Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rond welk tijdstip sta jij smorgens op?

+43
Parel
Sanne
Shopaholic
sonly
Saga
May
Joan
Pannetoet
meisje
Silke
Slakje
Ooh La La!
Sterre
Marin
Tania
Caro
Reeza
Blair
Burgemeester Irene
Burgemeester Nicky
minoessepoes
SuperGrover
Carmen_
M@niek
bolus26
Zonnetje
Blond
Jeanette
Lady Starstruck
Japie
Snoes
Sophiee
Caroow
Happydobby
Filoria
Pineco
Manderijn
NoMercy
studiebol
iloverose
lente
Razz
LDJ
47 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Rond welk tijdstip sta jij smorgens op? - Pagina 2 Empty Re: Rond welk tijdstip sta jij smorgens op?

Bericht  SuperGrover do 16 mei 2013 - 21:30

Op dagen dat ik niet om 9 uur college heb en het is geen vrijdag of zondag: Tussen half 9 en 11. Half 9 is dan richting tentamenperiode en ik echt wat moet doen, meestal is het niet eerder dan half 10.

Als ik om 9 uur college heb, sta ik op om 7:45.

Op vrijdag en zondag is het gemiddeld 12 uur.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rond welk tijdstip sta jij smorgens op? - Pagina 2 Empty Re: Rond welk tijdstip sta jij smorgens op?

Bericht  minoessepoes do 16 mei 2013 - 21:41

Op werkdagen om 5.00 uur. Op woensdag ben ik vrij en ben ik meestal gelijk met mijn man wakker, rond 8 uur. In het weekend verschilt het, maar echt uitslapen kan ik niet, meestal ben ik tussen 7.30 uur en 9.00uur wel op.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burgemeester Nicky do 16 mei 2013 - 21:46

LDJ schreef:
Caroow schreef:LDJ wil weten hoe laat andere ouders op staan en het topic wordt verplaatst naar persoonlijk Rolling Eyes
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal.
Ik vraag me juist af wanneer andere ouders uit bed gaan met kinderen.
Dat staat niet in de openingspost. Dus het was voor ons een algemene vraag wanneer je opstaat. Daar kunnen ook niet moeders op reageren waardoor het een persoonlijke vraag wordt.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635

Bericht  Burgemeester Irene do 16 mei 2013 - 21:46

LDJ schreef:
Caroow schreef:LDJ wil weten hoe laat andere ouders op staan en het topic wordt verplaatst naar persoonlijk Rolling Eyes
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal.
Ik vraag me juist af wanneer andere ouders uit bed gaan met kinderen.
Er staat niets over ouders in de titel of in de openingpost, je noemt wel een stukje over je dochter, maar je stelt geen vraag aan ouders in mijn ogen, plus dat er ook reacties kwamen van mensen die geen kinderen hebben voordat ik hem verplaatst heb.

Dus vandaar dat ik hem hier meer vond passen. Hier kijken ook wel mensen met kinderen, en ook mensen zonder kinderen staan op smile

Edit: Nicky was me net voor... smile

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Blair do 16 mei 2013 - 21:58

Kwart voor 7 moeten wij de deur uit, dus sta om rond half 6/kwart voor 6 op, mezelf klaarmaken, dan het ontbijt klaarzetten, en dan maak ik de mannen wakker, eigenlijk moet ik eerder op wil ik alles op mijn gemak kunnen doen, maar dat lukt me niet, ik sta heel moeilijk op.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Reeza do 16 mei 2013 - 22:37

Als ik moet werken sta ik om 6:30 op. In het weekend vaak tussen 10 en 11 uur, ik hou van uitslapen!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Blair do 16 mei 2013 - 22:39

Reeza schreef:Als ik moet werken sta ik om 6:30 op. In het weekend vaak tussen 10 en 11 uur, ik hou van uitslapen!

Dat kan ik dan weer niet, in het weekend word ik ook altijd voor negen uur wakker omdat ik dat werk ritme erin heb zitten.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Punten : 2154

Bericht  Caro do 16 mei 2013 - 22:42

Maar.. hoe laat je opstaat is toch geen persoonlijke vraag maar een algemene? Persoonlijk vind ik meer: ik zit met dit en dit issue en wie kan me helpen. NIet hoe laat je opstaat?

Naja..

Ik vind sowieso bij voorbaat alles te vroeg, maar door de week rond half 8, en in het weekend vaak tot half 11/ 11 uur..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 22:44

Als ik moet werken, sta ik om 6.30 uur naast m'n bed. Als ik vrij ben, meestal om 8.30 uur. Uitslapen tot 10 uur of later doe ik nooit meer.

Gast
Gast

Bericht  Tania do 16 mei 2013 - 23:06

J. is meestal rond 7 uur wakker. M. tussen 7 en 9, ligt eraan of ze nog wil slapen als J. eruit gaat. Ze komen nog even bij mij in bed en tegen 7.30 gaan we dan naar beneden.
Als ik vroege dienst heb doordeweeks (komt neit zo heel veel voor) dan sta ik om 6 uur op en blijven zij lekker liggen totdat mijn man of de oppas ze eruit haalt als ze wakker zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Marin do 16 mei 2013 - 23:10

Ik heb de luxe dat ik elke dag om 9 uur op kan staan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sterre do 16 mei 2013 - 23:19

Als ik naar mijn werk ga om 6.45 uur
Als ik thuis werk om 7.45 uur
In het weekend rond 9 uur a 9.30 uur

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Ooh La La! do 16 mei 2013 - 23:28

Ik sta tegelijk met mijn vriend op, ook nu ik niet werk. Wil toch graag een werkritme houden. De wekker gaat om 7 uur, maar we snoozen nog een uur... Echt erg!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Slakje vr 17 mei 2013 - 0:09

Louise wordt elke dag om 4u wakker, meestal kruip ik na haar fles weer mijn bed in, af en toe heeft ze enkele dagen achter elkaar dat ze Ă©cht wel uit wilt om 4/5u. Meestal slaap ik erna tot 9 of 10u.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Silke vr 17 mei 2013 - 0:11

Elke dag tussen 5 en 6. Dan is mijn zoon wakker.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  meisje vr 17 mei 2013 - 0:51

Silke schreef:Elke dag tussen 5 en 6. Dan is mijn zoon wakker.

Pff Silke, het blijft feest bij jullie he.

Op dagen dat ik moet werken gaan we er om 7 uur uit.
Als ik vrij ben, dan ben ik rond dezelfde tijd wakker, maar blijven we meestal samen in bed liggen tot 7.30-08.00u
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Pannetoet vr 17 mei 2013 - 0:53

Als ik stage moet lopen sta ik om 7.00 op en op vrije dagen rond 10.00 smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Joan vr 17 mei 2013 - 1:01

Ligt aan mijn rooster. Soms moet ik pas om 1 uur beginnen, dan kan ik uitslapen. Soms heb ik college om half 9, dan ga ik kwart over 7 uit bed. Als ik vrij heb, wat door de week ook wel eens voorkomt, slaap ik altijd uit. Meestal rond 10 of 11 uur. Heerlijk!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  May vr 17 mei 2013 - 1:26

Ik werk onregelmatig. Als ik vroege dienst heb dan sta ik om 6.15u of om 7.15u op. Ligt eraan of ik om 7.00u of om 8.00u moet beginnen. Heb ik late dienst of ben ik vrij dan wisselt het hoe laat ik opsta. Ergens tussen 8.30u en 11.30u meestal.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Saga vr 17 mei 2013 - 1:51

Aangezien ik altijd 's middags pas hoef te werken, sta ik normaal gesproken tussen 09:00 en 10:00 op.
De laatste tijd draai ik ook wel eens een ontbijtdienst en dan moet ik mijn welker vroeg zetten. Aanstaande zondag gaat die dan ook om 05:45 thumbdown
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  sonly vr 17 mei 2013 - 1:57

Meestal ongeveer tussen 10 en 11. Maar, ik ben vaak ook pas rond half 2/2 uur thuis van het werk. Soms later. En soms kan ik niet slapen en lig ik om 4 uur nog wakker.
In het weekend zijn we tot 2 uur open, dan ben ik vaak rond half 4/4 uur thuis, soms ook later. Dan ga ik meestal rond 12 uur uit bed. Als ik 's ochtends een afspraak heb of naar school moet, ben ik er wel eerder uit.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Shopaholic vr 17 mei 2013 - 2:22

Manderijn schreef:Door de week om 7 uur. Weekend om 8 uur.

+1
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 3:21

Over het algemeen veel te laat. Werk onregelmatig en soms ook tot in de nacht en dan kan ik het echt niet opbrengen om rond 9 uur mijn bed uit te komen.

Gelukkig heb ik vanaf 1 juni een andere functie op het werk en dus ook andere werktijden, kan ik eindelijk mijn ritme weer gaan opbouwen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:18

Als ik moet werken, sta ik half 7 op. In het weekend sta ik half 8/8 uur op.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:23

Als ik vroeg moet beginnen: 6.45u
Als ik later moet beginnen: 9.00/9.30u
Op een vrije dag/weekend: maximaal 10.30u/11.00, ligt aan de dag en mijn week.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: