Vanaf hoe laat mag je zagen?
+7
Pien
Tyrael
Cow
Winegum
minoessepoes
Happinaz
Mamsie
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vanaf hoe laat mag je zagen?
Waarom het elkaar moeilijk maken als je ook beiden blij kunt zijn met een goede afspraak? Ik vind het erg netjes van Mari dat ze het zo regelt met haar buren. Zo komen er over en weer minder irritaties.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Het lukt nu eenmaal niet om altijd rekening metelkaar te houden..
Ik draai ook wel eens nachtdiensten, slaap dan overdag ook niet al te best, omdat er bij ons in de straat een KDV is. Je kunt nu eenmaal niet van kinderen verwachten dat ze stil moeten zijn, omdat buurvrouw nachtdienst heeft gehad..
Van bouwvakkers kun je ook niet verwachten dat ze pas om 9 uur los kunnen en er dan op los kunnen zagen en timmeren.. Dan zouden ze ook wel 1,5 uur later kunnen beginnen, maar zijn ze ook 1,5 uur later klaar..
Ik draai ook wel eens nachtdiensten, slaap dan overdag ook niet al te best, omdat er bij ons in de straat een KDV is. Je kunt nu eenmaal niet van kinderen verwachten dat ze stil moeten zijn, omdat buurvrouw nachtdienst heeft gehad..
Van bouwvakkers kun je ook niet verwachten dat ze pas om 9 uur los kunnen en er dan op los kunnen zagen en timmeren.. Dan zouden ze ook wel 1,5 uur later kunnen beginnen, maar zijn ze ook 1,5 uur later klaar..
Gast- Gast
Over het algemeen beginnen de werkdagen om 8u.
Ik vind het volkomen normaal dat ze dan om 8u beginnen met zagen.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik word trouwens wel soms wakker van die schoonmaakwagentjes hier in de straat beneden, die komen soms om zes uur 's ochtends al. Maar ja, kan ze moeilijk wegsturen
Dat had ik toen er sneeuw lag met de sneeuwschuivers/strooiwagens. Daar werd ik ook wel eens om 1 of 2 uur 's nachts van wakker. Maar ja liever dat ik daar van wakker word dat dat auto's op elkaar knallen en de ziekenwagen/brandweerwagen met gillende sirene's er bij moeten komen
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Tyrael schreef:Darcy schreef:Ik word trouwens wel soms wakker van die schoonmaakwagentjes hier in de straat beneden, die komen soms om zes uur 's ochtends al. Maar ja, kan ze moeilijk wegsturen
Dat had ik toen er sneeuw lag met de sneeuwschuivers/strooiwagens. Daar werd ik ook wel eens om 1 of 2 uur 's nachts van wakker. Maar ja liever dat ik daar van wakker word dat dat auto's op elkaar knallen en de ziekenwagen/brandweerwagen met gillende sirene's er bij moeten komen
Ja dat zijn ze niet hoor hier beneden Ze maken gewoon elke ochtend de straten schoon hier in de binnenstad.
Gast- Gast
Ik woon boven het centrum, en bij ons maken ze rond een uur of 7 altijd de entree schoon van het winkelcentrum. Met een soort hogedrukspuit oid. Ik word er nu niet eens meer echt wakker van, maar je hoort het wel degelijk. Erg vroeg, maar ergens snap ik het wel. Om 9 uur heeft het geen zin om te reinigen, dan lopen er al zoveel mensen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Hazeltje schreef:Over het algemeen beginnen de werkdagen om 8u.
+1
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Tyrael schreef:Darcy schreef:Ik word trouwens wel soms wakker van die schoonmaakwagentjes hier in de straat beneden, die komen soms om zes uur 's ochtends al. Maar ja, kan ze moeilijk wegsturen
Of dat jij onderuit gaat ofzo.
Gast- Gast
Ik heb niet het hele topic gelezen maar het mag al vanaf 6 uur.
Gast- Gast
Die regels zijn wel anders trouwens.. Voor bouwvakkers en gewoon iemand die een boom om zaagt..plumke schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Die regels zijn wel anders trouwens.. Voor bouwvakkers en gewoon iemand die een boom om zaagt..plumke schreef:
Ja ok, maar je kunt nu eenmaal niet met iedereen rekening houden.. Buurman van mijn vader zaagt er ook op los als hij vrij is, staat dan ook om 8 uur te zagen of hout te hakken of wat dan ook maar, heel kabaal dat wel.. Maar lopen klagen heeft weinig zin, althans bij die buurman, dan zal hij de volgende keer nog eerder gaan beunen..
Gast- Gast
Ik bedoel er verder ook niks mee hoor.. Maar dat een bouwvakker om 7 uur op de bouwplaats begint met zagen, wil niet zeggen dat de buurman om 7 uur dat ook al mag.. Zo bedoel ik het..plumke schreef:_Donnaa schreef:Die regels zijn wel anders trouwens.. Voor bouwvakkers en gewoon iemand die een boom om zaagt..plumke schreef:
Ja ok, maar je kunt nu eenmaal niet met iedereen rekening houden.. Buurman van mijn vader zaagt er ook op los als hij vrij is, staat dan ook om 8 uur te zagen of hout te hakken of wat dan ook maar, heel kabaal dat wel.. Maar lopen klagen heeft weinig zin, althans bij die buurman, dan zal hij de volgende keer nog eerder gaan beunen..
Dat ligt net even een tikje anders..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik bedoel er verder ook niks mee hoor.. Maar dat een bouwvakker om 7 uur op de bouwplaats begint met zagen, wil niet zeggen dat de buurman om 7 uur dat ook al mag.. Zo bedoel ik het..plumke schreef:_Donnaa schreef:Die regels zijn wel anders trouwens.. Voor bouwvakkers en gewoon iemand die een boom om zaagt..plumke schreef:
Dat ligt net even een tikje anders..
Hehe, alleen zo'n mafkees als een buurman van mijn vader is niet fijn.. Maar leuk is het natuurlijk niet, maar klagen heeft ook weinig zin..
Gast- Gast
Haha zou toch wat zijn, als alle mensen door de weeks rekening moeten houden met mensen die rare leefritmes hebben. 9 Uur is een tijdstip waarop veel bedrijven allang bezig zijn
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Overigens, wat ik me afvroeg. Pasgeleden ben ik verhuisd en heb dus nogal is savonds geklusts. Mn vriend ging op een gegeven moment savonds om 9 uur boren (we wonen in een jongerencomplex zonder kinderen dus die kunnen nog niet op bed liggen :p). Ik twijfelde of dit niet associaal was (maar goed dus geen kinderen die wakker kunnen worden) maar goed het was weekend en we moesten toch iets ophangen. Maar wat vinden jullie qua tijd normaal dat je savonds doorwerkt? Ik vind na half 10 toch echt wel een grens namelijk
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Hoe laat eet jij?
» Hoe laat ga jij slapen?
» Pas laat naar bed
» Hoe laat ga je weg en hoe laat kom je thuis?
» Hoe laat eet jij?
» Hoe laat ga jij slapen?
» Pas laat naar bed
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: