Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Consuminderen/ Op budget

+22
mzcharlotte
Sarah1985
Pannetoet
Slakje
Willem
Zonnetje
minoessepoes
Sure
Rose
Parisienne
Joan
Flower_L
Atelier Madame
girli
pindaatje
Boterbloem
SarahKey
Gympie
Reva
Sam
Liadan
*Lookie*
26 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Rose wo 29 mei 2013 - 0:04

Gisteren was ik behoorlijk bepakt, kon echt niet meer meenemen Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 253468018
En was €28 kwijt, daar zitten een paar producten bij die langer mee gaan en een blok kaas.
Voor het avond eten heb ik t/m vrijdag alles in huis en het broodbeleg kunnen we ook nog wel het weekend mee.

Vrijdag ga ik weer boodschappen doen, helaas zal dat wel niet zo goedkoop zijn omdat dat voornamelijk verjaardag boodschappen zullen zijn. Maar ik ga wel proberen het zo goedkoop mogelijk te houden!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Slakje wo 29 mei 2013 - 0:20

Zus schreef:
Slakje schreef:43 euro in de Aldi :cheering: Applausje voor mezelf!

In plaats van over de 100 euro? Of is dit voor een kortere periode?
Ipv 150 over dezelfde periode.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:22

Ik heb net voor €25 boodschappen gedaan en hoef nu pas zaterdag weer wat dingen te halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Sarah1985 wo 29 mei 2013 - 1:42

ik heb gister boodschappen gedaan voor 113 euro Cry :O

Maar was veel vlees voor de BBQ. En katten eten. En doos drinken en doos melk. We hadden een mega kar vol. En veel voorraad en voor de verjaardag.

schrok me rot bij de kassa
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Atelier Madame wo 29 mei 2013 - 3:38

Voor de mensen die een c1000 in de buurt hebben, die heeft vak van die vlees boxen voor 10 euro met dan 5/6 soorten vlees. Ik heb m al gehaald maandag, soms zijn die de dag na de actie nog eens 50% goedkoper. Heb dus wel eens 26 stuks vlees voor 5 euro gehad :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  mzcharlotte wo 29 mei 2013 - 4:23

Mijn man en ik willen in de toekomst eigenlijk alleen maar tweedehandse meubels in huis (m.u.v. matras/bank) en zoveel mogelijk materiaal hergebruiken, omdat ik van mening ben dat er te veel wordt geproduceerd. Ik bedoel, hoe makkelijk ga je naar Ikea voor een passende meubeloplossing? Maar net zo makkelijk gaat zo'n meubel weer weg (afval of verkoop). Qua accesoires kopen wij eigenlijk bijna niks, het voornaamste dat hier staat zijn erfstukken.

Wij consuminderen eigenlijk vrij onbewust. Voordat een gadget wordt gekocht, hebben we dat al 1500x overwogen (recenties gelezen, hebben we het wel echt nodig). Natuurlijk doe ik ook weleens een miskoop. We hebben allebei een Nintendo DS gehad, maar na een jaar waren we er min of meer op uitgekeken. We hebben ze toen aan mijn kleine neefjes gegeven. Op vakantie kopen we eigenlijk ook weinig souvenirs, omdat ik foto's veel leuker/belangrijker vind, maar verder besparen we op vakantie niet op ervaringen zeg maar.

Wat betreft de boodschappen, wij doen wel boodschappen bij de AH, maar kopen daar eigenlijk alleen volgens onze boodschappenlijst. Vooraf maken wij een lijst op basis van wat we nog in de kasten hebben liggen en doen ermee boodschappen voor een week. Daardoor kunnen we aardig de hand op de knop houden.

Ik vind het wel heel interessant om jullie doelen en ervaringen te lezen!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  minoessepoes wo 29 mei 2013 - 6:16

Vandaag voor 30euro boodschappen gedaan. De boodschappen t/m zondag zijn in huis en het brood voor heel volgende week zit gesmeerd in de vriezer. Ook kon ik nog 1 portie gehakt invriezen en had ik een groot pak toilet papier en shampoo. Wij kunnen dus wel weer even vooruit!

Wij hebben ongeveer de helft van onze meubels tweedehands. Voornamelijk omdat ik die meubels vaak veel meer sfeer vind hebben dan alles van de Ikea bijvoorbeeld. Maar ook omdat we toen we in ons eerste huis kwamen geen geld hadden om alles nieuw te kopen, we hebben ze opgeknapt en vinden de meubels nu zo leuk dat we ze voorlopig dus niet zullen vervangen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Snoes wo 29 mei 2013 - 21:04

Slakje schreef:
Zus schreef:
Slakje schreef:43 euro in de Aldi :cheering: Applausje voor mezelf!

In plaats van over de 100 euro? Of is dit voor een kortere periode?
Ipv 150 over dezelfde periode.
Wauw, dat is wel netjes Slakje! Zeker als je voorheen 150 euro uitgaf voor eenzelfde periode.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Sure wo 29 mei 2013 - 23:46

Dat van dat brood smeren voor de hele week en invriezen vind ik wel een goede tip! Scoor ik zeker punten bij mijn vriend als ik dat voor hem doe, haha.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 0:49

Haha dat is mooi meegenomen inderdaad Sure!

En wow, Slakje, wat een verschil! Goed bezig!

Ik gebruik vrij prijzige shampoo (vind ik) a ongeveer 9 euro per fles (shampoo of conditioner) dus dat zou minstens 18 euro zijn. Was net bij de Etos en check het dan altijd in dat soort winkels. Tweede gratis! En had nog een restje kadokaart dus was maar 4,75 kwijt en heb weer shampoo en conditioner want het is bijna op... Goede timing dus :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Snoes do 30 mei 2013 - 0:53

Ik pluis aanbiedingen ook altijd goed uit hoor. Zo heb ik nog nooit de volle pot betaald voor verzorgingsproducten, nog nooit de volle pot voor pampers/billendoekjes etc etc. Ik koop ook heel vaak vlees wat afgeprijsd is omdat het de dag erop vervalt. Dat doe ik dan gewoon in de diepvries en eten we een paar weken later op. Scheelt ook behoorlijk wat, ik heb ook nog bijna nooit de volle pot betaald voor vlees, uitzonderingen daargelaten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:37

Ik heb naar aanleiding van dit topic heel veel boeken op bol.com gezet van de week en er nu al 3 verkocht waarvan eentje voor 25 euro Very Happy. Morgen snel met de post mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  *Lookie* zo 2 jun 2013 - 7:31

Oh wauw, dat is een mooi bedrag! Dat werkt dus best goed. Heb net vandaag een paar boeken weggegeven maar misschien zet ik dan toch ook nog maar een paar op bol.com.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 7:38

Ik moet wel zeggen dat ik er onwijs veel boeken opgezet heb hoor haha en dan zijn het ze nog niet eens allemaal :P. Aan de meeste zal ik weinig overhouden maar dat maakt me niet zo veel uit, zo zijn er wel mensen blij mee. Vind alleen het opsturen een gedoe...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Zora zo 2 jun 2013 - 8:27

Sure schreef:Dat van dat brood smeren voor de hele week en invriezen vind ik wel een goede tip! Scoor ik zeker punten bij mijn vriend als ik dat voor hem doe, haha.

Dit vind ik ook superhandig, en snap niet waarom ik het niet eerder heb bedacht. Toch een beetje ook wat Zus zei; dat je niet bedenkt dat vlees dan lekker blijft. Maar goeie tip!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  girli zo 2 jun 2013 - 8:57

Als ik bijna door een verzorgingsproduct heen ben, gebruik ik altijd www.voordeelmuis.nl . Die kijkt waar iets in de aanbieding is! Dat is trouwens voor alles wat in de aanbieding kan zijn voor zover ik weet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 9:11

Handige site! Ik moet maar eens wat meer die folders gaan lezen denk ik... In principe kom ik bij alle winkels wel in de buurt doordeweeks tijdens het werk. Ik ben gewoon zo gewend aan de winkel onder mijn huis dat ik daarom al niet verder kijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Snoes zo 2 jun 2013 - 22:44

Wauw, wat goed Zus!
Ik ga vanavond boodschappen doen voor de hele week, ben benieuwd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Sure ma 3 jun 2013 - 8:15

Zus schreef:Ik heb naar aanleiding van dit topic heel veel boeken op bol.com gezet van de week en er nu al 3 verkocht waarvan eentje voor 25 euro Very Happy. Morgen snel met de post mee!

Goed zo! Ik heb er ook een heleboel tegelijk opgezet en een tijd lang ongeveer een boek per week verkocht. In totaal zo'n tien weken denk ik. Nu gaat het minder, waarschijnlijk omdat de rest minder gewilde boeken zijn. Soms hou je er inderdaad weinig aan over maar dan heb ik liever dat anderen er plezier van hebben dan dat ik ze moet weggooien of honderd keer afstoffen zonder ze ooit nog te lezen Wink

Ik heb trouwens een app op mijn telefoon waarop wekelijks allerlei folders digitaal te bekijken zijn. Daar check ik dan waar shampoo e.d. in de aanbieding is. Volgens mij heet die app gewoon 'folders'.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Snoes ma 3 jun 2013 - 19:18

Ik heb gisteren voor 14,45 euro boodschappen gedaan voor deze week. Daarbij zaten ook nog 3 diepvriespizza's (voor 5 euro). Ik had alleen maar wat verse groenten en fruit nodig, verder heb ik alles nog in de diepvries/kelder staan om deftig te kunnen koken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Snoes ma 3 jun 2013 - 19:20

Sure schreef:
Ik heb trouwens een app op mijn telefoon waarop wekelijks allerlei folders digitaal te bekijken zijn. Daar check ik dan waar shampoo e.d. in de aanbieding is. Volgens mij heet die app gewoon 'folders'.
Dat is ook wel een handige tip, even kijken straks of ik 'm kan vinden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 19:33

Ga je deftig koken Snoes? smile

Ik doe deze week dagelijks boodschappen zodat ik verl bonnetjes en dus zegels heb van de Hoogvliet. Deze ronde kun je sparen voor wasmiddel namelijk dus dat loont de moeite smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Rush ma 3 jun 2013 - 19:38

Snoes schreef:
Sure schreef:
Ik heb trouwens een app op mijn telefoon waarop wekelijks allerlei folders digitaal te bekijken zijn. Daar check ik dan waar shampoo e.d. in de aanbieding is. Volgens mij heet die app gewoon 'folders'.
Dat is ook wel een handige tip, even kijken straks of ik 'm kan vinden.
Werkt die app nu goed? Ik had 'm op m`n vorige telefoon, maar die app liep steeds vast.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Snoes ma 3 jun 2013 - 20:50

Zus schreef:Ga je deftig koken Snoes? Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 561177

Ik doe deze week dagelijks boodschappen zodat ik verl bonnetjes en dus zegels heb van de Hoogvliet. Deze ronde kun je sparen voor wasmiddel namelijk dus dat loont de moeite Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 561177.
Haha, Vlaams he Wink.
Per hoeveel euro krijg je dan een zegel bij de Hoogvliet? Of werkt dat per kassabonnetje ofzo?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  *Lookie* di 4 jun 2013 - 0:03

Ik verschoonde vandaag mijn bed en het hoeslaken wat ik er nu af trok kan echt niet meer, er vallen allemaal gaten in. Ik heb het toch nog een keer gewassen en als het straks droog is knip ik het in stukken, dan heb ik straks als we gaan verven in ons nieuwe huis, handige doeken om de handen enzo schoon te maken na het verven. Mijn schoonmoeder opperde al om er poetsdoeken van te maken, maar dat vind ik dan ook weer zo armoedig lijken. Ik kan me voorstellen dat je het doet als je echt geen cent hebt, maar aangezien wij het zo krap dan weer niet hebben, koop ik liever een paar 'nette' poetsdoeken als ik nieuwe nodig heb.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 4 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum