Tip; Sushi eten.
+13
Parisienne
Gizmo
Beachgirl
Prosecco
Inge
Minx
Roxi3
Rovine
Rev3rie
Blond
Susan
Meintjuh
Winegum
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Tip; Sushi eten.
Nobucta schreef:Ik vind altijd dat ik te weinig sushi heb, dus die all-you-can-eat-restaurants zijn een uitkomst! Niet dat ik daar dan ineens huuuge porties naar binnen stouw, maar doordat ik zoveel kan eten als ik wil heb ik wel het gevoel gehad dat ik genoeg gekregen heb.
Het is ook nog eens waar voor je geld zeker omdat het bij ''normale japanners'' veels te duur is.
Het is supervers vind mijn man (ik eet geen vis).
Ze hebben ook voldoende keuze met warme gerechten en salades voor mij als vegetarier.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Heerlijk. Lust dan wel geen rauwe vis maar toch erg lekker. Hebben het gister nog zelf gemaakt. Nori zou ik alleen wel halen bij de toko en niet bij de AH oid. Scheelt echt heel veel.
Het maken van Sushi is heel makkelijk kost ff wat tijd maar dan is het ook lekker.
Lust je nou wel of niet rauwe vis?
Gast- Gast
Gizmo, was dat daar toen ook ''all you can eat''?
Wolletjes, denk dat de AYCE formule mbt sushi overal wel hetzelfde is iig wat ik zo zie op de sites.
Mimpie, goh wat ben jij triest zeg! Zeiken wat ik allemaal open en het dus allemaal onder elkaar zetten en toch hier reageren.
Dus je houd het gewoon bij wat ik open. Wat heeft het nut?
Wolletjes, denk dat de AYCE formule mbt sushi overal wel hetzelfde is iig wat ik zo zie op de sites.
Mimpie, goh wat ben jij triest zeg! Zeiken wat ik allemaal open en het dus allemaal onder elkaar zetten en toch hier reageren.
Dus je houd het gewoon bij wat ik open. Wat heeft het nut?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Gizmo, was dat daar toen ook ''all you can eat''?
Volgens mij wel. Dat was bij De Gouden Wok. (weg)Restaurant boven de a4. Wel al een paar jaartjes terug dat ik daar ben geweest.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
lust geen rauwe vis maar sushi is erg lekker.
haha prosec ik wist dat je dat er neer zou zetten. Ik zeg we zoeken een leuke locatie ervoor.
@gizmo er is ook sushi zonder zeewier, dat zijn van die blokjes rijst met een stukje vis groente oid er op. Lust je ook geen verse zeewier dan??
haha prosec ik wist dat je dat er neer zou zetten. Ik zeg we zoeken een leuke locatie ervoor.
@gizmo er is ook sushi zonder zeewier, dat zijn van die blokjes rijst met een stukje vis groente oid er op. Lust je ook geen verse zeewier dan??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:lust geen rauwe vis maar sushi is erg lekker.
Sushi = rauwe vis, schat.
Gast- Gast
Fairytale schreef:
Om de rijst zit toch ook verse zeewier?
Gizmo- Prater
wolletjes schreef:waarom is het nou weer een doelloos topic van CL? Het is toch vriendelijk? Misschien zijn er mensen die echt niet van het concept weten?
Ik ben overigens gek op Shabu Shabu! Maar, de volgende keer wil ik bij een andere all-you-can-eat-sushi-restaurant gaan eten, Sumo.
Ik vind het leuk om anderen tips te geven voor van alles en nog wat en ook mag jij Mimpie er van mee dingen.
Ik mag dat toch doen.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Nou vers is het niet, gedroogd wel en het heet norivellen.
Aha. Ik heb ook weleens japanse zoutjes gehad waar het gedroogd omheen zat, dat vond ik ook echt vies.
Maar vers zal het toch niet heel anders smaken? Moet wel zeggen; wanneer eet je nou zeewier.... Ik kom het niet tegen op de groente afdeling in de supermarkt, haha!
Gizmo- Prater
Bij de AH denk ik wel. Ik vind wakame zo lekker hhhhhmmmmm, maar daar zal jij ook geen zak aan vinden denk ik haha.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Bij de AH denk ik wel. Ik vind wakame zo lekker hhhhhmmmmm, maar daar zal jij ook geen zak aan vinden denk ik haha.
Moest even googlen om te kijken wat dat is. Nog noooooit van gehoord haha!
Gizmo- Prater
Caribbeanlover schreef:Fairytale schreef:lust geen rauwe vis maar sushi is erg lekker.
Dat is dus een hele grote fabel, en de reden dat mensen denken dat ze geen sushi lusten.
Minx- Lady Post-a-lot
dit soort sushi heb je zonder nori.
Albert heijn heeft inderdaad vers zeewier. Met gewoon sla en wat dressing erg lekker.
Minx- Lady Post-a-lot
Prosecco schreef:Mimpie schreef:wolletjes schreef:waarom is het nou weer een doelloos topic van CL? Het is toch vriendelijk? Misschien zijn er mensen die echt niet van het concept weten?
Ik ben overigens gek op Shabu Shabu! Maar, de volgende keer wil ik bij een andere all-you-can-eat-sushi-restaurant gaan eten, Sumo.
Naja valt me gewoon op dat ze vaak topics opent waabij ik denk: Ja... dus??
- Dat haar wasmachine kapot is
- Dat ze in haar vingen gesneden heeft
- Dat ze een vlaai op een website duur vind
- Dat ze een compliment kreeg van een buurman
- Dat haar oorbellen na 5x dragen kapot waren
- Dat ze geen zin heeft om te werken
Zal wel aan mij liggen....
Daar staat ze om bekend, dus als je je daar aan ergert open je haar topics toch gewoon niet?
Serieus?? Ow dat wist ik echt niet hahah
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Hmpf. Nu wil ik sushi. Nu.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Fairytale schreef:Caribbeanlover schreef:Fairytale schreef:lust geen rauwe vis maar sushi is erg lekker.
Dat is dus een hele grote fabel, en de reden dat mensen denken dat ze geen sushi lusten.
Dan nog snap ik je niet, want je zegt geen rauwe vis te lusten,maar je lust wel sushi.
Gast- Gast
sushi is een manier van bereiden/eten serveren. Het zegt niets over de ingrediënten. Ja er is 1 ingrediënt dat er standaard in zit en dat is rijst.
Maar sushi met komkommer er in is nog steeds sushi. Ik eet daarom ook nooit sushi met rauwe vis maar wel met bijvoorbeeld komkommer, of ei, of andere groenten er door.
Sushi is oorspronkelijk ontstaan om vis langer te bewaren. Alleen inmiddels bestaan er zo veel soorten sushi dat het niet alleen meer met vis is maar ook andere ingrediënten. Eigenlijk kun je er bijna alles tussen gooien.
Wat ik me dan wel af vraag: je bent toch vegetariër maar eet je wel vis dan?
Maar sushi met komkommer er in is nog steeds sushi. Ik eet daarom ook nooit sushi met rauwe vis maar wel met bijvoorbeeld komkommer, of ei, of andere groenten er door.
Sushi is oorspronkelijk ontstaan om vis langer te bewaren. Alleen inmiddels bestaan er zo veel soorten sushi dat het niet alleen meer met vis is maar ook andere ingrediënten. Eigenlijk kun je er bijna alles tussen gooien.
Wat ik me dan wel af vraag: je bent toch vegetariër maar eet je wel vis dan?
Minx- Lady Post-a-lot
Zeg dat dan gelijk .
Nee ik eet geen vis, maar heb al hier gezegd dat er voor mij ook voldoende keuze is ook aan warme gerechten.
Hier gaan we altijd heen sushitoday.nl
Had alles opgenoemd, maar het plaatsen lukte niet.
Nee ik eet geen vis, maar heb al hier gezegd dat er voor mij ook voldoende keuze is ook aan warme gerechten.
Hier gaan we altijd heen sushitoday.nl
Had alles opgenoemd, maar het plaatsen lukte niet.
Gast- Gast
Wij gaan meestal eens in de twee maanden sushi eten, inderdaad bij zo'n all-you-can-eat-restaurant. Ze hebben er allemaal kleine gerechtjes, niet alleen sushi maar ook vleesgerechten, salades, soepen/noodles, groenten, etc. Heerlijk vinden wij het! De simpele sushi met komkommer erin is mijn favoriet!
Wij hebben het zelf eens geprobeerd te maken maar ik vind het lastig om het zo strak op te rollen. Iemand nog tips hiervoor?!
Wij hebben het zelf eens geprobeerd te maken maar ik vind het lastig om het zo strak op te rollen. Iemand nog tips hiervoor?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik leg mijn rollen altijd een halfuurtje in de koelkast voor ik ze in plakjes snijd. De norivellen krimpen dan nog iets.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
hmm heb vandaag weer sushi op. Heerlijk!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker Mamsie. Weet niet meer waar ik gevraagd had wat het geslacht van je 3e kind is en de naam.
Omdat dit mijn topic is zal ik eerder onthouden om hier te kijken dan elders.
Ben wel benieuwd geworden.
Nou ik zat echt te vol en dan wil ik ook nog wat van het dessertbuffet pakken. Ik knapte zowat uit elkaar en de volgende keer ga ik het anders doen. Minder bestellen per ronde of gewoon het aantal dat mag en als ik voel dat ik genoeg heb stoppen. Op die manier heb ik nog normale trek en ruimte voor het dessert wat ik nu in een servetje heb meegenomen.
Omdat dit mijn topic is zal ik eerder onthouden om hier te kijken dan elders.
Ben wel benieuwd geworden.
Nou ik zat echt te vol en dan wil ik ook nog wat van het dessertbuffet pakken. Ik knapte zowat uit elkaar en de volgende keer ga ik het anders doen. Minder bestellen per ronde of gewoon het aantal dat mag en als ik voel dat ik genoeg heb stoppen. Op die manier heb ik nog normale trek en ruimte voor het dessert wat ik nu in een servetje heb meegenomen.
Gast- Gast
Het is een jongen en hij heet S.avinly (op z'n Nederlands dus geen sevenly)
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Zo een echt jongenshuis zeg. Ik snap dat een gezond kind het belangrijkste is, maar wil je nog gaan voor een meisje? Had je daar nu niet stiekem op gehoopt?
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Sushi at Sumo
» Sushi maken
» Sushi workshop
» Sushi in Antwerpen
» Sushi at Sumo
» Sushi maken
» Sushi workshop
» Sushi in Antwerpen