Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welk tijdstip...

+9
annetje
minoessepoes
Mari
Caro
Zwoesj
Caroow
Phileine
Flinder
Roze Roos
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf welk tijdstip... Empty Vanaf welk tijdstip...

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 19:10

is het normaal om te stofzuigen als je onderburen hebt? Ik heb namelijk geen idee of ze mij horen. Maar ik wil eigenlijk dadelijk al stofzuigen :P Ik kan niet meer slapen en wil dan wat doen :P En dit is nog nodig.

Maar het is nu nog zo vroeg...

Hoort iemand van jullie de bovenburen of buren stofzuigen? Ik heb altijd idee dat het zo'n herrie maakt maar weet eigenlijk niet.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welk tijdstip... Empty Re: Vanaf welk tijdstip...

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 19:19

Ik zou het echt niet doen op het tijdstip dat jij dit postte. Vanaf een uur of negen vind ik het normaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 19:28

haha ja dat was ook wel erg vroeg:P Maar wil dan dingen doen in huis die gedaan moeten worden :P
En laat dat zou stofzuigen zijn :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 19:33

Ach, onze buurman is nu al aan het zingen en gitaar spelen. We kunnen weer meegenieten.. Terwijl hij scheef onder ons woont.. Rolling Eyes

Stofzuigen doe ik altijd als laatst, omdat er altijd nog kruimels en dergelijke uit de keukenkastjes kunnen vallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 19:37

Brennus> doe jij elke keer de keukenkastjes poetsen dan op de dag dat je gaat stofzuigen? Ik stofzuig er wel vaker doorheen zo in de week.
Oow en dat is wel erg vervelend zo vroeg van die buurman Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 19:40

Nee hoor, ik probeer dat 1 x in de twee weken te doen. Dan sop ik ze helemaal uit. De buitenkant doe ik wel elke week. Maar in het begin dan begon ik heel fanatiek met stofzuigen, en dan kon ik nadat alles schoon was nog een keer :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 19:51

Oh nou ja ach ik heb al gegeten dus brood heb ik al gesmeerd en de kruimels zijn al van mijn aanrecht :P Dus komt goed :P
Ik denk dat ik advies van ZVB opvolg en rond 9 uur begin. Dan heb ik nog tijd genoeg voor vriendin hier komt. :P En weet ik zeker dat de buren geen last van me hebben Very Happy Of ja dan is het een wat normalere tijd.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 19 jan 2011 - 20:24

Zusje van Bert schreef:Ik zou het echt niet doen op het tijdstip dat jij dit postte. Vanaf een uur of negen vind ik het normaal.

+1, ik hoor mijn bovenburen we stofzuigen, onderburen niet.. Vreemd eigenlijk :cyclops:
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 20:27

Roze Roos schreef:
Zusje van Bert schreef:Ik zou het echt niet doen op het tijdstip dat jij dit postte. Vanaf een uur of negen vind ik het normaal.

+1, ik hoor mijn bovenburen we stofzuigen, onderburen niet.. Vreemd eigenlijk :cyclops:

Ja ik had al zo'n idee ook dat de onderburen dan weer meer horen dan wij van hun haha. Maar goed ik heb geen last van hen en weet ook niet of ze stofzuigen als ik er ben aangezien ik ook vaak weg ben en ze dan ook kunnen stofzuigen.

Hoor jij nog meer geluiden RR van je bovenburen?

Gast
Gast

Bericht  Flinder wo 19 jan 2011 - 21:17

Doordeweeks vind ik vanaf acht uur/half negen wel kunnen. Ik neem aan dat de meeste mensen dan toch op moeten/zijn. In het weekend zou ik wachten tot negen uur/half tien.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 21:19

Ik vind doordeweeks vanaf 9 uur, tot 10 uur 's avonds. In het weekend vanaf 10 uur, tot 10 uur 's avonds. Dan zit je eigenlijk altijd goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 21:21

Ik vind door de week en op zaterdag vanaf 8 uur 's morgens normaal.

Edit: Ik vind dit omdat ik best wel vroeg op ben als ik een dag vrij heb en 's zaterdags. Als ik dan pas om 9 uur 's ochtends 'los' kan, heb ik het gevoel heel veel tijd verspild te hebben. Bovendien hoor ik de buren om mij heen 's ochtends ook al vroeg stofzuigen/klussen. Als ik zelf een keer wil uitslapen, stoor ik me daar niet aan, ik heb er dan ook niet veel last van.

Toen mijn vriend en ik gingen samenwonen moest er natuurlijk geklust worden. We begonnen in het weekend vaak om 7 uur 's ochtends. Maar niet meteen met frezen en andere luide karweitjes. Dat deden we dan meestal vanaf een uur of half 9.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 21:54

Ja ik zou ook als ik de buren ook zo vroeg hoor, ook gewoon vroeg doen :P Maar ja ik hoor hun niet dus zou het lullig vinden.
Ik heb nu een half uur geleden of zo gestofzuigd. Dus dan zit ik goed Very Happy

@Darcy> die tijden ja dan zit je zeker wel goed. Maar ja ik dacht doordeweeks misschien wat vroeger. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 21:55

Dank je iedereen voor jullie reacties trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Phileine wo 19 jan 2011 - 23:06

Aangezien onze bovenbuurman ons 's avonds hoort praten en lachen en daarover geklaagd heeft, denk ik niet dat het hier erg gewaardeerd zou worden :P

Maar vanaf een uur of 9 vind ik het wel normaal om stofzuiggeluiden te horen. Ik hoor mijn bovenburen trouwens nooit stofzuigen, maar het is natuurlijk ook afhankelijk van isolatie en dergelijke. Ik hoor mijn bovenburen soms lopen en ik hoor af en toe een hond blaffen (maar die is niet van de bovenbuurman, maar degene naast hem).
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 0:00

Vilein> horen praten ja? Jeetje dat is ook vervelend dan. Maar goed ja nee dan zou ik niet vroeg beginnen me stofzuigen. Ik hoor de onderburen eigenlijk nooit. Alleen soms muziek als er mensen bij hun zijn, maar goed dat valt ook erg mee.

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 20 jan 2011 - 0:50

Vanaf half 9 vind ik dat ik herrie mag maken, tot een uur of 9 s'avonds. Ik hoor mijn buren vrijwel nooit, dus ik ga er ook van uit dat ze mijn stofzuiger niet horen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zwoesj do 20 jan 2011 - 0:54

Ik irriteer me altijd mateloos aan onze bovenbuurman, die gaat om 3 uur 's nachts stofzuigen Mad Ik weet niet waarom, maar dan heeft hij zijn schoonmaakwoede ofzo.

Dus 7 uur 's ochtends valt hartstikke mee Very Happy

En als je je onderburen niet mag, zou ik het juist zo vroeg doen, radio erbij aan :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 0:55

Niet voor 9.00u als het even kan. Ik hoor mijn bovenburen met 4 kinderen al vroeg, maar als ze ook nog zouden gaan stofzuigen nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 1:04

Zwoesj schreef:Ik irriteer me altijd mateloos aan onze bovenbuurman, die gaat om 3 uur 's nachts stofzuigen Mad Ik weet niet waarom, maar dan heeft hij zijn schoonmaakwoede ofzo.

Dus 7 uur 's ochtends valt hartstikke mee Very Happy

En als je je onderburen niet mag, zou ik het juist zo vroeg doen, radio erbij aan :P

Oe dat is wel extreem :shock: Dat zou ik nooit doen.

En de onderburen mag ik wel dus zou het niet expres doen Wink

Gast
Gast

Bericht  Caro do 20 jan 2011 - 1:05

Soppen jullie om de twee weken/ iedere week jullie kastjes van binnen??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 1:06

Caro> nee ik niet. Net wanneer ik het$ nodig vind.

Gast
Gast

Bericht  Phileine do 20 jan 2011 - 1:23

Theedoosje schreef:Vilein> horen praten ja? Jeetje dat is ook vervelend dan. Maar goed ja nee dan zou ik niet vroeg beginnen me stofzuigen. Ik hoor de onderburen eigenlijk nooit. Alleen soms muziek als er mensen bij hun zijn, maar goed dat valt ook erg mee.

Ja, hij hoort ons praten en lachen en dat houdt hem uit zijn slaap :o Ik blijf het merkwaardig vinden, want zo hard praten we niet. Maar inmiddels maak ik mij er niet meer zo druk om en hij is nooit meer langsgekomen. Dezelfde buurman boort elke dag, dat vind ik ook wel merkwaardig, aangezien hij hier nu ook alweer een maand of twee/drie woont en het een nieuwbouwappartement is.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 1:47

@Vilein> nou ja als hij niet meer langs komt zal het wel goed zijn ja. En boren ja elke dag nog ? Ben benieuwd wat hij wel niet allemaal aan het ophangen/verbouwen is Very Happy Maar het is wel vervelend als je dat elke dag hoort.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 1:49

Iemand die ik ken staat om half 7 al te stofzuigen en te dweilen + wc/badkamer poetsen.. :shock: En dat élke dag..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: