Vakantiegeld!
+70
Sorella
Pandora
GeKKiE
SuzieQ
Flower_L
Punk'd
Siem
Fearie
Middleme
Oasis
Green_Pepper
M-G
Sanne
BlackPoint
Charles
Toet
Kaninchen
Happinaz
Jerry
bolus26
Eliesje
Mida4you
Slakje
Sarah1985
Sophiee
Aziraphale
Star007
Parel
Siamsa
Blond
Paper Crown
Jeanette
Mees
Marin
Jasmine
M@niek
SoGood
Parisienne
Chocolate Cookie
Tania
Sam
Merai
Lejow
sanne-84
Atelier Madame
Japie
Linda
June
Alex
silly-one
Kreeftje
Zonnetje
banjer49
minoessepoes
Sterre
Reeza
Nyx
Printje
Shisha
kwebbeltje
Snoes
Rush
Razz
Bliss
Arwyn
Bay
Poubelle
Elliot
Pommes
Carra
74 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vakantiegeld!
8% bruto van je jaarsalaris, dat omgerekend in netto. En de belastingaangifte komt. En mijn bonus.
Gast- Gast
Er gaat nog wel veel belasting af helaas Mees. 33% of 42%, afhankelijk van je bruto jaarsalaris.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Het is 37% tegenwoordig het lagere belasting tarief.
Maar de belasting is gewoon hetzelfde als bij je normale salaris, tenzij je door het vakantiegeld bruto in een hogere schaal komt. Dan betaal je dus over een deel wat meer belasting.
Maar dat ongeveer de helft naar je belastingdienst gaat is dus een fabel. Dat zeg jij ook niet Sterre, maar je hoort het wel vaak
Maar de belasting is gewoon hetzelfde als bij je normale salaris, tenzij je door het vakantiegeld bruto in een hogere schaal komt. Dan betaal je dus over een deel wat meer belasting.
Maar dat ongeveer de helft naar je belastingdienst gaat is dus een fabel. Dat zeg jij ook niet Sterre, maar je hoort het wel vaak
Laatst aangepast door Rush op vr 17 mei 2013 - 5:46; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Misschien ga ik er toch ook maar Dubarry's van kopen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Dat heb ik moeten googlenSam schreef:Misschien ga ik er toch ook maar Dubarry's van kopen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik moet er helaas m'n studie van terugbetalen aan mijn werkgever omdat ik moest stoppen met mijn studie toen ik ziek/zwanger werd en van het overige deel moet ik m'n mega schuld aan de H&M afbetalen . Dan ben ik wel weer helemaal schuldenvrij dus dat is lekker.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Hopelijk krijg ik het volgende week vrijdag. Ik gebruik het voor een vakantie in september en ik wil mijn 2 katertjes volgende maand laten castreren.
BlackPoint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13
Parel schreef:Dat heb ik moeten googlenSam schreef:Misschien ga ik er toch ook maar Dubarry's van kopen.
Oh sorry
Het zijn wandellaarzen, mijn oude zijn bijna op. Loop er zo'n 360 keer per jaar op, dus moet wel goed zijn.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Bliss schreef:Mooi, een zilveren armband! Neem je m mee naar Porto?
Ik krijg het volgende week vrijdag en ga eerst 500 euro naar een vriendin overmaken voor onze vakantie naar Macedonië in de zomervakantie Verder moet ik een nieuw rijbewijs (+ boete omdat ie gestolen is ) hebben en mn paspoort moet verlengd worden. De rest gaat maar eens op de spaarrekening denk ik en moet ik als buffertje gebruiken, hoewel ik er misschien ook nog wel een leuk paar schoenen of iets anders van koop.
Oh ja, ik koop er ook nog een kaartje voor de Zwarte Cross van en ga er misschien van speeddaten
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
360x per jaar?Sam schreef:Parel schreef:Dat heb ik moeten googlenSam schreef:Misschien ga ik er toch ook maar Dubarry's van kopen.
Oh sorry
Het zijn wandellaarzen, mijn oude zijn bijna op. Loop er zo'n 360 keer per jaar op, dus moet wel goed zijn.
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Wat een beenspieren zal jij hebben!!!
Parel- Ratel
Als je een hond hebt, loop je toch in ieder geval elke dag buiten, Parel?
Ik vind 360 dagen per jaar wel normaal. Voordat H. was geboren liep ik ook elke dag sowieso een uur buiten, maar hele gespierde benen kreeg ik daar niet van.
Ik vind 360 dagen per jaar wel normaal. Voordat H. was geboren liep ik ook elke dag sowieso een uur buiten, maar hele gespierde benen kreeg ik daar niet van.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik heb geen hond, dat is 1. En 2, ik trek dan niet speciale schoenen aan als ik buiten loop. En 3, ik vind het heel knap dat je elke dag bewust buiten een rondje gaat doen! Met droog weer snap ik hem nog een beetje (ben a sportief, zou het wel moeten doen) maar met deze regen ga ik echt niet lekker buiten lopen. Maar good for you! Alleen maar bewonderenswaardig.
Parel- Ratel
Hier gaat het eerst naar de spaarrekening. Misschien dat ik er nog een weekendje weg of een vakantie van ga boeken maar daar ben ik nog niet zeker van... Eerst maar eens op de spaarrekening storten donderdag a.s. en dan zie kijk ik wel weer verder.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb vandaag m'n loon van mei gekregen en vakantiegeld. Maar volgens mij klopt er niets van, het is nog minder dan de helft t.o.v. andere jaren. Ik ben erg benieuwd naar m'n loonstrook!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Ja ik had ook vrij weinig voor mijn doen maar is ook de eerste maand dat ik nu een zwangerschapsuitkering krijg en volgens mij is dat een stuk lager dan mijn gewone loon.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Ja ik had ook vrij weinig voor mijn doen maar is ook de eerste maand dat ik nu een zwangerschapsuitkering krijg en volgens mij is dat een stuk lager dan mijn gewone loon.
Wat is een zwangerschapsuitkering?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Je krijgt tijdens je zwangerschapsverlof ook salaris, maar dan van het UWV.Jerry schreef:Shisha schreef:Ja ik had ook vrij weinig voor mijn doen maar is ook de eerste maand dat ik nu een zwangerschapsuitkering krijg en volgens mij is dat een stuk lager dan mijn gewone loon.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Je krijgt tijdens je zwangerschapsverlof ook salaris, maar dan van het UWV.Jerry schreef:Shisha schreef:Ja ik had ook vrij weinig voor mijn doen maar is ook de eerste maand dat ik nu een zwangerschapsuitkering krijg en volgens mij is dat een stuk lager dan mijn gewone loon.
Dit dus. Alleen gaan ze helaas dus uit van wat ik de laatste maand heb verdiend. Ik heb altijd heel veel avonden en nachten gewerkt en daarnaast ook nog veel extra via de flex maar de laatste maand dus net niet meer omdat het te zwaar werdt. Dus ik heb nu een paar honderd euro minder.
Shisha- Ratel
Ik heb net even wat rekeningen betaald die er nog lagen, dus dat is ook weer geregeld
Gast- Gast
Ik krijg voor het eerst in jaren geen vakantiegeld, best logisch als je niet meer werkt ik gebruik mijn belastingteruggave nu maar als vakantiegeld en ga er deze zomer lekker van op vakantie!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb het vandaag ook ontvangen, en ben zeer tevreden .
Helaas gaat het overgrote deel op aan rekeningen, maar ach. Ik ga begin volgende maand een vriendin opzoeken in Hongarije en daar zet ik nu ook wat geld voor opzij.
Helaas gaat het overgrote deel op aan rekeningen, maar ach. Ik ga begin volgende maand een vriendin opzoeken in Hongarije en daar zet ik nu ook wat geld voor opzij.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik weet al wat er mis is gegaan. We zijn vanaf januari overgestapt naar een nieuw salariskantoor. Blijkbaar is het opgebouwde vakantiegeld niet goed meegekomen, ik ben in januari vanaf 0 begonnen. Omdat er zoveel gedonder was met m'n loon sinds de overstap en ik nog geen inlog had om de salarisstrookjes te bekijken, heb ik dit nooit eerder gezien. Ik hoop dat het snel wordt opgelost
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Shisha schreef:Rush schreef:Je krijgt tijdens je zwangerschapsverlof ook salaris, maar dan van het UWV.Jerry schreef:Shisha schreef:Ja ik had ook vrij weinig voor mijn doen maar is ook de eerste maand dat ik nu een zwangerschapsuitkering krijg en volgens mij is dat een stuk lager dan mijn gewone loon.
Dit dus. Alleen gaan ze helaas dus uit van wat ik de laatste maand heb verdiend. Ik heb altijd heel veel avonden en nachten gewerkt en daarnaast ook nog veel extra via de flex maar de laatste maand dus net niet meer omdat het te zwaar werdt. Dus ik heb nu een paar honderd euro minder.
Nooit geweten dat je dan je 'salaris' via 't uwv krijgt
En wat balen Shisha, dat je minder krijgt omdat ze de laatste maand rekenen!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Shisha schreef:Rush schreef:Je krijgt tijdens je zwangerschapsverlof ook salaris, maar dan van het UWV.Jerry schreef:Shisha schreef:Ja ik had ook vrij weinig voor mijn doen maar is ook de eerste maand dat ik nu een zwangerschapsuitkering krijg en volgens mij is dat een stuk lager dan mijn gewone loon.
Nooit geweten dat je dan je 'salaris' via 't uwv krijgt
En wat balen Shisha, dat je minder krijgt omdat ze de laatste maand rekenen!
Weer wat geleerd dan.
En ja het is wel balen maar het is gelukkig ook maar tijdelijk. En ik heb het er wel voor over haha.
Shisha- Ratel
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiegeld
» Vakantiegeld!
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
» Vakantiegeld!
» Mei = vakantiegeld!
» Vakantiegeld!
» Wie heeft er verstand van vakantiegeld (en de uitbetaling)
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: