Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

+15
Jeanette
Marin
Snirp
Elliot
Nyx
Sarah1985
Winegum
studiebol
Joan
Caroow
Burn
Zonnetje
Fortissimo
Ibbeltje
Kowalski
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Elliot ma 20 mei 2013 - 19:28

Ik heb een heerlijk weekend gehad! Vrijdag kwam ik thuis uit mijn werk en toen verraste mijn vriend mij met een gourmet. Zaterdag ben ik met mijn moeder naar de pinksterfair in Lisserbroek geweest en 's avonds had ik een surpriseparty voor een vriend die 30 is geworden. Zondag wilden mijn vriend, zus, zwager, stiefvader en oma ook naar de pinksterfair dus zijn we nog een keer naar Lisserbroek gereden. Daarna met zijn allen gegeten en gister hadden mijn vriend en ik een bankhang dag. smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een fijn (lang) weekend gehad? - Pagina 2 Empty Re: Heb je een fijn (lang) weekend gehad?

Bericht  Snirp ma 20 mei 2013 - 19:31

Ik heb een heerlijk weekend gehad!
Zaterdag wezen shoppen voor ons nieuwe huis en 's middags/'s avonds was vriendlief naar een festival, dus had ik lekker een bankhangdagje!
Zondag 30 kilometer gewandeld, als training voor de Vierdaagse.
's Avonds een verjaardag, lagen uiteindelijk om half 3 in bed.
Gister nog weer 15 kilometer gewandeld smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Marin ma 20 mei 2013 - 19:32

Klinkt leuk Elliott. Die pinksterfair had ik ook gezien.wij zouden misschien ook nog naar een andere pinkstermarkt maar t regende dus zijn maar lekker thuis gebleven. Wel heel lekker productief weekend gehad, echt veel opgeruimd! En ook nog uitgebreid gerelaxed en nog gewoon gewerkt gisteren. Heb toch wel echt goed gevoel, veel gedaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Elliot ma 20 mei 2013 - 19:35

Wij waren er zondag en toen was het echt heerlijk weer. Maar opruimen is ook wel eens lekker hè, dat geeft echt een goed gevoel! Ik heb gister mijn gordijnen gewassen en gestreken en daar ben ik ook zo trots op! Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Snirp ma 20 mei 2013 - 19:38

Ik heb de aanplakbiljetten ervan ook gezien ja smile
Zijn gister van ons huis naar H'gom gelopen.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Marin ma 20 mei 2013 - 19:39

Wow flink stuk Snirp! Ook weer terug?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snirp ma 20 mei 2013 - 19:41

Nee, trein terug genomen!
Zondag van H'lem naar Heiloo gelopen, dat was 30 km!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Marin ma 20 mei 2013 - 19:44

Wow super goed man!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette ma 20 mei 2013 - 21:46

Ik heb gewerkt, dus niet erg boeiend. Was alleen zondag vrij, ben toen in Amsterdam wezen shoppen. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kreeftje ma 20 mei 2013 - 22:31

Nee niet echt veel leuks gedaan.

Vrijdag was ik vrij en mijn vriend ook, toen hebben we alles opnieuw getext in de woonkamer. En 's avonds weer alles terug gezet en opgeruimd. En daarna nog uitgeput een filmpje gekeken samen. Zaterdag zondag en maandag heb ik gewerkt. Zondag zijn mijn broer, schoonzus en neefje nog wel even hier geweest op bezoek voordat ik moest gaan werken. Daarna een asperges opgehaald bij de boer voor het werk. En gister voor het werken nog even naar karwei geweest. Vriend wilde een nieuwe boormachine. En was nu 20% korting. Dus was de moeite.

Vanmorgen gesport, net gedoucht, en zo weer werken tot elf uur! Morgen dagje vrij gelukkig. En dan gaan we ook onze nieuwe fietsen ophalen :cheering:
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Mermaid ma 20 mei 2013 - 22:31

ja! Zaterdag even bij mijn vriend langs geweest, zondag een vriendin gezien en gisteren ook een gezellige middag gehad. Dus weinig bijzonders, maar wel heel leuk allemaal.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes ma 20 mei 2013 - 23:12

Ik heb een heel fijn weekend gehad. We hebben, buiten een verjaardag zondagavond, niet veel bijzonders gedaan, maar het was gewoon zo'n gezellig weekend!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marsy28 di 21 mei 2013 - 1:56

Heerlijk relaxt weekend gehad, mocht ook wel eens weer. Vrijdagavond met 2 vriendinnetjes wezen eten bij de Thai, was erg leuk en toen ik thuis kwam kwam er ook nog onverwacht (laat) een vriendin op bezoek. Latertje dus vrijdag. Zaterdag een poging gedaan tot uitslapen maar helaas woont hier sinds een maand een gezin op 1 kamer met en 2 jaar oud kind dat gewoon niet opgevoed wordt. Ze begint dus elke ochtend om 7.15 met krijsen en krijsen en als ze haar zin niet krijgt (gebeurt niet veel) dan gaat ze heel hoog piepen/krijsen. En de ouders lachen erom dus ze leert geen fuck en houdt het hele huis wakker. Ze gaat ook pas om 22.00 uur slapen elke dag :O Anyway, zaterdag dus vroeg wakker maar wel lekker geknuffeld tot 11.00. Toen eruit, boodschapjes en toen moest mijn vriend werken. Waardoor ik een avond lekker alleen thuis had. Wilde ook nergens heen, lekker aquarium poetsen met goede series op. Heerlijk! En zondag hadden we een verlovingsfeestje van een vriendin, klein maar fijn en erg gezellig en later nog naar de film: snitch. Heel geslaagd weekend. Bijna weer!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: