Vakantie Dominicaanse Republiek
+4
Gympie
Happydobby
Sam
Pannetoet
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vakantie Dominicaanse Republiek
Hoiiii, Mijn vriend en ik willen begin (6-8 ) oktober of eind oktober (24-26) op vakantie naar de Dominicaanse Republiek En we hebben advies nodig wat betreft hotels! Even een paar dingetjes: we willen wel graag 16 dagen, max 1500 p.p, een wit bountystrand (of is dat overal zo) en verder het liefste ultra all-in.. We hebben Riu Merengue al gezien & Gran Bahia Principe Bavaro waar we wel enthousiast over zijn.. Misschien hebben jullie nog andere tips? We vinden het wel heel belangrijk dat het eten goed is, schone kamers (badkamer vooral) en tja verder? Het is, voor mij vooral, best een smak geld dus ik vind het echt belangrijk dat het gewoon goed is dus laat je horen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vakantie Dominicaanse Republiek
Absoluut hotel Iberostar Dominicana! Geweldig!!
Twee keer geweest nu en wil zeker nog een keer terug.
Wel zou ik aanraden om via Duitsland of België te vliegen. Via Amsterdam krijg je Air France is nl zwaar bagger.
Edit: elke dag wordt je kamer van boven tot onder gepoetst. Verschillende restaurants met afwisselende gerechten. Super shows. Mooie zwembaden en prachtig strand. Super aardige medewerkers. Gaaaaannn!!!
Twee keer geweest nu en wil zeker nog een keer terug.
Wel zou ik aanraden om via Duitsland of België te vliegen. Via Amsterdam krijg je Air France is nl zwaar bagger.
Edit: elke dag wordt je kamer van boven tot onder gepoetst. Verschillende restaurants met afwisselende gerechten. Super shows. Mooie zwembaden en prachtig strand. Super aardige medewerkers. Gaaaaannn!!!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik vrees dat deze ver boven ons budget ligt Maar ik ga even kijken! Iig bedankt!
EDIT: Absoluut prachtig ! maar iets te ver boven ons budget
EDIT: Absoluut prachtig ! maar iets te ver boven ons budget
Pannetoet- Kletskop
Het is duurder geworden dan toen ik de eerste keer ging zie ik.
Sam- Kletskop
Ik ben trouwens een keer 16 dgn en een keer 13 dgn geweest.
Vond 13 dgn echt genoeg. Misschien dat je daar ook nog iets aan hebt
Vond 13 dgn echt genoeg. Misschien dat je daar ook nog iets aan hebt
Sam- Kletskop
Daar zaten we inderdaad ook eerst aan te denken maar we willen toch wel graag 16 dagen
Pannetoet- Kletskop
Wij zijn bij deze geweest in Novenmber 3 jaar terug. Badkamer stroomde soms over maar verder was het een prima schoon hotel. Wij waren 850 pp kwijt dus voor 16 dagen zal het wel binnen jullie budget zitten. Wij vlogen met arkefly. Prima vlucht voor het geld wat je betaald. Het strand was mooi en schoon bij ons.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Wij zijn bij deze geweest in Novenmber 3 jaar terug. Badkamer stroomde soms over maar verder was het een prima schoon hotel. Wij waren 850 pp kwijt dus voor 16 dagen zal het wel binnen jullie budget zitten. Wij vlogen met arkefly. Prima vlucht voor het geld wat je betaald. Het strand was mooi en schoon bij ons.
Euhm..welke van de twee?
Wij zijn gisteravond ook nog deze tegen gekomen: Gran Bahía Príncipe El Portillo
Heel mooi voordeel: ook de geïmporteerde dranken zijn gratis
Nadeel is dat de transfer 3½ uur is...
Laatst aangepast door Pannetoet op di 21 mei 2013 - 0:58; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
Ik ben naar IFA villa Bavaro geweest. Gewoon een goede accommodatie. Had toen een mooie aanbieding voor €500, 9 dagen all inclusive. Dit was via Arke. Ik zou de aanbiedingen in de gaten houden als ik jou was.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ja dat gaan we ook zeker doen Gympie!
Hoe beviel dat hotel? Die heb ik ook regelmatig voorbij zien komen De kamers/badkamers zijn mooi en schoon? En het strand? Een plaatje of meer dat je zegt 'Mwah'? En het eten en de mensen/personeel?
Hij staat wel slecht op zoover...
Hoe beviel dat hotel? Die heb ik ook regelmatig voorbij zien komen De kamers/badkamers zijn mooi en schoon? En het strand? Een plaatje of meer dat je zegt 'Mwah'? En het eten en de mensen/personeel?
Hij staat wel slecht op zoover...
Pannetoet- Kletskop
Het personeel was wel wat chagrijnig soms, maar ik heb me daar niet aan gestoord. Ik vond alles schoon en het strand ook heel mooi. Ik stel eerlijk gezegd niet veel eisen, ik vond het al tof dat we voor zo weinig geld daar konden zitten.
De slechte beoordelingen snap ik niet zo, maar dat verschilt ook per mens en per vakantie. Ik was daar trouwens in 2009, dus dat is alweer vier jaar geleden. Ik ben niet echt een goed graadmeter denk ik. Maar ik vond het echt niet slecht, ik heb wel hotels meegemaakt waarvan ik dacht: hm. In DR had ik dat niet.
Eten was goed trouwens. Niet ziek geweest.
De slechte beoordelingen snap ik niet zo, maar dat verschilt ook per mens en per vakantie. Ik was daar trouwens in 2009, dus dat is alweer vier jaar geleden. Ik ben niet echt een goed graadmeter denk ik. Maar ik vond het echt niet slecht, ik heb wel hotels meegemaakt waarvan ik dacht: hm. In DR had ik dat niet.
Eten was goed trouwens. Niet ziek geweest.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Wij zijn afgelopen januari ook naar IFA Bavaro geweest, hebben echt een super vakantie gehad! communiceren met het personeel is lastig, maar daar heb ik me niet echt aan gestoord. Het eten is prima, maar verwacht geen sterrenkwaliteit.. Leuk, elke avond een ander restaurant! Heerlijk zwembad, prachtig strand!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb heeeel snel jullie advies nodig
Wij kwamen net dit hotel tegen.. normaliter 300,- per persoon duurder dus nu een aanbieding:
Hotel Dreams Palm Beach (DR - Punta Cana)
Ik vind vakantie's boeken altijd doodeng
Wij kwamen net dit hotel tegen.. normaliter 300,- per persoon duurder dus nu een aanbieding:
Hotel Dreams Palm Beach (DR - Punta Cana)
Pannetoet- Kletskop
Ziet er prachtig uit!
Reacties op Zoover is ook lovend.
Reacties op Zoover is ook lovend.
Sam- Kletskop
OH MIJN GOD!
Ik heb gewoon geboekt! Whaaaaaaaa
12-27 september 16 dagen keihard chillen in dit resort:
Ik heb gewoon geboekt! Whaaaaaaaa
12-27 september 16 dagen keihard chillen in dit resort:
Pannetoet- Kletskop
Waaaahhhh! Superr gaaf!!
Ik ben ook 2 keer in september geweest. Zeggen dat het orkaan seizoen is, maar stralend weer gehad. Zooooo geweldig daar. Geniet van de voorpret. Ben jaloers
Ik ben ook 2 keer in september geweest. Zeggen dat het orkaan seizoen is, maar stralend weer gehad. Zooooo geweldig daar. Geniet van de voorpret. Ben jaloers
Sam- Kletskop
Jaa dat vertelden familieleden van mijn vriend ook al.. maar zij zijn ook 2x in het orkaanseizoen geweest en, op een enkele bui na, nergens last van gehad... Whoeii nog 3½ maand, dat valt nog best mee
Pannetoet- Kletskop
Ziet er echt prachtig uit zeg! Geniet ervan hoor!
Marie- Fluisteraar
Wij zijn eens in orkaanseizoen geweest, 1x snachts regen gehad en 1x niet in regenseizoen en hadden we elke dag uren lang regen haha. Ohhhhh ik hou van de dominicaanse republiek!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dank jullie!
Ik heb er echt zoveel zin in!
Alleen, misschien weten jullie dat, de terugreis vliegen we om 18;00 weg vanuit PuntaCana (Dan is het hier 00:00) en we komen om 13;20 (+1) in Amsterdam aan.. Hoe kan dit? De terugreis kan toch niet 3½u langer duren? En wat houd dat ''+1'' in?
Alleen, misschien weten jullie dat, de terugreis vliegen we om 18;00 weg vanuit PuntaCana (Dan is het hier 00:00) en we komen om 13;20 (+1) in Amsterdam aan.. Hoe kan dit? De terugreis kan toch niet 3½u langer duren? En wat houd dat ''+1'' in?
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet schreef:Dank jullie!
Plus 1 betekend de volgende dag. Hebben jullie tussenstop op puerto plata?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Pannetoet schreef:Dank jullie!
Haha blond! Ik heb even goed de reisdocumenten gekeken en het vliegtuig maakt een tussenstop op Montego Bay...
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet schreef:Paper Crown schreef:Pannetoet schreef:Dank jullie!
Haha blond! Ik heb even goed de reisdocumenten gekeken en het vliegtuig maakt een tussenstop op Montego Bay...
Wij hadden inderdaad een tussenstop op Curacao, dus dan duurt de reis al gauw een stuk langer... Houdt er rekening mee dat er op die vliegvelden niet echt wat lekkers te eten te verkrijgen is (buiten een zak chips of een mars). Probeer dus wat mee te nemen vanuit je hotel, want je krijgt pas heel laat avondeten.
Marie- Fluisteraar
Dat hotel ziet er erg mooi uit. Lekker luxe. En uit nieuwsgierigheid, wat gaan jullie die 16 dagen doen? Kan je wel gewoon het ressort af en steden/natuur in? Ik heb nog nooit een dergelijke vakantie gehad en zit er over na te denken voor in de herfst. Niet naar de DR, maar wel een ressort. Ik ben alleen bang dat ik het saai ga vinden.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Van de DR weet ik het niet zo goed want ik ben daar nog nooit eerder geweest Maar 2 dagen vallen al weg ivm de reistijd.. en verder gaan we lekker aan het zwembad/strand liggen met een boekje, zonnebaden; gewoon totaal tot rust komen! Je moet er van houden maar wij vinden het heerlijk! We willen nog wel graag 2 excursies doen..welke weten we nu nog niet, dat zien we daar wel Maar een resort is echt fijn! Een heel groot voordeel van All-in is gewoon dat je voor niets hoeft te betalen en in het hotel ben je gewoon geen geld kwijt dus in principe hoef je niet eens geld mee te nemen En verveling? Tja..dat ligt een beetje aan jezelf. Je kunt gaan lezen maar er loopt de godganse dag animatie rond wat heel leuk is om naar te kijken! Je kan gaan sporten (hebben ze ook op resorts) maar je kan ook naar de sauna of kiezen voor een massage.. Als je van uitrusten houd dan zeg ik: DOEN!
Wel kan ik je iets vertellen over Turkije & Egypte.. daar kun je wel van het resort af maar buiten het resort is het niet geweldig mooi. Dat is wel iets waar je rekening mee moet houden. De 'natuur' heeft meer weg van een zandbak en een oorlogsgebied (door alle half afgebouwde huizen/gebouwen) dan dat het waanzinnig mooi is.. Winkels/bazaar is er in overvloed, dat is voor een paar keer leuk maar daarna word je knettergek van de mensen die je hun winkel in willen sleuren en constant lopen te zeuren dat je dít en dát écht moet kopen en als ze in de gaten hebben dat je Nederlandse bent dan krijg je heel veel naar je hoofd geslingerd 'Ooooh holland...kijken, kijken en niet kopen'.
Wel kan ik je iets vertellen over Turkije & Egypte.. daar kun je wel van het resort af maar buiten het resort is het niet geweldig mooi. Dat is wel iets waar je rekening mee moet houden. De 'natuur' heeft meer weg van een zandbak en een oorlogsgebied (door alle half afgebouwde huizen/gebouwen) dan dat het waanzinnig mooi is.. Winkels/bazaar is er in overvloed, dat is voor een paar keer leuk maar daarna word je knettergek van de mensen die je hun winkel in willen sleuren en constant lopen te zeuren dat je dít en dát écht moet kopen en als ze in de gaten hebben dat je Nederlandse bent dan krijg je heel veel naar je hoofd geslingerd 'Ooooh holland...kijken, kijken en niet kopen'.
Pannetoet- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dominicaanse Republiek
» SUPER deal naar de Dominicaanse Republiek!
» Monarchie of republiek?
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» SUPER deal naar de Dominicaanse Republiek!
» Monarchie of republiek?
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: