Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie Dominicaanse Republiek

+4
Gympie
Happydobby
Sam
Pannetoet
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vakantie Dominicaanse Republiek - Pagina 2 Empty Re: Vakantie Dominicaanse Republiek

Bericht  luisa do 23 mei 2013 - 6:13

Klinkt goed, echt relaxen. Hoewel ik dan denk ik 1 week genoeg zou vinden. Veel plezier in DR.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Dominicaanse Republiek - Pagina 2 Empty Re: Vakantie Dominicaanse Republiek

Bericht  Pannetoet do 23 mei 2013 - 6:36

luisa schreef:Klinkt goed, echt relaxen. Hoewel ik dan denk ik 1 week genoeg zou vinden. Veel plezier in DR.

Haha dat dacht ik vroeger ook altijd: '1 week is écht genoeg' maar dat gaat zo snel voorbij! Je vliegt naar je bestemming, begint met genieten en in een oogwenk zit je alweer terug in het vliegtuig..het gaat echt mega snel! Maar dankje smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sam do 23 mei 2013 - 6:59

Pannetoet: voor excursies moet je eens zoeken op 'Wimpie'.
O hier heb m al Embarassed
http://www.wimpypuntacana.com/excursiesnl.html

Perfecte excursies. Goedkoper en je ziet specialere dingen.
Wij hebben die naar Sanoma Island gedaan. Eiland is niks, maar alles eromheen is werkelijk geweldig.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Atelier Madame do 23 mei 2013 - 8:37

Pannetoet schreef:Van de DR weet ik het niet zo goed want ik ben daar nog nooit eerder geweest :P Maar 2 dagen vallen al weg ivm de reistijd.. en verder gaan we lekker aan het zwembad/strand liggen met een boekje, zonnebaden; gewoon totaal tot rust komen! Je moet er van houden maar wij vinden het heerlijk! We willen nog wel graag 2 excursies doen..welke weten we nu nog niet, dat zien we daar wel smile Maar een resort is echt fijn! Een heel groot voordeel van All-in is gewoon dat je voor niets hoeft te betalen en in het hotel ben je gewoon geen geld kwijt dus in principe hoef je niet eens geld mee te nemen :P En verveling? Tja..dat ligt een beetje aan jezelf. Je kunt gaan lezen maar er loopt de godganse dag animatie rond wat heel leuk is om naar te kijken! Je kan gaan sporten (hebben ze ook op resorts) maar je kan ook naar de sauna of kiezen voor een massage.. Als je van uitrusten houd dan zeg ik: DOEN!

Wel kan ik je iets vertellen over Turkije & Egypte.. daar kun je wel van het resort af maar buiten het resort is het niet geweldig mooi. Dat is wel iets waar je rekening mee moet houden. De 'natuur' heeft meer weg van een zandbak en een oorlogsgebied (door alle half afgebouwde huizen/gebouwen) dan dat het waanzinnig mooi is.. Winkels/bazaar is er in overvloed, dat is voor een paar keer leuk maar daarna word je knettergek van de mensen die je hun winkel in willen sleuren en constant lopen te zeuren dat je dít en dát écht moet kopen en als ze in de gaten hebben dat je Nederlandse bent dan krijg je heel veel naar je hoofd geslingerd 'Ooooh holland...kijken, kijken en niet kopen'.

Turkije een zandbak?
:shock:

Ik noem dit landschap toch verre van een zandbak:
Vakantie Dominicaanse Republiek - Pagina 2 81e10aef1687f113fcec14919dfecf5a_zps6bfe586e
Vakantie Dominicaanse Republiek - Pagina 2 070d38fe8dc175b735f689e9e5d741af_zpscdfb9e65

Sorry moest er even op reageren :p. Egypte is idd wel een woestijn maar Turkije is zo mooi I love you
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 4:59

Veel plezier, het resort ziet er mooi uit! DM is niet echt een land waar je in je eentje rond kan lopen. Sommige plekken zijn redelijk toeristisch en daar staan meerdere hotels. Die hebben dan een soort boulevard waar je rond kunt lopen. Verder dan dat echt niet zonder begeleiding gaan!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: