Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Consuminderen/ Op budget

+22
mzcharlotte
Sarah1985
Pannetoet
Slakje
Willem
Zonnetje
minoessepoes
Sure
Rose
Parisienne
Joan
Flower_L
Atelier Madame
girli
pindaatje
Boterbloem
SarahKey
Gympie
Reva
Sam
Liadan
*Lookie*
26 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 8:00

*Lookie* schreef:@ Zus: Dat gaat dan toch best goed, nog maar op de helft van je budget!

Ik ben bij de kringloop nog niet geslaagd voor meubels (tafel was bij een andere maar ga zaterdag wel kijken of hij er nog is). Wel heb ik nog gekocht: 4 kleine ovenschaaltjes, 1 puzzel voor mijn zoontje en een boek voor een vriendin. Ovenschaaltjes van dit formaat had ik al een paar keer nodig in recepten, maar had ik dus niet dus daar ben ik blij mee.

Jammer dat je niet geslaagd bent voor de meubels. Klinkt wel alsof je geslaagd bent voor leuke dingen. Was je veel kwijt? Klinkt ook goed inderdaad. Ik heb vandaag toch wat gekocht onderweg helaas. Zo'n drama was het ook niet hoor, ik vond nog 7 euro in mijn auto en broekzak en heb dat ook niet uitgegeven. Heb het bij een klein zakje chips en een vitaminiwater gehouden. Ik had nog maar 2 boterhammen, die had ik gister niet opgegeten en vanmorgen veels te laat opgestaan. Aangezien ik gister gelijk bij thuiskomst naar bed ben gegaan had ik ook geen brood gemaakt. Min de kosten die ik vandaag heb gemaakt heb ik nog €25,20 over (het gevonden geld heb ik niet meegeteld). Ik ben niet veel meer van plan. Heb gister ook geen avondeten gehad dus tja, dat scheelt in dit geval geld (heb het daar natuurlijk niet voor gedaan) en vandaag gekookt waarvan ik nog wel 2 porties in kan vriezen. Zo doe ik het meestal aangezien ik maar voor 1 persoon hoef te koken en niet van koken houd. Zo hoef ik niet elke dag te koken maar 1 keer in de ongeveer 3 dagen. Er vanuit gaande dat ik 1 keer in de week samen met iemand eet en 1 dag in de week bij mijn ouders. Meestal eet ik ook 1 dag makkelijk, zoals soep of brood.

Misschien toch eens proberen gelijk al het brood te smeren wat Minoessepoes aangeeft. Ik twijfelde daar altijd over of het vleeswaar wel goed bleef maar blijkbaar wel dus. Moet het maar gewoon eens proberen smile. Ik denk dat ik zondag of maandag weer boodschappen ga doen, zal eens kijken zodra het brood, wat ik nu in de vriezer heb, op is.

@ Sure; jij bent ook heel bewust bezig zeg! Ik doe het voornamelijk om mijn portomonee te sparen omdat ik liever aan andere dingen mijn geld uit wil geven dan aan nutteloze boodschappen enzo. Ik geef weinig om dingen eigenlijk. Ik zal eerder iets uitgeven aan een reis ofzo. Er zijn wel wat dingen die ik nu wil voor in mijn huis maar die zijn niet schokkend volgens mij. Zo heb ik nog altijd geen gordijnen laughcry moet er toch maar eens van komen (is mijn moeder ook blij haha). Het is ook hoognodig dat ik naar de kapper ga en dat wil ik eens goed laten doen ipv de buurtkapper hier beneden. Ik ben niet zo van het fairtrade eigenlijk, wellicht dat dat met de tijd wel komt. Ik vind het goed dat het er is zeg maar, ik vind het alleen nog te lastig om toe te passen. En misschien eerlijk gezegd ook gewoon te duur. Ik ben niet van het uitgebreid koken en het verdiepen in producten. Wil het gewoon snel snel en zo goedkoop mogelijk. Voor een biologische winkel moet ik ook best een stuk met de tram of auto en ik woon boven een normale supermarkt... Gemakzucht dus.

Ik zag vandaag toevallig een excollega ook iets zeggen over boeken verkopen op Bol.com. Is dat zo eenvoudig? Boeken zijn toch meestal wel duurder om te versturen als ze dik zijn. Is het niet een ontzettend gedoe? Ik heb nog best veel boeken hier liggen die ik weg kan doen dus zou graag je ervaring daarover horen smile.

Ik heb geen tijdschriften of misprintjes (ik print zelden tot nooit iets, printer staat in de kast dus heel gedoe om eruit te halen enzo). Wel herbruik ik enveloppen van mijn werk als notitieblaadjes of ik maak er een verzamelenvelop van met spullen die ik dan midden in de week in moet leveren bij mijn supervisor.

@ Zonnetje; Hoe weet je of een apparaat veel stroom gebruikt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 8:03

Oh en ik wilde zo graag naar de winkel om vreterij te kopen voor vanavond maar ik had nog maar 20 minuten en zit in pyjama dus bedacht me dat ik gewoon hier een hele lange reactie ging typen tot de winkel dicht was. Gelukt! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 21:09

Zo, mijn vakantiegeld is binnen en een soort van verdeeld. Ik heb 3 rekeningen betaald die ik nog had liggen (510 euro) en 250 euro op mijn spaarrekening gezet die compleet leeg was. Ik wil nog een deel van mijn CC schuld aflossen maar ik kan mijn laatste afschrift niet vinden, heel irritant want ik heb wel een bedrag in mijn overzicht staan wat daar vanaf moet komen dus hij moet hier ergens zijn... Moet nog ff zoeken dus en anders zet ik meer geld op mijn spaarrekening en los ik gewoon wat meer af als ik mijn bonus en belastinggeld heb. Ik wil zo snel mogelijk van die schuld af zodat ik niet elke maand 50 euro (waarvan ook nog rente) hoef te betalen. Hou ik maandelijks weer wat meer over en kan ik wellicht weer wat meer sparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Sure ma 27 mei 2013 - 20:23

Goed bezig Zus en anderen!

Wat betreft Bol.com. Het is met name een heel eenvoudig en relatief veilig systeem. Je typt het ISBN-nummer op de achterzijde van je boek in en dan geeft het systeem meteen aan om welk boek het gaat. Je hoeft dus zelf geen informatie over schrijver, titel, etc. in te vullen. Vervolgens geef je aan in welke staat je boek verkeerd en welke prijs je ervoor wilt hebben. Je kunt ook zien wat anderen voor hetzelfde boek vragen, dat is makkelijk bij het bepalen van je prijs. Ik ga er meestal net onder zitten. Als iemand een boek wil bestellen via Bol.com kan hij voor een nieuwe exemplaar kiezen of voor een tweedehands. Eventueel stellen ze eerst een vraag aan je (bijv. bij studieboeken, welke druk het is). Het voordeel vind ik dat je niet hoeft te onderhandelen: mensen kopen het boek voor de prijs die je hebt opgegeven of niet. Enige minpunt zijn inderdaad de verzendkosten. De prijs die je aangeeft is incl. verzendkosten, dus je moet hier bij het bepalen van de prijs rekening mee houden. Dikkere boeken kunnen niet in een envelop maar worden als pakket verzonden a EU 6,95. Je houdt in zo'n geval weinig winst over. Bol.com int het bedrag en betaalt het aan je uit, dat is dus een stuk veiliger dan via Marktplaats. De meeste klanten betalen via iDeal.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Snoes ma 27 mei 2013 - 20:35

Ik het mezelf ook voorgenomen om eens een maand lang geen onnodige dingen te gaan kopen, ik vermoed dat dat ons een hele hoop geld scheelt. Ik loop nu vaak winkels binnen zoals de Action bijv en koop daar bijna altijd wat. Nu wil ik in juni eens proberen om al die kleine dingen die ik koop een keer te laten en te kijken wat ik minder uitgeef. Ik gok dat dat zomaar 100 à 200 euro kan schelen. Dus volgende maand doe ik mee haha, ik kan sowieso elke maand wel een aardig bedrag sparen, maar ik wil nog meer! Ook bij het doen vaan boodschappen, ik moet me nu echt aan mijn lijstje gaan houden en niet elke gang in de winkel doorlopen, want dan heb ik gegarandeerd weer dingen bij die ik niet nodig heb.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Willem ma 27 mei 2013 - 20:58

Goede tip van boekverkoop via Bol. Dat ga ik ook maar eens proberen. Heb een stapel vrijwel nieuwe boeken op marktplaats staan, maar het verkoopt voor geen tierelier en staat me nu toch best in de weg.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast ma 27 mei 2013 - 22:34

Leuk Snoes! Ik ben benieuwd of het je lukt smile.

En top! Bedankt voor de uitleg van bol.com. Ik zal er vanavond eens wat opzetten smile.

Mijn budget is vorige week niet helemaal gelukt, ben toch wat meer uitgeweest dan ik van plan was maar uiteindelijk maar 5 euro te veel uitgegeven haha smile.

Deze week heb ik niet echt een budget, wel voor de maand en ik heb een vrij prijzig kappersbezoek staan, daarnaast zijn mijn zusje en vader jarig. Voor mijn zusje ben ik al bijna klaar, voor mijn vader heb ik nog niks. Ik heb totaal iets van 400 euro, dat moet lukken. Boodschappen heb ik deze week amper nodig. Gister alleen een brood gekocht voor 1,39. Zondag zijn mijn boodschappen (ongevraagd) door iemand anders betaald, ik heb 200 euro van mijn Cc afgelost en 350 euro op mijn spaarrekening gezet. Ik hoef alleen nog maar drinken te kopen want ik heb nog genoeg maaltijden in de vriezer en eet twee avonden ergens anders. Gaat goedkomen dus smile. Ik heb nog 25 euro contant, daar red ik het nog wel mee (boodschappen en kado zusje).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Rose ma 27 mei 2013 - 22:51

Hier gaat het ook goed, de voorraadkast begint al leger te worden.
Afgelopen zaterdag ben ik niet naar de markt geweest want we hadden nog fruit over en meestal haal ik dan ook bolletjes dus die hadden we nu ook niet. Scheelt zo weer €10/15

Vandaag ga ik op de fiets boodschappen doen en tot het weekend het eten allemaal in huis hebben.
Het is even plannen wat ik wel en niet kan halen, dus alleen het hoog nodige. Want ik heb niet zo heel veel ruimte voor de boodschappen.
Ik ga in ieder geval niet met boodschappentassen aan het stuur fietsen want ik moet 8km fietsen met de boodschappen Neutral
Dus dat word nog een hele uitdaging maar zo koop ik in ieder geval geen extra dingen.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Zonnetje ma 27 mei 2013 - 23:11

@Zus: apparten hebben energielabels van A t/m E geloof ik. Toen wij een diepvries gingen kopen, hebben we erop gelet dat we een diepvries met energielabel A kochten, het meest zuinige.

Wat is iedereen goed bezig in dit topic! Het lukt mij wel om op kleine dingen te letten, zoals boodschappen, geen rommeltjes kopen, maar ik heb steeds grote uitgaven die ik 'moet' doen, zoals nieuwe hardloopschoenen, een korte hardloopbroek, vliegtickets voor een citytrip met een vriendin van mij en deze maand moet mijn auto ook een kleine beurt. Verder natuurlijk de kosten voor de bruiloft. Maar goed, dat zijn allemaal grote en belangrijke dingen waar ik bewust voor gekozen heb. Ik blijf verder wel op de kleintjes letten.

Ik heb trouwens ook goede ervaringen met verkopen via bol.com. Ik heb nog heel wat geld voor mijn studieboeken teruggekregen.

Verder vul ik bij TNS NIPO online onderzoeken in en heel af en toe komt er iemand bij mij thuis om wat vragen te stellen. Daar krijg je punten voor en die kun je inleveren voor bonnen van Blokker of bol.com. Ik kies altijd voor bol.com. Zo kan ik regelmatig gratis een boek of cd bestellen of een cadeau voor iemand.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gympie ma 27 mei 2013 - 23:17

Atelier Madame schreef:
Gympie schreef:Ik heb wel gezondigd, oh oh. Mijn studiegenoten gingen naar de Starbucks en ik wilde ook. Boeee. Zwak.

Waarom geef je jezelf niet een budget voor dit soort uitgaven? Bijv 10 euro per week ofzo. Voor dit soort dingen voor jezelf.

Ja, dat ga ik doen! Goed idee.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Willem di 28 mei 2013 - 2:23

Vanmiddag met vrienden in het stadspark gezeten (met mijn hippe flesje water) in plaats van op een terrasje. Scheelde weer wat euro's en het was net zo gezellig. cheers
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Slakje di 28 mei 2013 - 3:18

Zo meteen gaan we weer naar de Aldi. De afgelopen 2 maanden zijn we elke keer voor rond de 150 euro uit de winkel gekomen en dat is gewoon absurd veel. En niet meer elke dag vlees eten... We willen max. 70 euro uitgeven.

Maar ik heb echt supergoed nieuws! We hebben mijn eigen uitgaven bekeken, een tijdje geleden postte ik in een topic dat ik 200-300 euro uitgaf aan mezelf. Wel ehm, maak er maar ruim 500 euro van. Zoveel heb ik maandelijks aan mezelf uit gegeven (kleding, uitjes, broodjes ipv boterhammen van thuis, prullen, ...) tot maart. Sinds maart is het dus 200 euro. Ik had deze maand een shopverbod (op kleding), en ik ben nog netjes gebleven. Ik ben er niet in geslaagd niets te kopen (ik heb die ene leuke broek, 2 bvtops en een truitje gekocht), is het wel sterk verminderd, en daar ben ik stiekem trots op.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Sure di 28 mei 2013 - 6:12

Goed bezig iedereen!

Ik bedacht me net dat ik ook goedkoop sport. Ik doe voornamelijk aan hardlopen. Heb je alleen een paar goede schoenen en een setje sportkleding (maar dat laatste kun je zo duur aanschaffen als je zelf wilt) voor nodig. Daarnaast vind ik de sportschool ook echt doodsaai en sport ik veel liever buiten. Bovendien kan het overal en altijd en ben je niet veel tijd kwijt aan voorbereiding e.d.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Pannetoet di 28 mei 2013 - 6:39

Ik meld mij hier ook maar eens!
Morgen zal ik even uitgebreid reageren maar het is nooit verkeerd om geld over te houden voor leuke dingen of om te sparen..wij zijn gemiddeld 100,- per week kwijt incl. sigaretten en wij zijn met zijn tweeën en twee honden en ik heb het idee dat 100,- dan best veel is!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 6:55

Vind ik op zich wel veel inderdaad Pannetoet maar ik moet wel zeggen dat ik geen idee heb wat een hond kost en het hangt er ook wel vanaf hoeveel jullie roken... Het scheelt voor mij al zoveel om een lijstje te maken met wat ik die week wil gaan eten, wat ik daar al voor in huis heb (of beter andersom natuurlijk) en wat ik nog moet kopen... En je dan natuurlijk aan het lijstje houden :P.

Goed bezig meiden! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 7:02

Zonnetje schreef:

Verder vul ik bij TNS NIPO online onderzoeken in en heel af en toe komt er iemand bij mij thuis om wat vragen te stellen. Daar krijg je punten voor en die kun je inleveren voor bonnen van Blokker of bol.com. Ik kies altijd voor bol.com. Zo kan ik regelmatig gratis een boek of cd bestellen of een cadeau voor iemand.

Dat doe ik ook! Ik ben er in November mee begonnen, en heb er inmiddels €40 mee verdiend, en zit bijna aan een nieuwe bon smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  *Lookie* di 28 mei 2013 - 7:06

Pippa schreef:
Zonnetje schreef:

Verder vul ik bij TNS NIPO online onderzoeken in en heel af en toe komt er iemand bij mij thuis om wat vragen te stellen. Daar krijg je punten voor en die kun je inleveren voor bonnen van Blokker of bol.com. Ik kies altijd voor bol.com. Zo kan ik regelmatig gratis een boek of cd bestellen of een cadeau voor iemand.

Dat doe ik ook! Ik ben er in November mee begonnen, en heb er inmiddels €40 mee verdiend, en zit bijna aan een nieuwe bon smile

Oh dat wil ik ook wel. Kun je je online aanmelden? Ik ga eens op de site kijken!
Edit: ik lees dat je uitgenodigd moet worden door een panellid en dat ze bovendien momenteel geen nieuwe leden aannemen. Jammer! Mochten ze over een tijdje wel weer mensen nodig hebben, wil een van jullie me dan uitnodigen?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 7:22

Ik zal het even in de gaten houden voor je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  *Lookie* di 28 mei 2013 - 7:25

Pippa schreef:Ik zal het even in de gaten houden voor je.

Bedankt!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 7:59

Ik ben boeken op Bol.com aan het zetten. Lukte niet helemaal maar nu wel. Ik snap alleen geen reet van die pakketbijdrage die je soms krijgt. Eerst dacht ik dat de computer dan wist wanneer iets wel of niet door de brievenbus past maar soms krijg je ook pakketbijdrage bij hele dunne/ kleine boeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Slakje di 28 mei 2013 - 8:30

43 euro in de Aldi :cheering: Applausje voor mezelf!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 8:35

Slakje schreef:43 euro in de Aldi :cheering: Applausje voor mezelf!

In plaats van over de 100 euro? Of is dit voor een kortere periode?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Sure di 28 mei 2013 - 22:57

Zus schreef:Ik ben boeken op Bol.com aan het zetten. Lukte niet helemaal maar nu wel. Ik snap alleen geen reet van die pakketbijdrage die je soms krijgt. Eerst dacht ik dat de computer dan wist wanneer iets wel of niet door de brievenbus past maar soms krijg je ook pakketbijdrage bij hele dunne/ kleine boeken?

Klopt! Daar begrijp ik ook niet veel van. Volgens mij kun je dat als optie aanvinken zodat je gebruik kunt maken van de service van DHL? Ik kijk zelf altijd even of een boek door de brievenbus past of niet. Zo ja, dan verstuur ik het boek netjes ingepakt in een envelop. Zo niet, dan verstuur ik het via PostNL.
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gast di 28 mei 2013 - 23:42

Ja nou ja... Als ik al iets verkoop daar en het moet met een pakket dan gebruik ik wel DHL, is goedkoper Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  *Lookie* di 28 mei 2013 - 23:56

Ik ben afgelopen weekend toch nog naar die ene kringloop gereden, de mooie salontafel was er nog, en met behulp van schoonmoeder (die was even mee) mijn vriend kunnen overtuigen dat we de tafel toch écht niet konden laten staan. Hij is toen toch accoord gegaan maar hij vindt hem nog steeds niet mooi (hij houdt niet van ronde tafels zegt hij). Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt als ik hem eenmaal gepimpt heb. Ik zal foto's plaatsen zodra hij af is!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Consuminderen/ Op budget - Pagina 3 Empty Re: Consuminderen/ Op budget

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum