Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rond welk tijdstip sta jij smorgens op?

+43
Parel
Sanne
Shopaholic
sonly
Saga
May
Joan
Pannetoet
meisje
Silke
Slakje
Ooh La La!
Sterre
Marin
Tania
Caro
Reeza
Blair
Burgemeester Irene
Burgemeester Nicky
minoessepoes
SuperGrover
Carmen_
M@niek
bolus26
Zonnetje
Blond
Jeanette
Lady Starstruck
Japie
Snoes
Sophiee
Caroow
Happydobby
Filoria
Pineco
Manderijn
NoMercy
studiebol
iloverose
lente
Razz
LDJ
47 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Rond welk tijdstip sta jij smorgens op? - Pagina 3 Empty Re: Rond welk tijdstip sta jij smorgens op?

Bericht  Sanne vr 17 mei 2013 - 7:35

Mijn wekker gaat om 5:45 uur en dan moet ik er ook uit helaas. En omdat mijn dochter dat ritme nu heeft overgenomen, ben ik in het weekend ook bijna altijd rond 6 uur wakker.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond welk tijdstip sta jij smorgens op? - Pagina 3 Empty Re: Rond welk tijdstip sta jij smorgens op?

Bericht  Parel vr 17 mei 2013 - 7:54

Als ik moet werken rond 6 uur, ben ik vrij dan wanneer dochter wakker wordt zo tussen 8.30 en 9.30 uur.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  mii_joyce vr 17 mei 2013 - 7:59

als ik vroeg moet beginnen wekker om half 7 of half 8... als ik echt ga uitslapen slaap ik vaak tot 11 uur - half 12 smile
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  M-G vr 17 mei 2013 - 15:40

Maandag t/m vrijdag (met uitzondering van dinsdag) sta ik om 8.30 op dan slaapt ons kleine luilakje nog (en de grote luilak) en dan moet ik om 9.30 op mijn werk zijn (mijn vriend zorgt dan voor onze zoon). Dinsdag heb ik late dienst dus dan sta ik meestal rond 11.30 op (mijn vriend zorgt dan ook voor onze kleine vent, als onze kleine vent al wakker is). In het weekend is het meestal rond 11.30/12.30 dat ligt er maar net aan hoe laat de kleine man wakker is... maar het is een heerlijke uitslaper, meestal moet ik hem wakker maken... smile
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Caramba vr 17 mei 2013 - 16:22

Als ik dagdienst heb, gaat mijn wekker 6.30 uur.
Als ik uit de slaapwacht kom, gaat mijn wekker 6.30 uur.
Als ik latedienst heb, slaap ik uit, dan ga ik vaak rond 10.00 uur van bed.
Als ik vrij ben dan ben ik er niet eerder uit dan 10.00 uur en niet later dan 12.00 uur, dit ook wanneer ik de nacht in ga.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Roxi3 vr 17 mei 2013 - 18:34

Als ik moet werken sta ik om 5:45 op en als ik vrij ben sta ik meestal tussen 10:00 en 11:00 op.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: