Je ouders en schoonouders
+21
Printje
Happinaz
Caroow
Snoes
Bimbam
bolus26
Manderijn
Sea of Trees
Susan
Coco
*Lookie*
Pommes
Laurientje
Blue flower
Tania
blondje1313
Mrs. Jansen
Happydobby
Parel
studiebol
Slakje
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Je ouders en schoonouders
Meis, ja en amen zeggen en gewoon op je eigen gevoel afgaan, jij ziet R 24 uur per dag en je bent zijn moeder, jij weet het het beste hoor!Caroow schreef:Mijn schoonouders en ouders geven allemaal veel hun mening/advies.
Mijn moeder denkt dat R het te warm heeft, mijn schoonouders denken te koud.
Mijn ouders hebben ons een fietskar gegeven, mijn schoonouders vinden dat te gevaarlijk.
Mijn moeder is voor fv, mijn schoonmoeder voor bv.
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Koffie?M@niek schreef:Nee, mijn ouders (moeder) als schoonouders geven geen goedbedoelde tips of advies. Soms worden er weleens dingen gedaan wat ik niet zo prettig vind en dan zeg ik dat ook wel. Maar dat zijn geen hele bijzondere dingen ofzo maar soms krijgt ze een snoepje teveel of iets teveel koffie uit opa´s koffiemok dan zeg ik er weleens wat van. Hoewel oma dan ook wel zegt ´he kees, niet doen joh ut jong kan straks niet meer slapen ´.
Dat vind ik dan wel weer een beetje fanatiek
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
ze mag weleens het bodempje opdrinken haha.Parel schreef:Koffie?M@niek schreef:Nee, mijn ouders (moeder) als schoonouders geven geen goedbedoelde tips of advies. Soms worden er weleens dingen gedaan wat ik niet zo prettig vind en dan zeg ik dat ook wel. Maar dat zijn geen hele bijzondere dingen ofzo maar soms krijgt ze een snoepje teveel of iets teveel koffie uit opa´s koffiemok dan zeg ik er weleens wat van. Hoewel oma dan ook wel zegt ´he kees, niet doen joh ut jong kan straks niet meer slapen ´.
Dat vind ik dan wel weer een beetje fanatiek
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vader geeft geen advies, die heeft zoiets van: laat ze het lekker op de manier doen zoals zij prettig vinden (dat zegt hij ook vaak tegen mij) Mijn moeder leeft helaas sinds 8 maanden niet meer maar die had mij zeker tips gegeven waar ik ook wat mee had gedaan (mijn moeder en ik waren 4 handen op 1 buik en ik heb mijn eigen opvoeding als zeer prettig ervaren)
Mijn schoonouders geven niet veel tips of "goedbedoelde" adviezen. Ze wonen hier ook niet in de buurt dus als we ze zien dan storten ze zich volledig op het leuk hebben met hun kleinzoon.
Mijn schoonouders geven niet veel tips of "goedbedoelde" adviezen. Ze wonen hier ook niet in de buurt dus als we ze zien dan storten ze zich volledig op het leuk hebben met hun kleinzoon.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn schoonouders zijn schatten. Mijn eigen moeder heeft me twee adviezen gegeven: 'neem geen tweede kind' en 'als jullie vroeger vervelend waren kregen jullie gewoon een klap'. Beide niet opgevolgd.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Met ongevraagd advies geven valt het wel mee.
Mijn schoonmoeder doet wel vaak dingen zonder dat eerst te vragen/overleggen.
En dan achteraf aan mijn vriend vragen of ik ook boos was omdat ze iets deed.
Zo gaf ze laatst op een verjaardag L hapjes slagroom, na drie hapjes heb ik gezegd dat ze toen wel genoeg had gehad en heb ik een cracker aan L gegeven. Later belde ze mijn vriend op om te vragen of ik ook boos was dat L slagroom had gehad. Ik was ook boos, maar meer om het feit dat ze dat zomaar geeft en niet vraagt 'mag ik L een hapje laten proeven?' Ze zei toen dan ze bang was dat ik dan nee zou zeggen! Maar dat geeft haar dan toch niet het recht om het dan maar ongevraagd te doen?
En zo kan ik nog wel meer voorbeelden geven.
Mijn schoonmoeder doet wel vaak dingen zonder dat eerst te vragen/overleggen.
En dan achteraf aan mijn vriend vragen of ik ook boos was omdat ze iets deed.
Zo gaf ze laatst op een verjaardag L hapjes slagroom, na drie hapjes heb ik gezegd dat ze toen wel genoeg had gehad en heb ik een cracker aan L gegeven. Later belde ze mijn vriend op om te vragen of ik ook boos was dat L slagroom had gehad. Ik was ook boos, maar meer om het feit dat ze dat zomaar geeft en niet vraagt 'mag ik L een hapje laten proeven?' Ze zei toen dan ze bang was dat ik dan nee zou zeggen! Maar dat geeft haar dan toch niet het recht om het dan maar ongevraagd te doen?
En zo kan ik nog wel meer voorbeelden geven.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ouders of schoonouders?
» Buffetje voor ouders en schoonouders
» wat allemaal meenemen naar oppas (schoonouders/ouders)
» Schoonouders kerstkaart.
» Band met schoonouders
» Buffetje voor ouders en schoonouders
» wat allemaal meenemen naar oppas (schoonouders/ouders)
» Schoonouders kerstkaart.
» Band met schoonouders
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: