Tip; Sushi eten.
+13
Parisienne
Gizmo
Beachgirl
Prosecco
Inge
Minx
Roxi3
Rovine
Rev3rie
Blond
Susan
Meintjuh
Winegum
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Tip; Sushi eten.
Jaja ik weet dat het hier niet hoort, maar hier kijken meer mensen haha.
Iedereen weet dat sushi best prijzig is om te eten dmv afhalen al helemaal, maar ook om bij de japanner zelf te eten.
De ''all you can eat'' sushi restaurants vliegen als paddenstoelen uit de grond en dus zal er misschien wel een in de buurt zijn van jullie woonplaats of er zelfs in.
Zelf voor mij als vega is er voldoende keuze waardoor wij deze formule van eten al diverse keren hebben uitgeprobeerd.
Iedereen weet dat sushi best prijzig is om te eten dmv afhalen al helemaal, maar ook om bij de japanner zelf te eten.
De ''all you can eat'' sushi restaurants vliegen als paddenstoelen uit de grond en dus zal er misschien wel een in de buurt zijn van jullie woonplaats of er zelfs in.
Zelf voor mij als vega is er voldoende keuze waardoor wij deze formule van eten al diverse keren hebben uitgeprobeerd.
Gast- Gast
Re: Tip; Sushi eten.
Ik hou niet echt van sushi, mijn vriend is er dol op! Maar die tenten zitten altijd vol. Wij wonen bijna naast een sushi tent, en daar zit het met de lunch en diner altijd vol. Zonder reserveren kom je er niet binnen. Maakt niet uit welke dag je er komt. Al vind ik bij all you can eat restaurants wel altijd het gevoel dat ik een nummertje ben, dat ze me net zo graag weer weg willen hebben Lopende band werk dus. Maar er zit wel veel verschil in tent hoor!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik maak sushi altijd zelf. Heb nog nooit ergens in een restaurant gegeten of afgehaald, maar ben er wel erg nieuwschierig naar. Als je het zelf maakt heb je toch niet zoveel keuze omdat je al snel teveel hebt.
Meintjuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 24-02-11
Ik wil ook nog een keer sushi gaan eten met een vriendin die er ook gek op is. Mijn man houdt er helemaal niet van en mijn ouders vinden het bijvoorbeeld ook helemaal niks. Als ik met de trein ga haal ik wel eens zo'n bakje sushi bij de AH to go, zo lekker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Winegum, valt mee hier word je iig zeker niet weggekeken. Wel heb je een beperkte tijd wat voldoende is hoor. Als je er echt (te) lang zit zeggen ze er wel wat van denk ik,maar dat hebben wij nooit meegemaakt.
Zelf maken is leuk, veel werk, dus veel spullen kopen en voor de prijs die wij betalen heb je onderhand ook best veel.
Zelf maken is leuk, veel werk, dus veel spullen kopen en voor de prijs die wij betalen heb je onderhand ook best veel.
Gast- Gast
Dat concept bestaat al een hele tijd, zeker in de grote steden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance, ik heb het pas ontdekt, ach ik kom van mars .
Susan, van de AH kwam heel slecht uit een test en is ook niet echt vers.
Susan, van de AH kwam heel slecht uit een test en is ook niet echt vers.
Gast- Gast
Sushi is heeerlijk! Ben er op dit moment ook verslaafd aan kan je wel zeggen . Ik maak ze zelf, het is simpel je moet alleen voor verse ingredienten gebruiken. Sushi/Japanse restaurants zijn inderdaad duur maar wel supergoed.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb geen geduld ervoor en omdat ik vega ben is het ook nog eens niet zo handig.
Ga zaterdag er weer heen heb nu alweer zin er in.
Ga zaterdag er weer heen heb nu alweer zin er in.
Gast- Gast
Ze kijken je ook zeker niet letterlijk weg, maar ik krijg er wel een beetje een naar gevoel van. Het is een soort kleine fabriek. Je kunt hier 2,5 uur eten, maar je krijgt je eten altijd zo ontzettend snel, dat je echt geen 2,5 uur kunt eten. Ik niet in ieder geval. De tafeltjes staan een stuk dichter op elkaar dan in een 'gewoon' restaurant, zodat ze zo veel mogelijk stoelen en tafels in 1 ruimte gepropt krijgen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Goed dat dit topic er is, herinnerde me eraan dat ik Shabu Shabu nog moest bellen om te reserveren voor morgen.
Gast- Gast
Oh nou, ik eet die van de AH to go al jaren en vind 'm best lekker. Eigenlijk heb ik maar één keer sushi gegeten die niet lekker was, dat was niet bij een sushirestaurant maar bij een van-alles-wat-restaurant, had toen een grote sushiroll als hoofdgerecht, maar dat was gewoon een klont smakeloze kleffe rijst met een stukje vis in het midden en een stuk zeewier erom.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Winegum schreef:Ze kijken je ook zeker niet letterlijk weg, maar ik krijg er wel een beetje een naar gevoel van. Het is een soort kleine fabriek. Je kunt hier 2,5 uur eten, maar je krijgt je eten altijd zo ontzettend snel, dat je echt geen 2,5 uur kunt eten. Ik niet in ieder geval. De tafeltjes staan een stuk dichter op elkaar dan in een 'gewoon' restaurant, zodat ze zo veel mogelijk stoelen en tafels in 1 ruimte gepropt krijgen.
Valt hier allemaal reuze mee in Utrecht. Het is ruim, tafels zitten niet dicht op elkaar, eten krijg je niet te snel, maar ook zeker niet te langzaam, personeel is vriendelijk en kent ons inmiddels.
De hele toko is echt heel groot dus aan ruimte geen gebrek.
Gast- Gast
Ik vind altijd dat ik te weinig sushi heb, dus die all-you-can-eat-restaurants zijn een uitkomst! Niet dat ik daar dan ineens huuuge porties naar binnen stouw, maar doordat ik zoveel kan eten als ik wil heb ik wel het gevoel gehad dat ik genoeg gekregen heb.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben pas voor het eerst bij shabu shabu geweest in Leiden. Ik vond de sushi daar echt super lekker, het was goedkoop en we hadden meer dan voldoende tijd om te eten. Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd om zelf sushi te maken, wil ik wel een keer gaan doen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Heerlijk. Lust dan wel geen rauwe vis maar toch erg lekker. Hebben het gister nog zelf gemaakt. Nori zou ik alleen wel halen bij de toko en niet bij de AH oid. Scheelt echt heel veel.
Het maken van Sushi is heel makkelijk kost ff wat tijd maar dan is het ook lekker.
Het maken van Sushi is heel makkelijk kost ff wat tijd maar dan is het ook lekker.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
I like sushi
wanneer gaan we sushi maken :p
Fairytale schreef:Heerlijk. Lust dan wel geen rauwe vis maar toch erg lekker. Hebben het gister nog zelf gemaakt. Nori zou ik alleen wel halen bij de toko en niet bij de AH oid. Scheelt echt heel veel.
wanneer gaan we sushi maken :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
maken we er een meeting van
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik ben voor
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Als er een sushi-maak-meeting komt ben ik er ook bij!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Oke met dit topic wil je dus duidelijk maken dat er all you can eat sushi restaurants bestaan? En dat je daar als vega ook goed kunt eten?
Vind het een beetje doelloos topic maargoed... daar zie ik er steeds meet van verschijnen, geopend door Caribbeanlover... of ben ik de enige die er zo over denkt?
Vind het een beetje doelloos topic maargoed... daar zie ik er steeds meet van verschijnen, geopend door Caribbeanlover... of ben ik de enige die er zo over denkt?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
waarom is het nou weer een doelloos topic van CL? Het is toch vriendelijk? Misschien zijn er mensen die echt niet van het concept weten?
Ik ben overigens gek op Shabu Shabu! Maar, de volgende keer wil ik bij een andere all-you-can-eat-sushi-restaurant gaan eten, Sumo.
Ik ben overigens gek op Shabu Shabu! Maar, de volgende keer wil ik bij een andere all-you-can-eat-sushi-restaurant gaan eten, Sumo.
Gast- Gast
wolletjes schreef:waarom is het nou weer een doelloos topic van CL? Het is toch vriendelijk? Misschien zijn er mensen die echt niet van het concept weten?
Naja valt me gewoon op dat ze vaak topics opent waabij ik denk: Ja... dus??
- Dat haar wasmachine kapot is
- Dat ze in haar vingen gesneden heeft
- Dat ze een vlaai op een website duur vind
- Dat ze een compliment kreeg van een buurman
- Dat haar oorbellen na 5x dragen kapot waren
- Dat ze geen zin heeft om te werken
Zal wel aan mij liggen....
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mimpie schreef:wolletjes schreef:waarom is het nou weer een doelloos topic van CL? Het is toch vriendelijk? Misschien zijn er mensen die echt niet van het concept weten?
Naja valt me gewoon op dat ze vaak topics opent waabij ik denk: Ja... dus??
- Dat haar wasmachine kapot is
- Dat ze in haar vingen gesneden heeft
- Dat ze een vlaai op een website duur vind
- Dat ze een compliment kreeg van een buurman
- Dat haar oorbellen na 5x dragen kapot waren
- Dat ze geen zin heeft om te werken
Zal wel aan mij liggen....
Daar staat ze om bekend, dus als je je daar aan ergert open je haar topics toch gewoon niet?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vind het zo jammer dat ik geen sushi lust
Was een keer bij een wokrestaurant, en daar was ook een sushibar. Daar kon je aan gaan zitten, en op een lopende band kwamen allemaal bordjes met sushi langs je, en kon je pakken wat je wilde. Zag er allemaal zooooooo lekker uit, maar ik lustte het dus niet Ik vind de zeewier echt smerig helaas.
Was een keer bij een wokrestaurant, en daar was ook een sushibar. Daar kon je aan gaan zitten, en op een lopende band kwamen allemaal bordjes met sushi langs je, en kon je pakken wat je wilde. Zag er allemaal zooooooo lekker uit, maar ik lustte het dus niet Ik vind de zeewier echt smerig helaas.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Sushi at Sumo
» Sushi maken
» Sushi workshop
» Sushi in Antwerpen
» Sushi at Sumo