vaak mijn gedachten als iemand 2 meiden heeft en voor een 3e kind gaat dat ze hopen op een jongen en andersom.
Dat mag jij raar vinden. Ik had een dochter erg leuk gevonden maar ben heel blij met mijn zoon hoor. Vind het juist stoer 3 jongens. Wij wilden graag 3 kinderen ongeacht hun geslacht.
Zo is het maar net, natuurlijk had een dochter leuk geweest maar 3 zoons is ook gewoon super stoer, lijkt me echt gaaf. Wij zouden graag nog een kindje willen en dan hopen we weer op een meisje, dat is toch ook niet vreemd ? Het staat nogal naar is je post CL, dat je denkt dat mensen een kind nemen om te kijken of het ander geslacht lukt, je noemde het zelfs een spelletje, als iets geen spelletje is is het het krijgen van een kind.
Gast- Gast
Kom net bij de Shabu Shabu vandaan.... Jammm!!!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Fairytale schreef:
dit soort sushi heb je zonder nori.
Dat is mijn favoriete sushi!!!
Ik ben ook niet zo gek op die zeewier/nori vellen. Meesta eindig ik dan met kokhalzen, dus niet zo geslaagd. Maar dit soort sushi vind ik echt overheerlijk!
En Shabu Shabu zou verplicht worden worden 1 x per maand
Ik ben met name gek op de gyoza en tempura enzo, niet perse de sushi.
Gast- Gast
Die norivellen zijn in kleine verhoudingen en ik kan er wel tegen vind het niet vies ofzo.
Soms bestel ik zo handroll en dat is wel een een heel velletje, dus best taai, maar niet onsmakelijk vind ik.
Nou ik ga zaterdag weer, heb er weer zin in hmmmm.
Soms bestel ik zo handroll en dat is wel een een heel velletje, dus best taai, maar niet onsmakelijk vind ik.
Nou ik ga zaterdag weer, heb er weer zin in hmmmm.
Gast- Gast
gister geweest en volgende week dinsdag weer haha
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:gister geweest en volgende week dinsdag weer haha
Foei.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Caribbeanlover schreef:Dat is vaak mijn gedachten als iemand 2 meiden heeft en voor een 3e kind gaat dat ze hopen op een jongen en andersom.
Haha sorry hoor, waarom start je zo'n offtopic discussie in je eigen topic? Je mag toch wel hopen? Dat neemt niet weg dat je blij bent met je kind als het niet het geslacht heeft waar je op hoopte natuurlijk. Lijkt me niet dat je daar nog jaren van gaat zitten balen .
Ontopic; Ik lust geen sushi.
Vast niet iedereen, maar mijn schoonmoeder heeft er serieus wel een lichte trauma aan overgehouden dat zij alleen maar 3 mannen heeft.
Tuurlijk is ze dolblij en gelukkig met haar 3 zoons, maar ze heeft het er nog regelmatig over dat ze het zo jammer vind dat ze alleen maar mannen heeft gekregen. Het was natuurlijk geen spel van kom we gokken het erop. Ze wilden echt een 3e maar ja je weet dat je er geen invloed op hebt op wat het wordt.
Ontopic:
Heb ooit eens sushi gegeten 1 stukje, maar weet niet meer of het lekker was of niet. Wil het wel weer eens proberen, maar mijn man wil niet Wat de boer niet kent.....
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Neem vegetarische sushi en waar wij heen gaan is er zelfs een kiprol (sushitoday.nl).
Gast- Gast
De broer en vrouw van mijn vriend zijn ook vegetariër met de kerst hebben we daarom vegetarische sushi gemaakt. En zij vonden het erg lekker. Ik eet eigenlijk ook bijna alleen maar de vegetarische variant.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Sushi at Sumo
» Sushi maken
» Sushi workshop
» Sushi in Antwerpen
» Sushi at Sumo