Hoe voelt een harde buik?
+8
Sun88
Ayla
Slakje
Printje
Razz
Susan
SDL
Annemie
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe voelt een harde buik?
Ik lees hier regelmatig dat zwangere meiden last hebben van harde buiken, maar hoe voelt dat dan? Hoe weet je dat het een harde buik is? Word je buik dan echt hard en hoelang houdt dat aan? Enkele seconden of minuten? Heb je verder dan ook nog ergens last van?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Hoe voelt een harde buik?
Volgens mij voelde het inderdaad hard en alsof ie zwaar aan mijn lijf hing zeg maar en alsof ik ongesteld moest worden.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Je voelt het dan echt samentrekken en je buik wordt zo hard dat je 'm niet in kan duwen. Volgens mij duurde het ongeveer een minuut, zoiets.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had soms dat mijn buik even een minuutje strak trok leek wel. Dan ontspande ik me en ging het vrij snel weg.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik heb dat beide keren echt nooit gehad. Of in ieder geval ik heb het nooit gemerkt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Bij mij kan het duren van enkele seconden tot enkele minuten. Hij wordt dan heel hard, je kan hem niet induwen en ik krijg ook beetje een raar gevoel in mijn buik dat dan naar mijn hoofd stijgt en ik krijg het vaak ook benauwd. En als hij echt steen, steenhard is en enkele minuten duurde moet ik ook altijd gaan plassen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Bij mij kan het duren van enkele seconden tot enkele minuten. Hij wordt dan heel hard, je kan hem niet induwen en ik krijg ook beetje een raar gevoel in mijn buik dat dan naar mijn hoofd stijgt en ik krijg het vaak ook benauwd. En als hij echt steen, steenhard is en enkele minuten duurde moet ik ook altijd gaan plassen.
Oh dit heb ik dus precies hetzelfde en ook best vaak, zou dat kwaad kunnen?
Annemie- Ratel
Het was bij mij wel een seintje dat ik rustiger aan moest doen, werd in mijn verlof ook.veel.minder.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik heb geen idee, maar ik vind het strontvervelend. Ik heb het ook zo uitgelegd aan de vk en gyn zo uitgelegd en zij vinden het blijkbaar wel normaal.Annemie schreef:Slakje schreef:Bij mij kan het duren van enkele seconden tot enkele minuten. Hij wordt dan heel hard, je kan hem niet induwen en ik krijg ook beetje een raar gevoel in mijn buik dat dan naar mijn hoofd stijgt en ik krijg het vaak ook benauwd. En als hij echt steen, steenhard is en enkele minuten duurde moet ik ook altijd gaan plassen.
Oh dit heb ik dus precies hetzelfde en ook best vaak, zou dat kwaad kunnen?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb net even in mijn zwangerschapsboek gelezen en daar stond in dat als je te druk bent geweest, je lichaam dit laat merken dmv harde buiken. Ik ben vandaag ook wel iets te druk geweest, dus doe het toch maar ff wat rustiger aan, want ik word er gek van.
Annemie- Ratel
Bij mij voelde het alsof het gewicht van de buik niet meer te dragen is,.zo zwaar. En heel hard inderdaad. Als je het vaak hebt zou ik het toch overleggen met de vk. Vaak is het een teken dat je rustig aan moet doen. Ik had het op drukke dagen, waarin ik veel bewoog. Inderdaad tijdens verlof nergens last van gehad.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Bij mij voelde het alsof mijn buik helemaal strak trok en hij was keihard. Het voelde niet bepaald prettig en ik kreeg er ook vooral last van als ik te druk was geweest.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Printje schreef:Ik heb dat beide keren echt nooit gehad. Of in ieder geval ik heb het nooit gemerkt.
+1
Maar wie weet komt het nog deze zwangerschap, ik heb nog even
Laatst aangepast door _Jet op vr 17 mei 2013 - 8:35; in totaal 1 keer bewerkt
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had er bij de tweede zwangerschap ook veel meer last van, je bent natuurlijk veel drukker met een peuter ernaast. Als je ze niet te vaak hebt, kan het geen kwaad.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik vond dat ik er ook best veel last van had, maar volgens mij is het pas niet normaal meer als je het vaker dan 5 keer per uur heb ofzo.
Mijn buik werk dat ook echt knetterhard, net als een bowlingbal, maar dan op gegeven moment groter
Vooral als ik dan zat kon ik het er wel eens benauwd van krijgen.
Mijn buik werk dat ook echt knetterhard, net als een bowlingbal, maar dan op gegeven moment groter
Vooral als ik dan zat kon ik het er wel eens benauwd van krijgen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bandenpijn, hoe voelt dat?
» bekkenpijn, hoe voelt dit?
» Hoe voelt jullie eisprong?
» Voelt het als gezin?
» hoe voelt jouw eisprong?
» bekkenpijn, hoe voelt dit?
» Hoe voelt jullie eisprong?